معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

عکس جلد کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

اگر عاشق فصل دوست‌داشتنی تابستان و آب‌تنی کردن هستید، پس همین حالا کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم را دست بگیرید و به همراه هری و جوجه‌تیغی، در یک برکه‌ی خنک و دل‌چسب شیرجه بزنید! نورم فیوتی نویسنده‌ی پرکار ادبیات کودکان ماجراهای تازه‌ای از شخصیت‌های بامزه‌ی داستانی‌اش رو می‌کند و ما را حسابی به خنده می‌اندازد! هری و تیغ‌تیغی می‌خواهد به یک شنای درست‌وحسابی بروند؛ اما باید دید هری می‌تواند از پس ترس خود از شنا بربیاید؟

درباره‌‌ی کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

با هری و صمیمی‌ترین رفیقش، تیغ‌تیغی، راهی ماجراجویی تازه‌ای شوید! آن هم نه یک ماجراجویی معمولی، بلکه یک‌ گردش بامزه و خنده‌دار به دل جنگل و برکه‌های دل‌انگیزش! نورم فیوتی (Norm Feuti)، در قسمت تازه‌ای از داستان‌های محبوب خود یعنی سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم (Let's Go Swimming!) بساط یک تفریح تابستانی تمام‌عیار را برای شما به راه انداخته!

معرفی و دانلود کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

تابستان گرم‌ترین فصل‌ سال است. این موضوع را هری و جوجه‌تیغی خیلی خوب درک می‌کنند! چرا که آن‌ها این روز‌ها بیش از هر وقتی غرق در عرق می‌شوند و مدام خود را مقابل پنکه باد می‌زنند. راستش تابستان از فصل‌های محبوب‌ میان حیوانات جنگل است؛ اما شاید کمتر کسی گرمای بی‌اندازه‌ی آن را بچشد و کلافه نشود؛ حتی اگر صحبت بر سر یک جوجه‌تیغی باشد! بنابراین هری و تیغ‌تیغی هر‌چه زود‌تر فکر‌هایشان را روی هم می‌ریزند تا برای این مشکل بزرگ چاره‌ای کنند. درست‌ کردن یک نوشیدنی خنک فکر خوبی‌ست؛ دوش آب خنک هم می‌تواند ایده‌ی جالبی باشد؛ اما قطعاً هیچ‌ فکری بهتر و بکر‌تر از این نیست که آدم در یک ظهر تابستانی طاقت‌فرسا، توپ بادکنکی و حوله‌اش را بردارد و راهی برکه شود! پس هری و دوست تیغ‌تیغی مهربانش فوراً دست‌به‌کار می‌شوند.

کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم، داستانی سراسر خنده و شادی‌ست و همه‌چیز در این قصه‌ی آموزنده جوری ترتیب داده شده که انگار بچه‌ها نیز در این گردش تابستانی همراه دوستان جنگلی خود هستند. اما در بین این ماجراجویی پرهیجان، مشکل کوچکی نیز وجود دارد. راستش را بخواهید هری کوچولو کمی از آب می‌ترسد. او نمی‌داند چطور شنا کند و فکر می‌کند هیچ‌وقت هم نخواهد توانست دل به آب برکه بزند. اما رفیق محبوب و همیشه دل‌سوز او یعنی جوجه‌تیغی این‌جاست تا به هری ثابت کند توانایی‌های او بیش از چیزی‌ست که تصور می‌کند! داستان‌های سلام جوجه تیغی، قصه‌هایی ساده و دل‌نشین و پرنکته هستند. نویسنده‌ی این مجموعه خود تصاویر قصه‌هایش را ترسیم می‌کند و در این قصه، از زیبایی‌های رفاقت و مهربانی و همین‌طور تلاش برای خواسته‌ها و شجاعت در برابر ترس‌ها می‌گوید. این کتاب خواندنی در سال 2021 منتشر شده و با ترجمه‌ی ساناز منصوریان به دست شما می‌رسد. همچنین انتشارات چ، نشر این مجموعه‌ی خواندنی را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام جوجه تیغی

سلام جوجه تیغی (Hello, Hedgehog) نام یک مجموعه داستان مصور به قلم نورم فیوتی برای گروه سنی کودکان است. این مجموعه از سری داستان‌های آموزشی و ماجرایی‌ست که با زبانی طنز و خودمانی نوشته شده. داستان‌های این مجموعه درباره‌ی دو شخصیت اصلی و دو دوست بسیار دوست‌داشتنی به نام‌های تیغ‌تیغی و هری هستند که هر بار با ماجراجویی‌های جدیدی رو‌به‌رو خواهند شد و با رفاقت و مهربانی از پس چالش‌ها برخواهند آمد. این مجموعه با تلاش‌های ناشر محبوب کودکان و نوجوانان، یعنی انتشارات چ به فارسی نیز برگردان شده؛ «امروز وقت دکتر دارم»، «نوبت من است؟» و «بیا شنا کنیم» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این سری جذاب و پرطرفدار است.

کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جذاب را به کودکان 7 تا 9 سال که عاشق ماجراهای شیرین هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم می‌خوانیم

ولی حالا حوصله‌ام سر رفته. باید یه‌جوری خودم رو خنک کنم که خوش بگذره. فهمیدم! می‌تونم با هری برم شنا! برم وسایلم رو جمع کنم. حوله‌ام رو برمی‌دارم. دمپایی‌هام رو برمی‌دارم. توپم رو با خودم می‌برم. عینک شنام رو برمی‌دارم. اِاِاِ... چیز دیگه‌ای هم لازم دارم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم
نویسنده
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-5212-69-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم

برای دریافت کتاب سلام جوجه تیغی 4: بیا شنا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.