معرفی و دانلود کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

عکس جلد کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم تألیف آسیه حق شناس، سه درس تخصصی پایه دوازدهم رشته تربیت‌بدنی هنرستان را خلاصه می‌کند و تست‌های تألیفی مناسبی را برای آمادگی جهت شرکت در کنکور فنی و حرفه‌ای این رشته ارائه می‌دهد. در این کتاب کنکوری، درس‌های دانش فنی تخصصی، عملیات تکمیلی-اصلاحی ورزش‌ها و توسعه‌ی سلامت و سبک زندگی با ورزش موردبحث قرار می‌گیرند و آزمون‌های کنکور در سال‌های 1398 تا 1400 کاردانی تربیت‌بدنی مرور و تشریح می‌شوند.

درباره‌ی کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

تربیت‌بدنی ازجمله رشته‌های سخت و البته محبوب هنرستان است. خیلی از نوجوانانی که ورزش می‌کنند ترجیح می‌دهند در همین رشته هم تحصیل کنند و مبانی آن را به‌صورت علمی فرابگیرند. تا چند سال گذشته، رشته‌ی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی فقط در مقطع کارشناسی وجود داشت که طبیعتاً از ظرفیت محدودی برخوردار بود. اما در این سال‌های اخیر، دانشگاه‌های مختص رشته‌های فنی و حرفه‌ای گسترش یافته‌اند که مقطع کاردانی این رشته را تدریس می‌کنند و از فارغ‌التحصیلان هنرستان دانشجو می‌گیرند. به این شکل بسیاری از دانش‌آموزان شانس بیشتری برای قبولی در این رشته به دست می‌آورند. اما گذشتن از سد کنکور کار چندان ساده‌ای نیست. تعداد زیاد داوطلبان و حجم بالای مطالب باعث شده تا رقابت در این آزمون سراسری بسیار حساس شود. در این شرایط، مطالعه‌ی کتاب‌های درسی شرط لازم برای قبولی است ولی شرط کافی نخواهد بود. دانش‌آموز برای اینکه شانسش را بیشتر کند باید از منابع دیگری مثل کتاب‌های کمک‌آموزشی هم استفاده کند؛ مانند جزواتی که نکات طلایی و کنکوری هر درس را به او یادآوری نماید و خلاصه و چکیده‌ی دروس را در اختیارش بگذارد. یکی از بهترین منابع برای آمادگی در کنکور تربیت‌بدنی فنی و حرفه‌ای، کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم تألیف آسیه حق شناس است. این کتاب صرفاً پایه دوازدهم را موردبحث قرار می‌دهد و سه درس اصلی آن، یعنی دانش فنی تخصصی، عملیات تکمیلی-اصلاحی ورزش‌ها و توسعه‌ی سلامت و سبک زندگی با ورزش را خلاصه و مرور می‌کند.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم که از مجموعه‌ی کتاب سبز منتشر شده، از سه بخش تشکیل شده است: بخش اول در مورد درس دانش فنی تخصصی است و تلاش می‌کند مباحث اصلی و مهم آن مثل کاربرد رشد حرکتی، آزمون‌های ورزشی، تجزیه‌وتحلیل تکنیک‌های ورزشی و توسعه‌ی ارتباطات کلامی را توضیح دهد. بخش دوم به درس عملیات تکمیلی-اصلاحی ورزش‌ها اختصاص پیدا کرده که دربردارنده‌ی موضوعاتی همچون برنامه‌ریزی تمرین، آنتروپومتری، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بدن‌سازی مدرن است. آسیه حق شناس در بخش نهایی کتاب خود روی درس مهم توسعه‌ی سلامت و سبک زندگی با ورزش متمرکز شده و در مورد روانشناسی ورزشی، برنامه‌ریزی تغذیه‌ی ورزشی، و برنامه‌ریزی ورزش برای افراد داری معلولیت نکاتی را ارائه کرده است. نویسنده برای هرکدام از این مطالب تست‌هایی را تألیف و به‌صورت طبقه‌بندی‌شده ارائه می‌کند. نویسنده در انتهای کتاب نیز، کنکور کاردانی تربیت‌بدنی سال‌های 1398 تا 1400 را مرور و تست‌هایی را که به این سه درس مربوط هستند، تشریح می‌کند.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم را نشر حتمی به بازار عرضه کرده است.

کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان کنکور کاردانی رشته‌ی تربیت‌بدنی مخاطب اصلی این کتاب هستند. دانش آموزان پایه دوازدهم هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای هم می‌توانند از این منبع استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی چاپ اول
بخش اول. دانش فنی تخصصی
فصل 1. کاربرد رشد حرکتی در ورزش
فصل 2. کاربرد ورزش در توسعه‌ی مهارت‌های تربیتی
فصل 3. توسعه‌ی ارتباطات کلامی در محیط‌های ورزشی بین‌المللی
فصل 4. کاربرد آزمون‌های ورزشی
فصل 5. تجزیه و تحلیل تکنیک‌های ورزشی
بخش دوم. عملیات تکمیلی – اصلاحی ورزش‌ها
فصل 1. برنامه‌ریزی تمرین
فصل 2. پیشگیری از آسیب‌های ورزشی
فصل 3. جداول ورزشی
فصل 4. آنتروپومتری
فصل 5. بدنسازی مدرن
بخش سوم. توسعه‌ی سلامت و سبک زندگی با ورزش
فصل 1. برنامه‌ریزی بازی‌ها و ورزش‌های سنتی
فصل 2. روان‌شناسی ورزشی
فصل 3. برنامه‌ریزی تغذیه ورزشی
فصل 4. برنامه‌ریزی ورزش برای سطوح مختف سلامتی (افراد دارای معلولیت)
فصل 5. برنامه‌ریزی ورزش در فضاهای سرپوشیده و روباز
تست‌های کنکور 1398
تست‌های کنکور 1399
تست‌های کنکور 1400

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-600-355-558-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

برای دریافت کتاب سبز: مجموعه جامع کنکور هنرستان - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.