معرفی و دانلود کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد

عکس جلد کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد
قیمت:
47600 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد

کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد اثر پرفروش سودانیموس بوش، ادامه‌ی داستان غیرقابل پیش‌بینی و جذاب کلی را به تصویر می‌کشد که اینبار در دهانه‌ی شهاب سنگی گرفتار شده و با خطرناک‌ترین دشمن خودش روبه‌رو می‌شود.

موضوع کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد چیست؟

در داستان خبر بد (Bad News) مثل دو داستان قبلی در دنیایی جادویی غرق می‌شوید. در این کتاب کلی باز هم به دردسر می‌افتد؛ او در یک مأموریت غیرممکن در بیابانی خالی از سکنه در دهانه‌ی یک شهاب سنگ گیر می‌کند و با خطرناک‌ترین دشمنان مواجه می‌شود. آیا کلی و دوستانش می‌توانند یکبار برای همیشه دشمنانشان را شکست دهند؟ برای دانستن پاسخ این سوال آخرین جلد از این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز و محبوب را از دست ندهید.

درباره‌ی مجموعه سه گانه‌ی بد:

داستان‌های دنباله‌دار و فانتزی این مجموعه‌ی پرفروش، ماجراجویانه، درگیر کننده و سحرآمیز است تا جایی که شما را همراه با خود به دنیایی عجیب و باورنکردنی می‌برد. سودانیموس بوش (Pseudonymous Bosch) در نگارش داستان‌های مجموعه سه گانه‌ی بد (The Bad Books) اشاره‌هایی به واقعیت‌هایی در تاریخ بشر، فرهنگ، دانش و هنر داشته و بسیاری از واقعیات و نکات را با بیانی طنز در پانویس‌های کتاب آورده است.

سودانیموس بوش بدون اشاره‌ی مستقیم، داستان و شخصیت‌های مجموعه را با هنر و تاریخ نقاشی پیوند داده است. سه شخصیت برجسته تاریخ هنر یعنی سه نقاش به علاوه شخصیت مهم تاریخ ادبیات جهان یعنی ویلیام شکسپیر در پیچ و تاب‌های داستان‌ها حضور دارند. مجموعه‌ی خواندنی سه گانه‌ی بد به ظاهر برای نوجوانان است اما برای بزرگسالان نیز جذاب بوده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نکوداشت‌های کتاب سه گانه‌ی بد 3: خبر بد:

- بوش، تا حد زیادی بی‌پروایی و شادابی که امضای خودش است را در این کتاب به کار می‌برد... جادوی بد رمانی هوشمندانه و ماجراجویانه است. (School Library Journal)

- کتاب حاوی موضوعاتی از رمز و راز، جادو، بازی با کلمات و طعنه زدن است. این کتاب تعلیق‌آمیز، شوخ طبعانه، هوشمندانه و از همه مهم‌تر سرگرم کننده است. جادوی بد قطعاً برای طیف وسیعی از خوانندگان سرگرم کننده است. (Voya)

- لذت‌بخش است... کلی سعی می‌کند از بسیاری از رمز و رازهای جزیره باخبر شود و با هم اردوی خود دیدار کند. تصویرگری‌های گیلبرت شوخ طبعی بیشتری به کتاب افزوده است. (Publishers Weekly)

کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های مهیج و جادویی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد می‌خوانیم:

تا حالا پیش آمده که شما را به دفتر مدیر مدرسه احضار کنند و خودتان هم ندانید چرا؟ (یا شاید هم خودتان می‌دانید چه افتضاحی به بار آورده‌اید ولی از اینکه چه سرنوشتی در انتظارتان است، خبر ندارید؟) راستش را بخواهید، این بار اول نبود که کلِی را به دفتر مدیر فرا‌می‌خواندند، ولی من حالش را نداشتم و ندارم که همه چیز را از سیر تا پیاز برایتان تعریف کنم. در مزرعِ سبز زمین نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانستید پیدا کنید که اسمش را «دفتر مدیر» بگذارید، همان تی‌پی رئیس بود؛ به همین خاطر هم وقتی کلِی رسید به پای کوهِ دماغ، بدجوری دمغ بود و این حس آشنا دست از سر او برنمی‌داشت.

سورتمه‌ای را که از درِ سطل آشغال ساخته شده بود، تحویل لِیرا ‌داد که به کلبه‌ی خود کلِی ببرد ولی لِیرا اصرار داشت بداند موضوع جلسه با مدیر چیست. شاد و خوشحال گفت: «لابد بالاخره تصمیمشون رو گرفتند که با لگد از اینجا بندازنت بیرون!»

بعد راهش را کشید و با همان دو‌تا درِ سطل آشغال که پشت سر آویزان کرده بود و دلنگ و دلنگ به هم می‌خوردند، دوید و رفت.

فهرست مطالب کتاب

از کتاب رازهای اوکولتا دراکو؛ یا خاطرات رام‌کننده‌ی اژدها
فصل یک: راز در دهانه‌ی شهاب‌سنگی
فصل دو: چشم‌اندازی از قله‌ی دماغ
فصل سه: گردهمایی در تی‌پی
فصل چهار: اژدها در چادر مغولی
فصل پنج: اخباری از اردوگاه
از کتاب رازهای اوکولتا دراکو؛ یا خاطرات رام‌کننده‌ی اژدها
فصل شش: باند فرودگاه در بیابان
فصل هفت: جاده‌ای به سوی برجِ دژ
فصل هشت: حقیقت درباره‌ی اژدها
فصل نُه: چشم‌اندازی از هلیکوپتر
فصل ده: هراس‌های سر شام
فصل یازده: برخورد پای برجک
فصل دوازده: کشفیات در طویله
فصل سیزده: زندانی سیلو
فصل چهارده: پیشگویی در دست‌شویی
فصل پانزده: زندانی سیلو 2
فصل شانزده: فرار از درون جنگل
فصل هفده: آتش در شکمشان
فصل هجده: آدامس دهان کلِی
فصل نوزده: مردی با کلاه کابویی
فصل بیست: نابودی قلعه
از کتاب رازهای اوکولتا دراکو؛ یا خاطرات رام‌کننده‌ی اژدها
فصل بیست‌ویک: آریلا وارد می‌شود
فصل بیست‌ودو: بازگشت به مزرعِ سبزِ زمین
فصل بیست‌وسه: سفر به دیگر سو
فصل بیست‌وچهار: یورش به آزمایشگاه
فصل بیست‌وپنج: آسمان‌غُرُنبه‌ی اژدها
فصل بیست‌وشش: سوی دیگر سکه
ضمیمه: حشره‌خواری
کلمات بد
اژدهایان جهان: یک ترفند جادویی
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد
نویسنده
مترجمساسان گلفر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات332
زبانفارسی
شابک978-600-462-628-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
47600 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد

Hadis Gholipour
۱۴۰۱/۲/۷
درود، اثر زیبایی بود. نگارش و ترجمه روانی داشت. کلا بر پایه تخیلات نویسنده پیش می‌رفت و طنز‌های به کار رفته در اون تضاد زیبایی رو ایجاد می‌کرد. فکر میکنم خوانندگان نه تا سیزده ساله از این اثر زیبا لذت بیشتری ببرند. سپاس.
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۴/۴
خبر بد سومین و اخرین جلد از مجموعه کتاب‌های سه گانه بد مخصوص کسانی که داستان‌های جادویی رو دوست دارند گیرایی بالا و مجرای جالبی هم داره و ترجمه هم خوب و روان
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد

برای دریافت کتاب سه‌گانه‌ی بد 3: خبر بد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.