معرفی و دانلود کتاب سیمون جورابه

عکس جلد کتاب سیمون جورابه
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیمون جورابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیمون جورابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیمون جورابه

سو هندرا و پاول لینت در کتاب سیمون جورابه داستان لنگه‌جورابی به نام سیمون را روایت می‌کنند که به دنبال نیمه‌ی گم‌شده‌ی خود می‌گردد. سیمون برای یافتن عشق زندگی‌اش یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را آغاز می‌کند و در این بین، با انواع دیگری از جوراب‌ها آشنا می‌شود. ماجراجویی‌ای که رقم‌زننده‌ی اتفاقات جالب و خنده‌داری خواهد بود. آیا سیمون جورابه در این راه موفق خواهد شد و عشق بی‌همتایش را خواهد یافت؟ نویسندگان در کتاب پیش رو به شما پاسخ می‌گویند.

درباره‌ی کتاب سیمون جورابه

کتابی که پیش روی شماست، با نام سیمون جورابه (Simon Sock)، یک داستان خنده‌دار و آموزنده به قلم سو هندرا (Sue Hendra) و پاول لینت (Paul Linnet) برای کودکان است. نویسندگان این کتاب دل‌پذیر ماجرای لنگه‌جورابی را برای شما به تصویر می‌کشند که راه‌راه و اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، کمی هم عجیب و غریب است. او با سایر جوراب‌ها در یک کِشو زندگی می‌کند، اما ماجرایی او را می‌آزارد: همه‌ی جوراب‌های دیگر جفتی دارند و نیمه‌ی گم‌شده‌ی خود را یافته‌اند. اما نیمه‌ی سیمون انگار آب شده و رفته باشد داخل زمین! جای تعجب نیست که صاحبِ جوراب‌ها هیچ‌گاه او را انتخاب نمی‌کند. او جوراب‌هایی را می‌خواهد که جفت دارند. برای همین هم هست که جوراب‌های پشمی را برای پیاده‌روی در یک روز سرد زمستانی در پارک انتخاب می‌کند، از جوراب‌های برق برقی‌اش برای مهمونی استقاده می‌کند و دیگر جوراب‌هایش در مدرسه به کارش می‌آیند.

تنها سیمون جورابه است که اینطور تنهاست و به هیچ‌کس تعلق ندارد. او با خود فکر می‌کند که نه بوگندو است و نه سوراخ، حقش نیست که تا ابد داخل کشو بماند. همین می‌شود که یک روز تصمیم مهمی می‌گیرد و این تصمیم زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. سیمون جورابه قصد دارد تا نیمه‌ی دیگرش را بیاید. آیا او نیز می‌تواند همانند باقی جوراب‌های داخل کشو جفت خودش را پیدا کند؟ برای یافتن پاسخ با کتاب سیمون جورابه همراه شوید و جواب این پرسش را پیدا کنید.

سو هندرا و پاول لینت کتاب سیمون جورابه را نخستین بار با همراهی یکدیگر در پنجم اکتبر 2017 منتشر کردند. نیک ایست (Nick East) تصویرگری این اثر را بر عهده داشته و تصاویر خلق‌شده توسط او دو چندان بر جذابیت و طنز کتاب سیمون جورابه افزوده‌اند. این اثر در ایران به همت ساناز منصوریان به انتشار رسیده و نشر چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب سیمون جورابه

  • بچه‌های بداخلاق توسط سیمون جورابه تشویق خواهند شد. این کتاب، مانند کتاب‌های قبلی،‌ به طرز دلپذیری احمقانه است. (The Observer)

  • پیام کتاب سیمون جورابه واضح است: عشق هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، و حتی کسانی که به نظر نمی‌رسد با هم مطابقت داشته باشند، می‌توانند برای یکدیگر یک جفت عالی باشند. (Cork Evening Echo)

  • سیمون جورابه احتمالاً کتاب مورد علاقه‌ی من در بهار امسال است. (Angels & Urchins)

کتاب سیمون جورابه برای چه کسانی مناسب است؟

سو هندرا و پاول لینت کتاب سیمون جورابه را برای کودکان 2 تا 6 به رشته‌ی تحریر در آورده‌اند. بااین‌وجود، از آن‌جا که مطالعه‌ی کتاب‌های کودک سن و سال نمی‌شناسد، اگر به کتاب‌های طنز علاقه‌مند هستید، مطالعه‌ی کتاب حاضر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب سیمون جورابه بیشتر آشنا شویم

سو هندرا نویسنده‌ی نام‌آشنای ادبیات کودک است. او در ویمبلدونِ انگلستان به دنیا آمد و همان‌‌جا نیز بزرگ شد. او از دوران کودکی علاقه‌ای وافر به داستان‌گویی و قصه‌سرایی و نقاشی کشیدن داشت. کتاب مورد علاقه‌ی سو هندرا در دوران کودکی کتاب آقای احمق (Mr. Silly) نوشته‌ی راجر هارگریوز (Roger Hargreaves) بود. او به سال 1994 از دانشگاه برایتون فارغ‌التحصیل شد و از آن زمان تا الان به نگارش داستان و خلق کتاب‌های مصور برای کودکان مشغول بوده است. در سال 2006 بود که او پاول لینت، نیمه‌ی گم‌شد‌ی خود را یافت. آن دو این روزها در یک اتاق کوچک در خانه‌ی کوچکی در برایتون مشغول قصه‌سازی‌اند و تا کنون کتاب‌های پرفروش بسیاری را با کمک یکدیگر خلق کرده‌اند.

سو هندرا بیش از پانزده سال است که کتاب‌های مصور برنده‌ی جایزه و پرفروشی را خلق می‌کند و تعداد کتاب‌های منتشرشده از او به بیش از هفتاد کتاب می‌رسند. از این نویسنده‌ی انگلیسی کتاب دیگری با نام «باری، ماهی‌ای که انگشت دارد!» به زبان فارسی ترجمه و توسط انتشارات نشر بوی کاغذ (بوکا) به انتشار رسیده است. اغلب کتاب‌های سو هندرا با استقبال بالای خواننده‌ها روبه‌رو شده‌اند و از فروش بالایی برخوردار بوده‌اند.

در بخشی از کتاب سیمون جورابه می‌خوانیم

هر روز صبح جوراب‌های توی کشو خیلی هیجان دارند. امروز نوبت چه کسی است؟
آن‌وقت دستی وارد کشو می‌شود...
«من را بردار! من را بردار!»
همه منتظر می‌مانند و نفس‌شان را حبس می‌کنند... و دو جوراب انتخاب می‌شوند تا به ماجراجویی بروند.
جوراب‌های برق‌برقی به مهمانی می‌روند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیمون جورابه
نویسنده،
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-683958-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیمون جورابه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سیمون جورابه

برای دریافت کتاب سیمون جورابه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.