معرفی و دانلود کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم

عکس جلد کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم
قیمت:
۱۳۴۵۰۰ ۶۷,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم تألیف آسیه حق شناس، دروس تخصصی پایه دهم در رشته‌ی تربیت‌بدنی را مرور می‌کند و می‌کوشد دانش‌آموزان را برای کنکور کاردانی این رشته آماده سازد. در این کتاب، به دروس دانش فنی پایه، توسعه‌ی مهارت‌های چابکی-ذهنی و توسعه‌ی مهارت‌های جسمانی-حرکتی پرداخته می‌شود، همچنین تست‌های تألیفی در مورد آن‌ها ارائه می‌گردد و کنکورهای سال‌های 1398 تا 1400 این رشته تشریح می‌شوند.

درباره‌ی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم

یکی از رشته‌های پرطرفدار و محبوب در شاخه‌ی فنی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی است. تا چند سال پیش که هنرستان‌ها چندان فراگیر نبودند، دانش‌آموزانی که به ورزش علاقه داشتند فقط در دانشگاه این شانس را داشتند تا رشته‌ی موردعلاقه‌شان را بخوانند. اما تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، این فرصت را به نوجوانان داد تا از سنین پایین‌تر تحصیل در این رشته‌ی درسی را شروع کنند و مسیرشان را پی بگیرند. پس از گرفتن دیپلم فنی هم می‌توانند در کنکور کارشناسی یا کاردانی شرکت کنند و در دانشگاه این رشته را ادامه دهند. تربیت‌بدنی از معدود رشته‌های فنی حرفه‌ای است که همچنان کنکور دارد و برخلاف دیگر رشته‌های هنرستان، قبولی آن در دانشگاه مستلزم گذراندن سد کنکور است. مثل دیگر رشته‌ها، در کنکور این رشته هم درس‌های تخصصی از تمام پایه‌ها انتخاب شده و سؤالاتی از میان آن‌ها طرح می‌شود. به خاطر حجم زیاد مطالب و سختی یادآوری دروس، می‌توان از جزوات کمک‌آموزشی و خلاصه درس‌ها استفاده کرد که کمک می‌کنند داوطلب به صورتی فشرده مطالب مهم و کاربردی را مرور کند.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم تألیف آسیه حق شناس از منابع قابل‌اعتنا و جامع برای آمادگی پیش از کنکور تربیت‌بدنی، به‌حساب می‌آید. این کتاب به دروس تخصصی پایه دهم این رشته می‌پردازد و می‌کوشد آن‌ها را برای دانش‌آموز کنکوری خلاصه کند. این کتاب بر دروس دانش فنی پایه، توسعه‌ی مهارت‌های چابکی-ذهنی و توسعه‌ی مهارت‌های جسمانی-حرکتی تمرکز دارد و نکات کاربردی و کنکوری‌شان را مرور می‌کند.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم از سه بخش تشکیل شده است: بخش اول به درس دانش فنی پایه اختصاص دارد. در این قسمت در مورد مبانی بنیادی و علوم پایه تربیت‌بدنی صحبت می‌شود و ساختار امکان و تجهیزات، ارتباطات و اندازه‌گیری و ارزشیابی موردبحث قرار می‌گیرند. آسیه حق شناس در بخش دوم کتابش به درس توسعه‌ی مهارت‌های چابکی-ذهنی پرداخته و مهارت‌هایی همچون دارت، شطرنج، اسکیت و تنیس را تشریح کرده است. بخش سوم کتاب نیز در مورد توسعه‌ی مهارت‌های جسمانی-حرکتی است و در مورد ورزش‌هایی همچون کشتی، ژیمناستیک، شنا، دوومیدانی و بدن‌سازی توضیحاتی ارائه می‌شود. حق شناس در این بخش هم به ورزش‌های ویژه‌ی دختران و هم ورزش‌های ویژه‌ی پسران پرداخته است. نویسنده در مورد همه‌ی مطالبی که دانش‌آموزان باید آن‌ها بیاموزند و به خاطر بسپارند، تست‌هایی تألیفی و طبقه‌بندی‌شده ارائه کرده است. در قسمت پایانی کتاب نیز کنکور سال‌های 1398 تا 1400 مرور و پاسخ‌های آن تشریح شده است.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم را نشر حتمی چاپ کرده است.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش آموزان پایه دهم هنرستان که در رشته‌ی تربیت‌بدنی تحصیل می‌کنند و همین‌طور داوطلبان کنکور فنی حرفه‌ای این رشته می‌توانند از مطالب و تست‌های کنکوری این کتاب بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی چاپ اول
بخش اول. دانش فنی پایه
فصل 1. مبانی بنیادی تربیت بدنی
فصل 2. مبانی علوم پایه در تربیت بدنی
فصل 3. مبانی ساختار اماکن و تجهیزات ورزشی
فصل 4. مبانی اندازه‌گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی
فصل 5. مبانی ارتباطات رسانه‌های ورزشی
بخش دوم. توسعه‌ی مهارت‌های چابکی-ذهنی
فصل 1. دارت
فصل 2. اسکیت
فصل 3. شطرنج
فصل 4. تنیس روی میز
فصل 5. بدمینتون
بخش سوم. توسعه‌ی مهارت‌های جسمی-حرکتی
فصل 1. بدنسازی عمومی
فصل 2. ژیمناستیک (ویژه‌ی دختران)
فصل 3. ژیمناستیک (ویژه‌ی پسران)
فصل 4. دوومیدانی
فصل 5. شنا
فصل 6. ورزش هوازی (ویژه‌ی دختران)
فصل 7. کشتی (ویژه پسران)
تست‌های کنکور 1398
تست‌های کنکور 1399
تست‌های کنکور 1400

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-600-355-556-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۳۴۵۰۰ ۶۷,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم

برای دریافت کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.