معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

عکس جلد کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

نورم فیوتی در کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ ماجراهای یک جوجه تیغی و یک خوکچه‌ی هندی را روایت می‌کند که با هم دوست و هم‌بازی هستند. روزی جوجه تیغی دوچرخه‌ی جدیدی می‌خرد و با اشتیاق به دوستش، هری، آن را نشان می‌دهد. هری با اینکه دوچرخه را دوست دارد، اما بهانه می‌آورد و نمی‌خواهد سوار دوچرخه شود!

درباره‌ی کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

جوجه تیغی و هری با هم دوست‌های صمیمی هستند. جوجه تیغی که به‌تازگی دوچرخه‌ای نو خریده، می‌خواهد پیش هری برود و آن را نشانش بدهد. اما کلاه ایمنی‌اش را پیدا نمی‌کند. بدون کلاه هم که نمی‌تواند دوچرخه‌سواری کند. بنابراین هرجایی، از کمد و زیر تخت خواب تا داخل فریز و گلدان را به دنبال آن می‌گردد ولی هیچ‌جا نیست. جوجه تیغی بعد از کلی گشتن و فکر کردن یادش می‌آید که آن را روی دوچرخه جا گذاشته. بعد سوار دوچرخه می‌شود و با ذوق و شوق و با سرعت به نزد هری می‌رود. هری از دیدن دوچرخه‌ی جوجه تیغی خیلی خوشحال می‌شود. ولی وقتی جوجه تیغی از او می‌خواهد سوارش شود و یک دور با آن بزند، جا می‌خورد. هری بهانه‌های مختلفی می‌آورد تا سوارش نشود. وقتی جوجه تیغی اصرار می‌کند، هری تسلیم می‌شود و می‌گوید برای این کار دلیلی دارد...

معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

داستان سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ (?Do You Like My Bike) جلد اول از مجموعه کتاب‌های «سلام، جوجه تیغی» است. این قصه‌ها برای بچه‌های کم‌سن‌وسال تدارک دیده‌ شده و به آن‌ها کمک می‌کند خواندن را یاد بگیرند. اما این کتاب‌ها صرفاً آموزشی نیستند. نورم فیوتی (Norm Feuti)، به عنوان نویسنده و تصویرساز داستان‌ها، تلاش کرده در قالب قصه‌هایی بسیار ساده و البته بامزه، به بچه‌های مفاهیم انسانی را هم بیاموزد.

دوستی و همدلی از درون‌مایه‌های اصلی داستان سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ هستند. هری، یک خوکچه‌ی هندی و جوجه تیغی، به عنوان شخصیت‌های اصلی کتاب همیشه به هم کمک می‌کنند. در قصه هری از دوچرخه‌سواری می‌ترسد و بهانه می‌آورد، اما جوجه تیغی از این موضوع نمی‌گذرد و از او دلیلش را می‌پرسد. وقتی دلیل هری را می‌فهمد با او همدلی دارد و درکش می‌کند. این‌چنین رفاقتشان عمیق‌تر می‌شود و به شکل دیگری به دوچرخه‌سواری و بازی می‌پردازند. نورم فیوتی در کتاب از توصیف صحنه‌ها پرهیز کرده و صرفاً دیالوگ به کار برده. دیالوگ‌های او در عین‌ سادگی و قابل‌فهم بودن، بامزه هم هستند. بنابراین مخاطب خردسال راحت می‌تواند آن‌ها را بخواند و درک می‌کند.

کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ را انتشارات کتاب چ با ترجمه‌ی ساناز منصوریان منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام، جوجه تیغی!

سلام جوجه تیغی! (!Hello, Hedgehog) مجموعه داستان‌هایی کودکانه و آموزشی هستند که نویسندگی و تصویرسازی آن‌ها را نورم فیوتی بر عهده داشته است. در این داستان‌ها دو شخصیت وجود دارد، جوجه تیغی و خوکچه‌ی هندی، که هر بار درگیر اتفاقاتی ساده و بامزه می‌شوند. این کتاب‌ها برای بچه‌های مقطع ابتدایی تدوین شده و به آن‌ها کمک می‌کنند خواندن را شروع کنند. از این مجموعه تاکنون شش کتاب منتشر شده که عبارت‌اند از: «از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟»، «مهمانی خواب»، «امروز وقت دکتر دارم»، «بیا شنا کنیم»، «نوبت من است؟» و «تولدت مبارک جوجه تیغی».

در نکوداشت کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

  • یک رمان مصور مفید با متن‌هایی کاملاً ساده و جذاب که به خوانندگان مبتدی‌اش کمک می‌کند از پس خواندن آن برآیند. (Kirkus Reviews)

کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 9 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ می‌خوانیم

کلاهم رو روی صندلی دوچرخه‌ام گذاشته بودم چون نمی‌خواستم یادم بره کجا گذاشتمش!
جوجه‌تیغی داره می‌آد؟ جوجه‌تیغی داره می‌آد. سوار دوچرخه‌ست. داره این طرفی می‌آد. داره سریع این طرفی می‌آد. داره خیلی سریع این طرفی می‌آد.
سلام هری! سلام جوجه‌تیغی! دوچرخه‌ام به نظرت چطوره؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟
نویسنده
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-5212-66-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟

برای دریافت کتاب سلام جوجه تیغی 1: از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.