معرفی و دانلود کتاب سفید برفی

عکس جلد کتاب سفید برفی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفید برفی

کتاب سفید برفی افسانه‌ای از برادران گریم و با بازآفرینی می می ساموئل، داستان شاهزاده‌ی زیبا و خوش قلبی را حکایت می کند که مورد حسادت و خشم نامادری اش قرار می گیرد؛ به همین دلیل برای نجات جانش، نگهبانان قصر او را از آنجا فراری می‌دهند.

موضوع کتاب سفید برفی چیست؟

سفید برفی دختری مهربان و زیباست که همه او را دوست دارند اما ملکه به سفید برفی (Snow White and the seven dwarfs) بسیار حسادت می‌ورزد. به همین دلیل به نگهبانان قصر دستور می‌دهد تا او بکشند و قلبش را برای او بیاورند. نگهبانان که به سفید برفی محبت دارند او را فراری می‌دهند و تصمیم می‌گیرند قلب یک حیوان را به جای قلب سفید برفی به ملکه بدهند. ملکه ابتدا باورش می‌شود که سفید برفی مرده است اما اتفاقی می‌افتد که او همه چیز را می‌فهمد و شخصاً تصمیم می‌گیرد خودش سفید برفی را نابود کند. این داستان توسط می می ساموئل (Mimi Samue) بازآفرینی و خلاصه شده است.

بر اساس این داستان انیمیشنی موفق توسط شرکت والت دیزنی در سال 1937 ساخته شد. به علاوه موضوع کتاب سفید برفی دستمایه چندین فیلم سینمایی نیز شده است.

کتاب سفید برفی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان 8 تا 12 سال سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب سفید برفی می‌خوانیم:

سفید برفی روز به روز بزرگتر و زیباتر می‌شد. یک روز، ملکه جلوی آینه جادویی رفت و از آینه سؤال همیشگی‌اش را پرسید.

آینه جواب داد: «سفید برفی زیباتر از همه است». ملکه از شنیدن جواب خیلی عصبانی شد و چند تا از نگهبان‌های قصرش را صدا زد. ملکه به نگهبان‌ها دستور داد سفید برفی را به جنگل ببرند و او را بکشند. ملکه از نگهبان‌ها خواست که برای ثابت کردن ادعای کشتن سفید برفی، قلب سفید برفی را برایش بیاورند.

سفید برفی خیلی دختر مهربانی بود. نگهبان‌ها خیلی سفید برفی را دوست داشتند و نمی‌خواستند سفید برفی را بکشند. آن‌ها سفید برفی را به وسط جنگل بردند و به او گفتند فرار کند و دیگر به قصر برنگردد. بعد یک گراز وحشی را گرفتند و کشتند و قلبش را برای ملکه بردند. ملکه باور کرد آن قلب، قلب سفید برفی است و سفید برفی کشته شده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفید برفی
نویسنده
مترجمزهرا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-94-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفید برفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفید برفی

برای دریافت کتاب سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.