معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

عکس جلد کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ را از دست ندهید، چراکه امروز یک بسته‌ی پستی جذاب و هیجان‌انگیز برای هری رسیده! نورم فیوتی، قصه‌گو و تصویر‌گر داستان‌های کودکانه، در این قسمت از مجموعه‌‌کتاب خود نیز ماجراهای هیجان‌انگیزی برای مخاطبان کوچک خود تدارک دیده. با هری و تیغ‌تیغی همراه شوید تا ببینید ماجرای این بسته‌ی مرموز به کجا خواهد رسید!

درباره‌‌ی کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

همه‌ی ما بچه‌ها عاشق عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های خود هستیم؛ اما آیا به اشتراک گذاشتن اسباب‌بازی‌ها با باقی دوستانمان نیز به همان اندازه لذت‌بخش است؟ شاید هری این‌طور فکر نکند! نورم فیوتی (Norm Feuti)، نویسنده‌ی محبوب داستان‌های کودکانه در قسمتی دیگر از ماجراهای هری و دوست‌تیغ‌تیغی‌اش، یعنی کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ (Can I Have a Turn?) ماجراهای غیرمنتظره‌ای برای تعریف کردن دارد!

امروز برای هری یک روز خاص و متفاوت است. او روز‌هاست که پشت پنجره به تماشا می‌نشیند تا بلکه بالاخره پستچی مهربان سر برسد و جعبه‌‌ای را به دستش برساند. اما جز خود هری هیچ‌کس دیگر نمی‌داند که احتمالاً در آن جعبه‌ی اسرارآمیز چه می‌گذرد! بالاخره یک روز گرم و آفتابی از راه می‌رسد و پستچی زنگ خانه‌ی هری را به صدا درمی‌آورد. بسته‌ی محبوب او رسیده! حالا هری و دوست همیشگی‌اش، جوجه‌تیغی، دل در دلشان نیست که جعبه را باز کنند و از داخل آن سر دربیاورند. محتوی جعبه‌ی هری یک اسباب‌بازی قشنگ است. هری صاحب یک ماشین کنترلی قرمز و جذاب شده که مثلش پیدا نمی‌شود!

معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

ماجرای کتاب نوبت من است؟ تازه از این‌جا جالب‌تر هم خواهد شد؛ چرا که هری قرار است به‌زودی ماشین کنترلی خود را راه بیندازد و تیغ‌تیغی لحظه‌شماری می‌کند تا رفیقش بگذارد او هم با این ماشین حیرت‌انگیز بازی کند. اما آیا هری دلش می‌خواهد اسباب‌بازی جدید و محبوبش را به کسی قرض دهد؟ در ابتدا کار چندان راحتی به‌نظر نمی‌رسد. او دوست دارد کل روز به‌تنهایی سرگرم اسباب‌بازی تازه‌اش باشد و از طرف دیگر دلش نمی‌خواهد تیغ‌تیغی را غمگین و تنها ببیند. اما باید دید بالاخره هری و تیغ‌تیغی می‌توانند این مشکل را از سر راه بردارند و درباره‌ی این ماشین کنترلیِ تازه‌رسیده به راه‌حلی برسند؟

داستان‌های نورم فیوتی، قصه‌هایی سراسر خنده هستند. این نویسنده‌ی خوش‌ذوق و محبوب کودکان، تصاویر و نقاشی‌های زیبای کتاب‌هایش را خود طراحی می‌کند و با ذهن خلاقش داستان‌هایی پر از نکته و البته سرگرم‌کننده برای بچه‌ها خلق می‌کند. کتاب نوبت من است؟ نیز یکی از همان داستان‌هاست؛ داستانی که دوستی و رفاقت و همچنین ارزش مهربانی و بخشیدن را به خوانندگان کوچک خود می‌آموزد. این اثر در سال 2022 تولید شده و با ترجمه‌ی ساناز منصوریان و کمک‌های انتشارات چ به دستان کوچک شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام، جوجه تیغی!

سلام جوجه تیغی (Hello, Hedgehog) نام یک مجموعه داستان مصور به قلم نورم فیوتی برای گروه سنی کودکان است. این مجموعه از سری داستان‌های آموزشی و ماجراجویانه‌ای‌ست که با زبانی طنز و خودمانی نوشته شده. داستان‌های این مجموعه درباره‌ی دو شخصیت اصلی و دو دوست بسیار دوست‌داشتنی به نام‌های تیغ‌تیغی و هری هستند که هربار با ماجراجویی‌های جدیدی رو‌به‌رو خواهند شد و با رفاقت و مهربانی از پس چالش‌ها برخواهند آمد. این مجموعه با تلاش‌های ناشر محبوب کودکان و نوجوانان، یعنی انتشارات چ به فارسی نیز برگردان شده؛ «امروز وقت دکتر دارم»، «نوبت من است؟» و «بیا شنا کنیم» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این سری جذاب و پرطرفدار است.

کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده را به کودکان 7 تا 9 سال که عاشق ماجراهای شاد و قصه‌های پرتصویر هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ می‌خوانیم

- هری! دیدمت که اونجایی!
+ هاها! سلام جوجه‌تیغی!
- می‌بینم که یه ماشین اسباب‌بازی جدید داری.
+ آره. امروز با پست به دستم رسیده.
- چه کارهایی می‌تونی باهاش بکنی؟
+ نشونت می‌دم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟
نویسنده
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-5212-70-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟

برای دریافت کتاب سلام جوجه تیغی 5: نوبت من است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.