معرفی و دانلود کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

عکس جلد کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

زهره خان محمدی در کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) به آموزش نحوه‌ی صحیح و اصولی مطالعه با سرعت بالا می‌پردازد. مطالب ارائه‌شده در این کتاب که با استانداردهای جهانی تطابق کامل دارد، به افزایش سطح توانمندی‌های ذهنی شما کمک می‌کند و در نهایت شما را به یک تند‌خوان حرفه‌ای بدل می‌سازد.

درباره کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)، نوشته‌ی زهره خان محمدی، با آموزش مهارت‌های مربوط به تندخوانی، علاقه به مطالعه را در شما افزایش می‌دهد تا بتوانید مطالب و مهارت‌ها را به بهترین شکل ممکن به ذهن بسپارید و مرزهای جهل و نادانی را در هم بشکنید.

حتماً برای شما هم پیش آمده که با وجودی که زمان زیادی برای مطالعه‌ صرف می‌کنید نتایج حاصله برایتان رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد و مطالب خوانده‌شده را فراموش می‌کنید؛ این موضوع از طرفی سبب افزایش اضطراب و استرس می‌شود و از طرفی انگیزه‌ی شما برای مطالعه را کاهش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

چنان‌که در کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) گفته شده، در دنیای امروز علم و فناوری، اختراعات و اکتشافات به‌سرعت در حال گسترش و پیشرفت هستند. انسان امروزی برای داشتن یک زندگی ایده‌آل توأم با رفاه و آسایش می‌بایست با سرعتِ توسعه و پیشرف همگام و همراه شود. بنابراین می‌بایست در راستای علایق، رشته‌ی تحصیلی و شغل خود به مطالعه و کسب مهارت بپردازد و پیوسته تحت آموزش قرار گیرد.

اما آیا ما وقت کافی برای مطالعه‌ی بیشتر و یادگیری مهارت‌های جدید داریم؟ بله! به شرطی که بر سرعت عملکرد خود بیفزاییم. به عبارت دیگر باید در انجام‌ کارها سرعت را در رأس کار قرار دهیم. لازمه‌ی دست‌یابی به چنین سرعتی آشنایی با مهارت‌ها و تمرین‌هایی است که به شکوفایی و رشد مغز کمک می‌کند؛ به‌نحوی که بتوانیم از توانمندی‌ها و ظرفیت مغز خود بهره بگیریم و در وقت خود صرفه‌جویی کنیم.

همان‌طور که برای داشتن جسمی سالم و ورزیده نیاز به تمرین داریم، داشتن ذهن و مغزی ورزیده نیز، نیازمند یادگیری تکنیک‌هایی مختلف و تمرین آن‌ها می‌باشد. یکی از مهارت‌هایی که یادگیری آن در جهان کنونی لازم می‌نماید تندخوانی است. منظور از تندخوانی توانایی خواندن مطالب با سرعت بالا و درک حداقل هشتاد درصد مطالب خوانده‌شده است. یادگیری این مهارت سبب افزایش تمرکز می‌شود و در نهایت فرد قادر خوهد بود همه‌چیز را با دقت و سرعت بیشتری به خاطر بسپارد.

تندخوانی ذهن انسان را به چالش می‌کشد تا از بیشترین ظرفیت خود استفاده کند و با سرعتی چهاربرابر سرعت معمول مطالب را بخواند، درک نماید، به حافظه بسپارد و در شرایط مختلف یادآوری کند. این‌ها همگی ورزیده‌شدن مغز را در پی دارند.

کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) هرآنچه را که شما برای تبدیل شدن به یک تندخوان نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، مشاوران تحصیلی و هر کسی که می‌خواهد سرعت مطالعه‌ی خود را افزایش دهد، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) می‌خوانیم

شگفت‌انگیز است که چه تعداد از مردمی که مایلند به اول صف بوفه زندگی برسند، کسانی را که هم اکنون آن جا هستند و از بهترین‌هایی که زندگی به آن‌ها ارائه کرده لذت می‌برند، تحسین می‌کنند یا به آن‌ها رشک می‌برند، اما بلند نمی‌شوند تا خودشان هم به صف بپیوندند. آن‌ها در نیافته‌اند که زندگی هم درست مثل بوفه، سلف سرویس است. برای ملحق شدن به صف باید تصمیم بگیرید که به برترین فرد در حوزه خود تبدیل شوید، و سپس دست به کار شوید و تمام دانش و مهارت‌هایی که برای پیشرفت به آن نیاز دارید را یاد بگیرید و به کار بندید. سپس برای اینکه به اول صف بوفه زندگی برسید باید در صف بمانید! هنگامی که تصمیم گرفتید به یکی از بهترین‌ها در حوزه خود تبدیل شوید، وارد صف شوید و در صف بمانید. به حرکت خود ادامه دهید. به قرار دادن یک پا در مقابل پای دیگر ادامه دهید. به پرورش مهارت و فراگیری دانش جدید در هر روز، هر هفته و هر ماه ادامه دهید. به ارتقاءِ هنر فروش خود ادامه دهید.

خبر خوب این است که بوفه زندگی هیچوقت تعطیل نمی‌شود! بیست و چهار ساعته باز است و صف به حرکت خود ادامه می‌دهد. اگر وارد صف شوید و در صف بمانید، اگر شروع کنید و جا نزنید. هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند شما را متوقف کند. و در نهایت قطعاً به اول صف حرفه خود خواهید رسید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول. تندخوانی: نیاز امروز، ضرورت فردا
فصل دوم. سرعت مطالعه
فصل سوم. چگونه تند‌خوان شویم؟
فصل چهارم. سیستم یادگیری
فصل پنجم. آشنایی با عملکرد مغز
فصل ششم. مغز و استرس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-622-5317-15-4
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

کاربر S
۱۴۰۳/۱/۸
یک نویسنده ایرانی با یک کتاب کاملا پر محتوا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه)

برای دریافت کتاب سفری به اعماق کتاب (با سرعت 700 کلمه در دقیقه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.