معرفی و دانلود کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم

عکس جلد کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم
قیمت:
۸۴۵۰۰ ۴۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم

آسیه حق شناس در کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم، می‌کوشد دروس اصلی پایه یازدهم رشته‌ی تربیت‌بدنی هنرستان را خلاصه کند و تست‌های تألیفی مرتبط با آن‌ها را ارائه دهد. این کتاب کمک‌آموزشی به درس‌های توسعه‌ی مهارت‌های حرکتی با توپ و توسعه‌ی مهارت‌های رزمی-هدفی می‌پردازد و مباحث کنکوری و نکات طلایی آن را که در کنکورهای سه سال اخیر تکرار شده‌اند، به داوطلبان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم

اکثر رشته‌های هنرستان بدون کنکور هستند و دانش‌آموز می‌تواند بدون آزمون وارد دانشگاه شود و در مقطع کاردانی تحصیل کند. اما معدودی از آن‌ها نیاز به شرکت در کنکور دارند که رشته‌ی تربیت‌بدنی یکی از آن‌هاست. این رشته بین نوجوانان محبوبیت زیادی دارد و خیلی از دانش‌آموزانی که به شکل حرفه‌ای ورزش می‌کنند، دوست دارند در هنرستان فنی و حرفه‌ای هم در همین رشته درس بخوانند. و البته خیلی از آن‌ها مایلند در دانشگاه هم آن را ادامه داده و از نظر آکادمیک نیز خود را ارتقا دهند. کنکور کاردانی تربیت‌بدنی نیز مثل دیگر آزمون‌ها، هم دروس عمومی و هم دروس تخصصی را در برمی‌گیرد. به این صورت که از هر یک از پایه‌های هنرستان چند درس انتخاب شده و سؤالات کنکور از میان آن‌ها طرح می‌شوند. برای داوطلبی که قصد دارد نتیجه‌ی خوبی بگیرد صرف خواندن کتاب‌های درسی کفایت نمی‌کند. چون حجم مطالب زیاد است و از سوی دیگر، ممکن است نکات مهمی را از دست بدهد. تجربه ثابت کرده که کتاب‌های کنکوری و کمک‌آموزشی منبع خوبی هستند و برای جمع‌بندی و مرور همه‌ی نکات درسی به صورت یکجا، به دانش‌آموز کمک زیادی می‌کنند. کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم نوشته‌ی آسیه حق شناس، از همین دست منابع محسوب می‌شود که اختصاصاً برای پایه یازدهم رشته‌ی تربیت‌بدنی نوشته شده و دانش‌آموزان با خواندن آن در واقع دروس تخصصی این پایه را مرور می‌کند. در این کتاب درس‌های توسعه‌ی مهارت‌های حرکتی با توپ و توسعه‌ی مهارت‌های رزمی-هدفی مطرح می‌شوند و نویسنده نکات کنکوری و طلایی آن‌ها را به داوطلب یادآوری می‌کند.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم از دو بخش تشکیل شده است: آسیه حق شناس در بخش اول کوشیده درس توسعه‌ی مهارت‌های حرکتی با توپ را توضیح دهد و نکات مهم آن را مرور کند. در این قسمت مطالبی در رابطه با ورزش‌های والیبال، فوتبال، فوتسال، هندبال و بسکتبال مطرح می‌شود و داوطلب با نکات مهم آن‌ها آشنا می‌گردد. نویسنده در بخش دوم کتابش، درس توسعه‌ی مهارت‌های رزمی-هدفی را مدنظر قرار می‌دهد و در قالب آن به مهارت‌های رشته‌های تیراندازی با کمان، تیراندازی، کاراته، پینت بال و تکواندو می‌پردازد.

حق شناس علاوه بر طرح درس، با الهام گرفتن از تست‌های کنکوری، تست‌های طبقه‌بندی‌شده‌ای را تألیف کرده و در اختیار دانش‌آموز قرار داده است تا به کمک آن‌ها خود را بهتر محک بزند. در قسمت‌های انتهایی این کتاب نیز کنکور سال‌های 1398 تا 1400 مرور و پاسخ آن‌ها به‌صورت تشریحی ارائه شده است.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم را نشر حتمی در قالب مجموعه کتاب‌های سبز چاپ و عرضه کرده است.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان کنکور کاردانی تربیت‌بدنی می‌توانند از این منبع استفاده کنند. مطالعه و مرور این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم تربیت‌بدنی هنرستان هم کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی چاپ اول
بخش اول. توسعه‌ی مهارت‌های حرکتی با توپ
فصل 1. والیبال
فصل 2. هندبال
فصل 3. فوتسال
فصل 4. فوتبال
فصل 5. بسکتبال
بخش دوم. توسعه‌ی مهارت‌های رزمی – هدفی
فصل 1. تیراندازی با کمان
فصل 2. تیراندازی
فصل 3. کاراته
فصل 4. پینت بال
فصل 5. تکواندو
تست‌های کنکور 1398
تست‌های کنکور 1399
تست‌های کنکور 1400

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-600-355-557-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۴۵۰۰ ۴۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم

برای دریافت کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.