معرفی و دانلود کتاب صوتی غول خودخواه

عکس جلد کتاب صوتی غول خودخواه
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول خودخواه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول خودخواه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غول خودخواه

کتاب صوتی غول خودخواه نوشته‌ی اسکار وایلد، درباره‌ی غول مغرور و خودخواهی است که نمی‌گذارد بچه‌های مدرسه به باغ او بروند و بازی کنند.

موضوع کتاب صوتی غول خودخواه (The Selfish Giant) چیست؟

در سر راه مدرسه‌ی بچه‌ها، باغ بزرگ و زیبایی بود که بچه‌ها پس از تعطیلی به آن‌جا می‌رفتند و بازی می‌کردند. باغ درختان سرسبز و گل‌های زیبایی داشت. غول در یکی از روزها، بچه‌ها را در باغ و در حال بازی کردن دید و به شدت عصبانی شد. غول خودخواه و مغرور به سمت بچه‌ها رفت و به آن‌ها گفت که این باغ برای من است و کسی حق آمدن به اینجا را ندارد. سپس آن‌ها را بیرون کرد و شروع به ساختن دیواری دور تا دور باغ کرد.

اسکار وایلد (Oscar Wilde) را بیشتر بشناسیم:

اسکار فینگال ولیز وایلد مشهور به اسکار وایلد، در ایرلند چشم به جهان گشود. او نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌نویس برجسته‌ای است. والدین او، از طبقه روشن‌فکر، تحصیلکرده و به نام بودند، به همین دلیل اسکار از کودکی به درس خود بسیار اهمیت می‌داد و به سرعت آلمانی و فرانسوی را به خوبی انگلیسی آموخت. او در جوانی به کالج ترینیتی در دوبلین رفت و پس از آن در رشته ادبیات کلاسیک در دانشگاه آکسفورد انگلستان، به تحصیل پرداخت. اسکار انتشار شعر و نوشته‌هایش را از دوران دانشجویی در مجلات دانشگاهی شروع کرده بود.

ماندگارترین و درخشان‌ترین کتاب اسکار وایلد، «تصویر دوریان گری» نام دارد. این کتاب که شاهکار او به حساب می‌آید، در هنگام انتشارش، بسیار پرفروش بود و طرفداران زیادی داشت. اسکار وایلد در 46 سالگی، در پاریس دار فانی را وداع گفت.

کتاب صوتی غول خودخواه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان دبستانی مناسب و بسیار آموزنده خواهد بود. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی غرور و تکبر آشنا بشوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی غول خودخواه می‌شنویم:

غول تمام قدرتش رو جمع کرد، به دیوار لگد زد و اون رو پائین انداخت. تگرگ، برف و باد شمالی هم فرار کردند و دیگه برنگشتند. به طرف دیگه­‌ی باغ رفت و در اصلی رو باز کرد، بچه‌­ها با دیدنش خیلی ترسیدند و فرار کردند. ناگهان دوباره زمستون شد و همه­ چیز به حالت قبل برگشت، اما اون پسر کوچولویی که گریه می‌­کرد چی ­شد؟ به ­نظرتون اون هم مثل بقیه فرار کرد؟

غول دیگه فهمید که اگر پای بچه­‌ها از باغ بیرون بره، خوشی و زیبایی هم از بین میره و همه چیز به بدترین شکل خودش تبدیل می‌شه. خیلی آروم پسرک رو توی دستش گذاشت و به لبه‌­ی شاخه درخت برد. پسرک روی درخت پا گذاشت و بلافاصله برگ‌­های درخت خشکیده دراومدند و پرنده­‌ها دوباره روی درخت نشستند.

پسرک که رفتار خوب غول رو دید بغلش کرد و صورتش رو بوسید. بقیه­ی بچه­‌ها که بیرون از باغ بودند متوجه شدند که غول دیگه اون موجود سابق نیست و رفتارش خیلی تغییر کرده. به ­طرفش دوئیدند و دوباره اون­جا رو به قشنگ­‌ترین باغ دنیا تبدیل کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
غول خودخواه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غول خودخواه
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویسامان قلیچ خانی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غول خودخواه

صالح 1393
۱۳۹۹/۱/۱۹
جالبه. من این کتاب رو 40 سال پیش داشتم. هنوز تصاویر کتاب یادمه. اما یه سوال همیشه تو ذهنم بود. تو کتاب رو دستهای اون پسر بچه خونی بود. وهنوزهم نفهمیدم علتش چی بود
Atena ghaemi
۱۳۹۹/۴/۲۰
خیلی خوب هست من با اینکه کتاب اینگلیسیس رو خونده بودم باز هم فارسیش رو گوش دادم و از داستانش لذت بردم
هانیه بابایی
۱۳۹۹/۱/۱۹
من ماهان هستم ۷ سالم است از داستان لذت بردم خیلی قشنگ بود عالی بود.
رها عباسی
۱۳۹۹/۱/۱۲
چندوقتی بود دنبالش میگشتم خیلی عالی بود
ساناز خجسته
۱۴۰۰/۱۱/۳
برای بچه‌ها بدک نیست ولی کتابای خیلی بهتر از این هم هست.
علی جزایری
۱۳۹۹/۲/۱۳
عالی بود و داستان قشنگی هم داشت🙂🙂
aidin fatahiani
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی زیبا بود من صد بار آن را گوش دادم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غول خودخواه

برای دریافت کتاب صوتی غول خودخواه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.