معرفی و دانلود کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش

عکس جلد کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش
قیمت:
۵۰۰۰ ۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش

کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه تألیف علی هندی ورکانه، می‌کوشد به دروس تخصصی این رشته‌ی فنی و حرفه‌ای بپردازد و سوالات کنکور سال 1402 را مرور نماید. این کتاب کمک‌آموزشی پرسش‌های آزمون 1402 از درس‌های اصلی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی کامپیوتر را مرور می‌کند و به آن‌ها به‌صورت تشریحی پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه

در سال‌های اخیر دانشگاه‌های متعددی برای رشته‌های فنی و حرفه‌ای تأسیس شده است. به این صورت بسیاری از دانش‌آموزان هنرستانی که مایل‌اند ادامه تحصیل بدهند، می‌توانند به این دانشگاه‌ها وارد شوند و مسیر تحصیلی‌شان را پی بگیرند. بااینکه اکثر رشته‌های فنی و حرفه‌ای بدون کنکور هستند و متقاضیان می‌توانند مستقیماً وارد دوره‌ی کاردانی شوند، اما پنج رشته همچنان آزمون ورودی دارند که یکی از آن‌ها، شبکه و نرم‌افزار رایانه است. مثل کنکور رشته‌های دیگر، مهم‌ترین بخش آزمون این رشته هم مربوط به درس‌های تخصصی پایه‌های مختلف است. بنابراین داوطلب برای موفق شدن باید این دروس را به‌دقت مطالعه و بررسی نماید. کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه تألیف علی هندی ورکانه، منبعی کمک‌آموزشی است که به درس‌های اصلی رشته‌ی کامپیوتر هنرستان می‌پردازد و می‌کوشد سوالات کنکور سال گذشته‌ی آن را تشریح نماید.

یکی از استراتژی‌های مناسب برای موفقیت در کنکور، مرور سوالات آزمون سال‌های گذشته است. چون به این شکل بیشتر با الگوی پرسش‌ها آشنا خواهیم شد. ضمن اینکه برخی از سوال‌ها عیناً در آزمون‌های آینده هم تکرار می‌شوند. به این شکل، داوطلب درک بهتری از آزمونش پیدا می‌کند و با تسلط بیشتری در جلسه حاضر می‌شود. این اتفاق برای رشته‌های فنی و حرفه‌ای هم رخ می‌دهد و داوطلبین هنرستانی هم می‌توانند این استراتژی را پیش بگیرند. علی هندی ورکانه در سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه، بر 8 درس اصلی از پایه‌های دهم تا دوازدهم این رشته‌ی هنرستان متمرکز می‌شود و آن‌ها را مرور می‌کند. دانش فنی پایه و تخصصی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و امنیت شبکه، توسعه‌ی برنامه‌سازی و پایگاه داده ازجمله این درس‌ها هستند که پرسش‌های کنکوری مرتبط با آن‌ها توضیح داده خواهند شد.

کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان هنرستانی و داوطلبان کنکور فنی و حرفه‌ای رشته‌ی شبکه و نرم‌افزار پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
دانش فنی پایه
دانش فنی تخصصی
نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای
تولید محتوای الکترونیک و برنامه‌سازی
توسعه برنامه‌سازی و پایگاه داده
پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی و طراحی وب
نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت‌افزار
تجارت الکترونیک و امنیت شبکه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه: ویژه داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای - کاردانش
نویسنده
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰ ۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه

اریا
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
خیلی خوب بود فقط یکم کم بود اگه میشه مطالب بیشتری اضافه کنید
Samira Tarahhomi
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
سلام خیلی خوب بود اما کم بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه

برای دریافت کتاب سوال و پاسخ تشریحی کنکور هنرستان 1402 - شبکه و نرم افزار رایانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.