معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم

عکس جلد کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم

نورم فیوتی، نویسنده‌ی پرطرفدار قصه‌های کودکانه، خوب می‌داند چطور مخاطبان کوچک خود را عاشق دنیای کتاب و داستان‌خوانی کند! کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم نیز مثل دیگر آثار این نویسنده، حسابی شما را به وجد خواهد آورد! هری، بهترین دوست جوجه‌تیغی، این روز‌ها کمی احساس بی‌حالی می‌کند. شاید که سرماخورده یا آنکه فقط خوابش به هم‌ریخته؛ در هر صورت، او باید خود را برای ملاقات با دکتر آماده کند.

درباره‌‌ی کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم

شما تابه‌حال با یک جوجه‌تیغی دوست شده‌اید؟ شاید تا‌به‌حال گربه‌ای را نوازش کرده باشید؛ یا آن که سگی را به سرپرستی گرفته باشید؛ اما می‌توانیم شرط ببندیم که تا امروز با یک جوجه‌تیغی دست دوستی نداده‌اید! نورم فیوتی (Norm Feuti)، نویسنده‌ی محبوب کودکان دنیا، در کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم (Who Needs a Checkup?) به شما نشان خواهد داد رفاقت با یک جوجه‌تیغی مهربان و دوست‌داشتنی چه کیفی دارد!

معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم

هری خیلی خوشبخت است! زیرا دوست خوبی مثل تیغ‌تیغی دارد. دوستی که در هر لحظه و هر‌جا آماده‌ی کمک رساندن است؛ حتی اگر روز سختی را پشت سر گذاشته باشید. امروز همین یکی از همان روز‌هاست؛ چرا که وقتی هری از خواب خوش شبانه بیدار می‌شود، مثل همیشه احساس انرژی و سرزندگی نمی‌کند. می‌شود گفت او حتی کمی بی‌حال است و اندکی هم احساس درد و سرگیجه دارد. اما واقعاً چه بلایی سر هری بیچاره آمده؟ نکند او به بیماری سختی دچار شده؟ یا شاید هم این یک خستگی معمولی بعد از خواب باشد؟ در هر صورت طولی نمی‌کشد که جوجه‌تیغی خوش‌قلب داستان‌های نورم فیوتی خود را به رفیق همیشگی‌اش، هری می‌رساند. او می‌خواهد هر‌طور که شده به دوست خود کمک کند. پس مراقبت‌های اولیه از همین حالا آغاز می‌شود و از آن مهم‌تر، هری باید خیلی زود آماده شود تا یک دکتر ماهر از او دیدن کند. اما او اصلاً از مطب دکتر خوشش نمی‌آید! درواقع هری بیشتر از چیزی که تصورش را هم‌ کنید از آمپول و یا حتی صندلی مطب پزشک وحشت دارد! اما باید دید در این اوضاع به‌هم‌ریخته و حساس، باز هم کمکی از دست تیغ‌تیغی برمی‌آید؟

نورم فیوتی نویسنده‌ی داستان امروز وقت دکتر دارم، از پرمخاطب‌ترین داستان‌نویس‌های ادبیات کودکان این‌سال‌هاست. او خود قصه‌هایش را تصویر‌گری می‌کند و داستان‌هایی پر از نقاشی‌های خنده‌دار و رنگارنگ به خوانندگان کوچک خود تحویل می‌دهد! داستان‌های سلام جوجه تیغی علاوه‌بر زبان شیرین و ماجراهای خنده‌آور، پر از نکته‌های آموزشی و درس‌های کوتاه و مفید هستند. نویسنده‌ی داستان‌های هری و تیغ‌تیغی دوست دارد تمام بچه‌های دنیا عاشق دنیای داستان‌خوانی شوند و با روایت‌های ساده و صمیمی او بتوانند خود کتاب به دست بگیرند و اعتماد‌به‌نفس بیشتری را در روخوانی تجربه کنند. این داستان خواندنی، در سال 2020 در جهان منتشر شده و با تلاش‌های نشر چ و همچنین ترجمه‌ی خوب و روان از ساناز منصوریان به دستان کوچک شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام، جوجه تیغی!

سلام جوجه تیغی (Hello, Hedgehog) نام یک مجموعه داستان مصور به قلم نورم فیوتی برای گروه سنی کودکان است. این مجموعه از سری داستان‌های آموزشی و ماجراجویانه‌ست که با زبانی طنز و خودمانی نوشته شده. داستان‌های این مجموعه درباره‌ی دو شخصیت اصلی و دو دوست بسیار دوست‌داشتنی به نام‌های تیغ‌تیغی و هری هستند که هربار با ماجراجویی‌های جدیدی رو‌به‌رو خواهند شد و با رفاقت و مهربانی از پس چالش‌ها برخواهند آمد. این مجموعه با تلاش‌های ناشر محبوب کودکان و نوجوانان، یعنی انتشارات چ به فارسی نیز برگردان شده؛ «امروز وقت دکتر دارم» و «نوبت من است؟» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این سری جذاب و پرطرفدار است.

کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جذاب را به کودکان 7 تا 9 سال که عاشق داستان‌های تصویری و خنده‌دار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم می‌خوانیم

برای امروز یه‌عالم برنامه توی سرم دارم! می‌خوام برم بیرون بازی کنم. می‌خوام خونه‌سازی کنم. می‌خوام برم پیش دکتر. وای، نه! امروز وقت دکتر دارم! دوست ندارم برم پیش دکتر. نمی‌دونم قراره اون‌جا چه اتفاقی بیفته. اگه دکتر بگه... آمپول بزن!

الآن نمی‌خوام به این موضوع فکر کنم. هنوز وقت دارم که برم بیرون بازی کنم. می‌رم سراغ برنامه‌هام و دیرتر غصه‌ی دکتر رفتن رو می‌خورم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم
نویسنده
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-5212-68-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم

برای دریافت کتاب سلام جوجه تیغی 3: امروز وقت دکتر دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.