معرفی و دانلود کتاب صوتی کفش باز

عکس جلد کتاب صوتی کفش باز
قیمت:
۸۵۸۰۰ 60060 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کفش باز

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که نام برند نایک را نشنیده باشد. فیل نایت بنیانگذار این شرکت مشهور و بین‌المللی در کتاب صوتی کفش باز، داستان زندگی خود را بیان می‌کند و از پیروزی‌ها و شکست‌هایی می‌گوید که سرانجام باعث دستیابی به اهداف و خواسته‌هایش شده‌اند. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز در سال 2016 نامزد جایزه گودریدز در بخش زندگینامه شد.

درباره کتاب صوتی کفش باز:

برای اولین بار بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نایک خاطرات پرشور و جذاب خود را در کتاب کفش باز (Shoe Dog: A Memoir by the Creator of Nike) بیان کرده و از روزهای اولیه یک شرکت تازه‌کار بی‌پروا سخن می‌گوید؛ شرکتی که بعدها تبدیل به یکی از شاخص‌ترین و سودآورترین برندها در سطح جهان شد.

فیل نایت در سال 1962 به عنوان یک جوان تازه‌کار 24 ساله از پدرش 50 دلار وام می‌گیرد و شرکتی ساده تاسیس می‌کند که هدف آن ارائه کفش‌های ورزشی مخصوص دویدن به کارخانه‌های تولید کفش ژاپن است. او در سال اول تجارت خود 8000 دلار درآمد کسب کرد اما امروزه فروش سالانه نایک به 30 میلیاد دلار نیز می‌رسد.

این مرد سختکوش و باهوش در این کتاب خاطرات و زندگینامه خود را تعریف می‌کند و از ریسک‌ها و تصمیمات خاصی می‌گوید که باعث شد، کسب‌وکارش در سراسر دنیا به شهرت و محبوبیت برسد. همچنین آقای نایت از اولین شرکا و کارمندان خود یاد می‌کند که چگونه با هم توانستند گام به گام مسیر رشد و پیشرفت را پیش ببرند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کفش باز:

- مملو از خرد و تجربیات واقعی. یک توصیه ساده می‌خواهید؟ بروید و همین الان یک نسخه از کتاب کفش باز را تهیه کنید. (Portland Business Journal Review)

- کتاب کفش باز یک داستان حماسی مملو از ایمان، عزم بی‌نظیر، شکست، پیروزی، خرد و عشق است. (لیزا جنوا، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- من از بچگی فیل نایت را می‌شناختم اما تا زمانی که این کتاب زیبا، حیرت انگیز و صمیمی را نخوانده بودم، او را به راستی نشناخته بودم. این کتاب خاطرات مخصوص کسانی‌ست که عاشق ورزش و شنیدن خاطرات هستند. (آندره آغاسی، تنیس باز)

- یک ادیسه جذاب، ماجراجویانه و بسیار سرگرم کننده که چیزهای زیادی برای آموزش نوآوری و خلاقیت دارد. فیل نایت به ما نشان می‌دهد که چگونه از او به سختی از بانک‌ها وام گرفته یا اینکه اشتباهاتی را انجام داده تا سرانجام توانسته چیزی منحصر به فرد بسازد. (مایکل اسپنس، برنده جایزه نوبل اقتصاد)

- نوشته‌ای کاملا صادقانه که چگونگی موفقیت در زمینه تجارت را یادآوری می‌کند. داستان این کتاب یک سفر خطرناک و آشفته به شمار می‌رود که مملو از اشتباهات، مبارزات بی‌پایان و فداکاری‌های زیاد است. فیلم نایت در اینجا روشی را اجرا می‌کند که مدیر عامل‌های کمی مایل به انجام آن هستند. فکر نمی‌کنم نایت بخواهد در این کتاب چیزی به خواننده یاد بدهد برعکس او تنها داستان خود را صادقانه بیان می‌کند و تاثیر خود را نیز می‌گذارد. این کتاب یک داستان شگفت انگیز است! (بیل گیتس)

کتاب صوتی کفش باز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به فکر راه اندازی کسب‌وکار خود هستید اما به خاطر سختی‌های مسیر گاهی دچار شک و تردید می‌شوید، زندگینامه فیل نایت می‌تواند برایتان منبعی عالی و انگیزشی باشد تا در رسیدن به هدف‌تان ثابت قدم‌تر شوید.

فیل نایت را بیشتر بشناسیم:

او یکی از تاثیرگذارترین مدیران و تاجران در سطح جهان است که با بنیان گذاشتن برند Nike توانست به ثروت و شهرت فراوانی دست پیدا کند. او از سال 1964 تا 2004 به عنوان مدیرعامل شرکت فعالیت کرد و تا 2016 نیز یکی از اعضای هیئت مدیره بود.

در سال 2020 دارایی خالص نایت خدود 39.2 میلیارد دلار تخمین زده شد و فیل نایت (Phil Knight) رتبه بیست و ششمین فرد ثروتمند جهان را از آن خود کرد. همچنین او مالک شرکت تولید فیلم استاپ موشن لایکا است.

در بخشی از کتاب صوتی کفش باز می‌شنویم:

چند روز بعد یا چند هفته بعد کارالین برگشت و سری دوم طرح‌هایش را روی میز کنفرانس پخش کرد. چندتایی را هم روی دیوار نصب کرد. طرح‌های زیادی براساس آن تم اصلی زده بود اما با آزادی بیشتر. این‌ها بهتر و نزدیک‌تر بودند. من و هودل و چند تن دیگر آن‌ها را بررسی کردیم؛ یادم هست جانسون هم آنجا بود، هرچند به یاد ندارم که برای چه از ولزی آمده بود.

به تدریج همگی به یک اجماع واحد رسیدیم؛ همگی این یکی رو بیشتر از بقیه دوست داشتیم. یکی گفت: شبیه یه باله. دیگری گفت: شبیه صدای باده، شبیه چیزیه که یه دونده ممکنه پشت سرش جا بذاره.

همگی قبول داشتیم که آن طرحی جدید، تازه و در عین حال باستانی و بی‌زمان است. به خاطر ساعت‌ها کار از کارالین تشکر کردیم و چکی به مبلغ 35 دلار برایش فرستادم. وقتی کارالین رفت، ما همچنان نشستیم و به آن لگو خیره شدیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
بخش اول
27 دقیقه
بخش دوم
34 دقیقه
بخش سوم
45 دقیقه
بخش چهارم
37 دقیقه
بخش پنجم
40 دقیقه
بخش ششم
32 دقیقه
بخش هفتم
32 دقیقه
بخش هشتم
43 دقیقه
بخش نهم
42 دقیقه
بخش دهم
29 دقیقه
بخش یازدهم
32 دقیقه
بخش دوازدهم
37 دقیقه
بخش سیزدهم
44 دقیقه
بخش چهاردهم
43 دقیقه
بخش پانزدهم
45 دقیقه
بخش شانزدهم
35 دقیقه
بخش هفدهم
8 دقیقه
بخش هجدهم
21 دقیقه
بخش نوزدهم
33 دقیقه
بخش بیستم
39 دقیقه
بخش بیست و یکم
25 دقیقه
بخش بیست و دوم
17 دقیقه
بخش بیست و سوم
36 دقیقه
بخش بیست و چهارم
52 دقیقه
بخش بیست و پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کفش باز
نویسنده
مترجمسید سعید کلاتی
راویمهرداد مهمان دوست
ناشر چاپینشر هیرمند
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۸۵۸۰۰ 60060 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کفش باز

مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۴/۲۴
کتاب حاضر به نام کفش باز نوشته فیل نایت و خوانش گویای گوینده و نوع برداشت و کار کردن، نوع تفکر در یک جامعه باز، نحوه فعالیت برای رسیدن به مطلوب، موانع و مشکلات افرادی که در این زمینه تمام هستی خود و زندگیشان را فدا نموده و اینکه چطور با گروهی یک دل و هم زبان با یک هدف مشترک در یک جامعه باز می‌توان به بزرگ‌ترین اهداف مالی و بازرگانی رسید برای بنده بسیار جالب و مفید بود.
یک نکته برای عزیزان و خود بنده در تمام طول کتاب بسیار خودنمایی می‌نمود و آن اینکه آقای نایت برای پیروزی در راه پیش رو باید با غول‌های تجاری و بازرگانی زمانه خود مانند پوما و آدیداس مقابله کند شرکت‌هایی که دارای سرمایه‌های میلیاردی و تبلیغات فراوان در سراسر دنیا بوده‌ و او این کار را با دست خالی و به صورت کاملا حساب شده‌ام انجام داده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.
نحوه تعامل با بانک‌ها و یافتن منابع تولید و چگونگی فراهم نمودن آن‌ها در یک اقتصاد باز چقدر می‌تواند با کشور ما که این موارد را نداریم متفاوت می‌باشد.
خواندن کتاب را به دوستان توصیه می‌نمایم
pouria homaei
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب بسیار جالب و خوبی بود؛
دردسرهای یه کارآفرین که شانس خیلی یارش بوده و با تمام سختی‌های که کشیده امپراتوری بزرگی تشکیل داده؛
درد و رنج کارآفرین رو به تصویر کشیده و چیزی که جالبه تا حدود ۱۳ سال از درآمد و پول برای موسسان خبری نبوده و یک دفعه رشد شروع میشه؛
شبیه یه نمودار نمایی است که شیب‌اش
از یه حدی که رد بشی شروع به رشد‌های کلان می‌کنه و خوشبختی یکدفعه (البته برای رسیدن به این نقطه یکدفعه ۱۳ سال زحمت لازم بوده) میرسه؛
کسایی که به کارآفرینی علاقمند هستند و می‌خوان بدونن درد و رنج‌اش چطوره یه دید کلی به آدم میده؛
Debora
۱۴۰۱/۷/۶
مثل هر کتاب خاطرات دیگست مجموعی از رویدادهایی که منجر به یک اتفاق مهم شاید برای شخصیت کتاب یا برای جامعه و غیره میشه. صدای گوینده خوبه. کتاب برای من کسل کننده بود نتونستم تمومش کنم. یکم بعضی چیزا رو که به نظرم خیلی گفتنش مهم نبود رو طولانی عنوان کرده این موجب خسته کننده شدن کتاب میشه. از کتابراه ممنونم
زهرا فکوری
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتاب خوبی بود صدای خواننده کتاب هم دل نشین و فراز و نشیب یک کار آفرین و موفق و تلاش فرد آقای نایت برای تحقق هدف و آرزوی ذهنی ش... و جالب و یک زندگی کاری آقای نایت. و اینکه لازمه انسان برای رسیدن به هدف از سفر و تجربه کسب کردن دست برندارد... خواندن کتاب برای آقای نایت مفیده بودن..
فرزاد کریمی
۱۴۰۰/۹/۲۵
یکی از کتابهایی هست که هر کسی که می‌خواهد کسب و کاری راه اندازی کند را کمک می‌کند و مراحل رسیدن به اهداف و چگونگی گذراندن دشواری‌های آن را بیان می‌کند
کلا از بیان شیوا و ساده کتاب و خواننده راضی بودم و احساسات و هیجان یک کارآفرین را کاملا انتقال می‌دهد
محمد اکبری
۱۴۰۱/۷/۲۷
کتاب بینظیری است که تجربیات و قسمت‌های جذابی از زندگی آقای نایت موسس شرکت کفش نایکی ارائه میکنه. تصمیماتی که ایشون در موقعیت‌های مختلف تجاری و زندگیشون بعنوان یک کارآفرین گرفتند به هر جوان جویای موفقیت مالی توصیه می‌شود. بسیار عالی بود ممنونم از کتابراه
Aynaz Q
۱۴۰۰/۹/۲۳
چقدر جذاب و قشنگ و دوست داشتنی بود😍
به نظرم ارزشمندتر از رمان‌هایی در باب زندگینامه بزرگانه که نویسنده کسی غیر از شخص پرداخته شده هست.
از برند نایکی یه معنای جدید و عمیق تو ذهنم ایجاد شد.
ممنونم از ماه آوا و راوی عزیز که به زیبایی اثر افزودن🙏😍
حسین امینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
از لحظه لحظه کتاب لذت بردم
حسی که آخر داستان وقتی پسر فیل نایت میمیره خیلی عمیق بود و عالی انتقال داده شد و جالب‌تر این بود که اینهمه موفقیت بدون حس خوشبختی اصلا زیبا نیست.
لطفا از زندگیتون لذت ببرید.
رضا توحیدی
۱۴۰۱/۹/۲۹
به علت طولانی بودن کتاب من نپسندیم
به نظر من وقت انسان ارزش بیشتری داره و کتاب باید به صورت خلاصه باشه
یه سری چیز‌ها مثل روابط شخصی آقای فیل نایت برای من اهمیت نداره و من وقت کافی برای این کتاب نداشتم
آرمان بادلی
۱۴۰۲/۹/۲۰
درنهایت شما در فصل آخر کتاب متوجه گره خوردن احساساتتون با آقای نایت میشید و همین یک فصل به تنهایی ارزش اینو داره تا ۲۴ فصل قبلو با دقت گوش بدید.
علی عاشوری
۱۴۰۲/۸/۱۱
برای من فیل نایت یعنی مردی پرتلاش، سرسخت و جنگنده، هوش و استعدادی متوسط اما درک اجتماعی بالا، برنامه ریز و متعهد، دیدِ باز و دارای تفکر سیستمی.
آرمین وحیدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
یک بیوگرافی فوق العاده زیبا که خواننده از اول تا آخر با کتاب همراه هست و فراز و نشیب‌های زندگی آقای نایت رو درک میکنه و میتونه از اون‌ها الهام بگیره.
کیانوش زمانی
۱۴۰۰/۹/۲۳
شاید بهترین کتابی که خواندم تنها یک روز بعد از اتمام این کتاب ایده‌هایی برای بیزنسم به ذهنم آمد که باعث پیشرفت فوق العاده‌ای شد
Morteza Derakhshan
۱۴۰۰/۳/۱
داستان واقعی زندگی یک کارآفرین با روایت داستانیی بسیار شیوا و دلنشین
آموزنده برای همه افراد نوجوان و جوانان و مدیران استارتاپ ها.....
Mohammad Karimi
۱۴۰۲/۷/۱۴
دوستان این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که تا حالا خوندم. صدای گوینده شیوا و دلنشین.
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کفش باز

برای دریافت کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.