معرفی و دانلود کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش

عکس جلد کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش
قیمت:
۵۰۰۰ ۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش

کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه تألیف علی هندی ورکانه، کتابی کمک‌آموزشی است که بر روی درس‌های تخصصی پایه‌ی دهم این رشته‌ی هنرستانی متمرکز شده. این منبع، سوالاتی که در آزمون 1402 کاردانی رشته‌ی شبکه و نرم افزار از درس‌های دانش فنی پایه، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای و تولید محتوای الکترونیک و برنامه‌سازی طرح شده را مرور می‌کند و به شکل تشریحی به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه

در سال‌های اخیر اکثر رشته‌های فنی و حرفه‌ای دیگر نیازی به آزمون کنکور ندارند و این فرصت به وجود آمده تا دانش‌آموز هنرستانی بدون آزمون وارد دانشگاه شوند. با این وجود ولی برای تعداد کمی از رشته‌ها همچنان آزمون ورودی وجود دارد. شبکه و نرم‌افزار رایانه ازجمله همین رشته‌هاست. کامپیوتر همیشه بین دانش‌آموزان رشته‌ی محبوبی بوده و هرساله تعداد زیادی از هنرستانی‌ها تصمیم می‌گیرند آن را در دانشگاه هم ادامه دهند. اما گذشتن از سد کنکور کار ساده‌ای نیست. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های این آزمون سوالات تخصصی است که از میان درس‌های اصلی پایه‌های مختلف طرح می‌شود. این بدان معناست که داوطلب باید بر تمام پایه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم مسلط بوده و مطالب آن‌ها را درک کرده باشد. ولی مرور تمام کتاب‌ها کاری زمان‌بر و سخت است. راه ساده‌تر، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. یکی از کتاب‌های مناسب در رشته‌ی کامپیوتر هنرستان، کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه تألیف علی هندی ورکانه است. این راهنما، کنکور سال 1402 این رشته را مرور می‌کند و می‌کوشد سوالاتی که از درس‌های پایه‌ی دهم آن طرح‌شده را تشریح نماید.

مرور کنکور سال‌های قبل، یک استراتژی مناسب برای داوطلبان است. این شیوه به متقاضی کمک می‌کند با شیوه‌ی طراح سوالات آشنا شود و فضای آن‌ها را درک کند. به این شکل با آگاهی و اعتمادبه‌نفس بیشتری وارد آزمون خواهد شد. این الگو در کنکورهای فنی و حرفه‌ای هم مصداق دارد و دانش آموزان هنرستانی هم می‌توانند با همین رویکرد با آزمونشان مواجه شوند. در همین راستا، علی هندی ورکانه در کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه، بر سه درس اصلی پایه‌ی دهم این رشته، یعنی دانش فنی پایه، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای و تولید محتوای الکترونیک و برنامه‌سازی متمرکز می‌شود و تلاش می‌کند سوالاتی که از این کتاب‌ها در کنکور سال 1402 آمده را به‌تفصیل توضیح دهد.

کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزشی به هنرستانی‌های رشته‌ی کامپیوتر و داوطلبان کنکور این رشته‌ی فنی حرفه‌ای توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
دانش فنی پایه
نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای
تولید محتوای الکترونیک و برنامه‌سازی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش
نویسنده
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰ ۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه

برای دریافت کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.