معرفی و دانلود کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد

عکس جلد کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد
قیمت:
۳۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد

کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد اثر پرفروش سودانیموس بوش، ادامه‌ی ماجراهای دلهره‌آور و مهیج کلی در جزیره‌ی اسرارآمیز را به تصویر می‌کشد. کلی در آن جزیره تنها کسی است که نه اعتقادی به جادو دارد و نه در آن استعداد دارد؛ با آمدن برت دوست کلی به جزیره آن‌ها درگیر ماجراهایی مرموز و خطرناک می‌شوند.

موضوع کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد چیست؟

در داستان بخت بد (Bad Luck) کلی در جزیره‌ا‌ی جادویی گیر افتاده بود. او با آدم‌های دیگر جزیره فرق داشت و تنها کسی بود که جادو را باور نداشت. در حالی که کلی در جزیره سرگردان و درگیر بود دوستش برت هم به آنجا آمد. آن‌ها باید راه‌حلی پیدا می‌کردند تا هیچکس نفهمد که برت در جزیره است.

کلی جایی در جزیره پیدا می‌کند تا برت در آنجا مخفی شود اما اتفاقی عجیب و باورنکردنی رخ می‌دهد؛ آن‌ها نشانه‌هایی می‌بینند که نشان می‌دهد زمانی چند اژدها در این جزیره وجود داشته و شاید هم همچنان در جزیره باشند! و ماجرا این است که هر لحظه امکان دارد جزیره در آتش گرفتار شود و بسوزد. آیا کلی موفق می‌شود تا پیش از آن که دیر شود رازهای جزیره را کشف کند و آن را نجات دهد؟

درباره‌ی مجموعه سه گانه‌ی بد:

داستان‌های دنباله‌دار و فانتزی این مجموعه‌ی پرفروش، ماجراجویانه، درگیر کننده و سحرآمیز است تا جایی که شما را همراه با خود به دنیایی عجیب و باورنکردنی می‌برد. سودانیموس بوش (Pseudonymous Bosch) در نگارش داستان‌های مجموعه سه گانه‌ی بد (The Bad Books) اشاره‌هایی به واقعیت‌هایی در تاریخ بشر، فرهنگ، دانش و هنر داشته و بسیاری از واقعیات و نکات را با بیانی طنز در پانویس‌های کتاب آورده است.

سودانیموس بوش بدون اشاره‌ی مستقیم، داستان و شخصیت‌های مجموعه را با هنر و تاریخ نقاشی پیوند داده است. سه شخصیت برجسته تاریخ هنر یعنی سه نقاش به علاوه شخصیت مهم تاریخ ادبیات جهان یعنی ویلیام شکسپیر در پیچ و تاب‌های داستان‌ها حضور دارند. مجموعه‌ی خواندنی سه گانه‌ی بد به ظاهر برای نوجوانان است اما برای بزرگسالان نیز جذاب بوده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نکوداشت‌های کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد:

- بوش، تا حد زیادی بی‌پروایی و شادابی که امضای خودش است را در این کتاب به کار می‌برد... جادوی بد رمانی هوشمندانه و ماجراجویانه است. (School Library Journal)

- کتاب حاوی موضوعاتی از رمز و راز، جادو، بازی با کلمات و طعنه زدن است. این کتاب تعلیق‌آمیز، شوخ طبعانه، هوشمندانه و از همه مهم‌تر سرگرم کننده است. جادوی بد قطعاً برای طیف وسیعی از خوانندگان سرگرم کننده است. (Voya)

- لذت‌بخش است... کلی سعی می‌کند از بسیاری از رمز و رازهای جزیره باخبر شود و با هم اردوی خود دیدار کند. تصویرگری‌های گیلبرت شوخ طبعی بیشتری به کتاب افزوده است. (Publishers Weekly)

کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های مهیج و فانتزی این کتاب برای نوجوانان بالای 12 سالی که به داستان‌هایی با ژانر اسرارآمیز و جادویی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد می‌خوانیم:

قبل از آن‌که برت بتواند جایی برای نشستن پیدا کند، برِت سینیور یا همان برِت بزرگ، سر رسید و نامزد جوانش را هم که اسمش آمبر بود و لبخندی بر لب داشت، دنبال خود آورد. چنان نعره‌ای کشید که همه برگشتنند او را نگاه کردند. «جونیور، پسر! چی شد که این‌قدر طولش دادی؟ باز هم جای شکرش باقیه که یه مورد اضطراری واقعی نبود!»

برت از خجالت داشت آب می‌شد و می‌رفت در زمین. وقتی پدرش سر او داد می‌زد فقط قوز کرد و مچاله شد. قیافه‌ی پدر طوری بود که انگار از استخر بیرون آمده است. فقط یک پیراهن باز و گَل‌و‌گشاد پوشیده بود روی لباس شنا. زنجیر طلایی از گردنش آویخته بود که روی سینه‌ی پشمالویش توی چشم می‌زد. کنار او آمبرِ همیشه خوش‌رو و خوش‌بر‌و‌رو، در لباس ورزشی زرد براق ایستاده بود. انگار رنگین‌کمانی از همه‌ی طیف‌های رنگ از او ساطع می‌شد، از آن نوع رنگین‌کمان‌هایی که روی شلوارهای یوگا چاپ می‌کنند. هم پدر جلیقه‌ی نجات داشت و هم آمبر.

فهرست مطالب کتاب

برای آن‌هایی که می‌خواهند بیشتر بدانند
فصل یک: صف‌جمع
فصل دو: تصرف دوفشان
فصل سه: به ساحل افتاده
فصل چهار: رنگین‌کمان
فصل پنج: اعلامیه
فصل شش: جای پا
فصل هفت: SOS
فصل هشت: گمشده
فصل نه: در محاصره
فصل ده: زیرزمین
فصل یازده: خس‌خس نخستین
فصل دوازده: ویرانه‌ها
فصل سیزده: آمبر
فصل چهارده: خواب اژدهایی
فصل پانزده: بوم!
فصل شانزده: بالا
فصل هفده: فرود همراه با سقوط
فصل هجده: ملاقات تایتانیک با گودزیلا
فصل نوزده: تی‌پی بسیار ناپایدار
فصل بیست: حالا می‌بینیش، حالا نمی‌بینیش!
فصل بیست‌ویک: برنامه‌ی فرار
فصل بیست‌ودو: غرق‌شده
مؤخره
پس‌گفتار
نکته عبرت‌آموز این داستان چه بود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد
نویسنده
مترجمساسان گلفر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-462-517-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد

Hadis Gholipour
۱۴۰۰/۸/۱۸
درود؛ کتاب خوبی بود بسیار فانتزی و کمی قابل حدس. طنز به کار رفته توی پاورقی خاش رو دوست داشتم. در کل کتاب جالبی بود. سپاس.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد

برای دریافت کتاب سه گانه‌ی بد 2: بخت بد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.