معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم

عکس جلد کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم

رابرت کیوساکی در کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم به شما نشان خواهد داد که ثروت واقعی ثروتمندان، نه پول‌هایشان بلکه هوش مالی آن‌هاست، در حقیقت هوش مالی تنها از طریق کسب مهارت‌های مالی به دست می‌آید و هیچ ارتباطی به مدرک تحصیلی، جنسیت، نژاد و موقعیت اجتماعی ندارد.

موضوع کتاب برنامه‌ریزی برای پول چیست؟

آیا مرتباً صورت حساب خود را دیر پرداخت می‌کنید؟ آیا تاکنون قبضی را از همسرتان پنهان کرده‌اید؟ آیا به دلیل کمبود بودجه از تعمیر خودرو غافل شده‌اید؟ آیا از پس‌انداز کردن پول برای روز مبادا طفره می‌روید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، پس مطالعه‌ی کتاب برنامه ریزی برای پول (Rich dad managing your money) برای شما ضروری خواهد بود.

در این کتاب رابرت کیوساکی توصیه‌های زیای برای افرادی دارد که می‌خواهند از چرخه‌ی زندگی عادی جدا شده و به جمع ثروتمندان بپیوندند. یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها این است که برای یاد گرفتن کار کنید نه برای پول. به بیان دیگر می‌توان گفت که هر چیزی بهایی دارد و برای رسیدن به آن باید هزینه‌اش را پرداخت.

یکی از این هزینه‌ها در مسیر ثروتمند شدن قطعا زمان گذاشتن برای یادگیری خواهد بود. برای این کار باید با دیگران کار کرده و یا برای آن‌ها کار کنید، تا هر آنچه که لازم است را آموخته و هرچقدر که لازم است اشتباه کنید. مطمئنا این شکست‌ها و اشتباهات به مرور تبدیل به پله‌های ترقی شما خواهد شد.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

رابرت کیوساکی به عنوان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی مباحث مالی تاکنون آثار مختلفی منتشر کرده که مشهورترین آن‌ها کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول است. این کتاب جزو پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز بوده و شهرتی جهانی دارد.

جملات برگزیده ی کتاب برنامه‌ریزی برای پول:

- از ترس‌های خود به عنوان اهرمی برای حرکت به جلو بهره ببرید.
- حقوق بازنشستگی یک وعده‌ی پوشالی و یک سراب اطمینان برای حقوق بگیران است.
- در بازی سرمایه‌گذاری فقط یک راه برای موفقیت وجود دارد، این که تو بازیکن خوبی باشی.
- آزادی بزرگ‌ترین موهبت خداوند است آن را با زندگی حقوق بگیری خدشه‌دار نکنید.
- کلید پولدار شدن این است که از خودت پول بدزدی!

در بخشی از کتاب برنامه‌ریزی برای پول می‌خوانیم:

لوازم لوکس و زینتی، چیزهای اضافی در زندگی هستند که ما آرزوی داشتن‌شان را داریم اما واقعاً نیاز نیستند. ممکن است یک ماشین فانتزی یا رفتن به رستوران‌های گران برای صرف شام یا لباس‌های شیک باشد. به هر حال لوازم زینتی شما هر چه که هست، عادت خریدن آن‌ها را فوراً متوقف کنید. مسلماً، اینجا همان جایی است که خویشتن‌داری و عزم راسخ شما وارد بازی می‌شوند. اما اگر شما واقعاً قصد رها شدن از بدهی‌های بد را دارید، باید رفتارهای قدیمی رضایت‌مندی را تغییر دهید.

من نمی‌خواهم توصیه‌ی پدر پولدار را تغییر دهم. در حالی که او معتقد بود دارایی‌تان را گسترش دهید تا قادر باشید از عهدۀ هر نوع زندگی که دوست دارید برآیید، مواقعی وجود دارد که شما باید توقف کنید و اقدامات دیگری را برای قرار گرفتن در مسیر درست انجام دهید. این گفته‌ی قدیمی را بخاطر داشته باشید: «چه می‌کنید زمانی که خود را در چاله یافتید؟ کندن را متوقف کنید».

پیش‌تر به افرادی اشاره کردم که در خط قرمز زندگی هستند. آن‌ها به سختی از این حقوق تا آن حقوق گذران زندگی می‌کنند. در ادامه فرمول در دست گرفتن کنترل جریان نقدی‌تان از چهار راه پولسازی پدر پولدار آمده است و نکات زیر طوری طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند آن‌ها را گام‌هایی قوی و موثری بدانید که به شما در توقف کندن و آغاز طرحی برای آینده‌ی مالی بهتر کمک خواهند کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم
نویسنده
مترجملیلا دژآلون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-712615-0
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم

sahel sheni
۱۳۹۹/۵/۲۴
من چند تا کتاب کیوساکی رو خوندم، به نظر من همشون یه ریتم دارن.. تمام کتابا، دور محور کتاب اصلی یعنی پدر پولدار میچرخن و بازی با کلمات هستن.. و همچنین راهکاراش متناسب کشور آمریکاس نه ایران. البته تعریفای جدیدی که از کلمات اقتصادی مثل بدهی و پول و سرمایه کرده خیلی جالبن و دیدگاه جدیدی به آدم میدن..
zeinab mosaferian
۱۴۰۰/۳/۲۷
من برای اینکه خونه بخرم یا نه به شدت فکرم درگیر بود و البته دوستم که این کتاب رو معرفی کرد شخصی با درامد بسیار پایین تر از من با دارایی‌های خیلی بیشتر از من هستن و الان کلید موفقیتشون رو با خوندن این کتاب بدست اوردم. و حتی عیب کار رو متوجه شدم و تصمیم گرفتم خرید خونه که یک بدهی مثبت هستش رو انجام بدم
امیدوارم شماهم این کتاب رو مطالعه کنید
پیمان خوانساری
۱۳۹۹/۶/۱۴
این نویسنده را میتوان پیامبر زمان دانست‌. راهی که در فکر اوست راهی است که ما هر روزه میبینیم. در دینمان گفته شده. ولی فقط‌خواندیمو خیلی راحت به فراموشی در ذهنمان انبار کردیم. در یک جمله اگر بخواهم او را به دیگران معرفی کنم دانشمندی که با خود شناسی و دقت به این تکامل ذهنی رسیده. دروووود بر همچین شخصیتی که همچون انبیا نامی در جهان هستی به جای خواهد گذاشت.
وحید پویان فر
۱۴۰۰/۲/۲۳
همه کتاب۴۸صفحه بود که مثل کتاب بچه‌ها با نقاشی پرشده و۵صفحه آخرش هم تبلیغ یه جور بازیه متن هم چیز جدیدی نداره واگرسایر کتابهای کیوساکی را خوانده باشید خلاصه‌ای از همونهاست واصلا یه جور جزوه هست تا کتاب. ناامید کننده بود.
MLD SR
۱۳۹۹/۵/۲۴
48 صفحه؟
از کیوساکی هر چی بخونیم کمه.
راز موفقیت مالی از دیدگاه ایشون یه جمله است:
"بدهی نخر دارایی ایجاد کن"
بیشتر بخونیم تا بیشتر متوجه بشیم
Ali Mire
۱۳۹۹/۶/۷
اگه بدهی دارید این کتاب رو بخونید
مگرنه ک در اول راه هستین و میخواین بدونید ک باید با سرمایتون چیکار کنید و از کجا شروع کنید این کتاب کمک زیادی نمیکنه
Mohana Niko
۱۴۰۲/۶/۱۴
این کتاب شرح مختصری راجع به چهار راه پولسازی داده به نظر من اگر کتاب پدر پولدار پدر فقیر از همین نویسنده را بخوانید بیشتر به درد شما میخوره تا این کتاب.
reza javan
۱۳۹۹/۷/۱۲
تقریبا میشه گفت نصفش بیشترش تکرار حرفای کتاب پدر پولدار پدر فقیر هست ولی به هرحال با توجه به حجم کمش میشه به عنوان مرور خوند و ازش لذت برد.
Matin Jafari
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
وقتی این کتاب رو خوندم فهمیدم که من چرا انقد زور میزنم و باز هیچی درست نمیشه. عالی‌ترین کتاب در زمینه مالی و سرمایه گذاری
میلاد تاج دینی
۱۳۹۹/۶/۱
اکثر کتاب‌های کیوساکی بر اساس یک فهم واحد هستند، و درک آن‌ها نیاز به تفکر دارد
مطالعه تمام کتاب‌های کیوساکی امری ضروریست
فاطمه عرب بافرانی
۱۴۰۰/۲/۱۳
بد نبود. اون بخشش که میگه اول به خودتون پرداخت کنید خیلی خوبه. اما بخش کارتهای اعتباریش به کشور ما نمی‌خوره. برای خارجی‌هاست
somaye heydari
۱۳۹۹/۷/۱
این جمله کتاب رو باید با طلا نوشت: ثروتمند واقعی به جای جمع کردن پول به فکر خلق ثروته⁦👌🏼⁩
سولماز عینی
۱۳۹۹/۵/۲۸
کتاب نکته‌های جالبی داره، اما از نظر ترجمه اصلا دوست نداشتم، خیلی سردرگم کننده ست، و خیلی برام لذت بخش نبود
اسدالله پناهی
۱۳۹۹/۵/۲۳
کتاب‌های کیوساکی را باید با تفکر و همزادپنداری مطالعه کنید و گام به گام عملی کنید
سپیده زرگر
۱۴۰۲/۱۱/۸
عالیه. برای کسانی که هوش مالی ندارند و نمیدونند چه جوری پول در بیاورند و پس‌ از‌‌ انداز کنند
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم

برای دریافت کتاب برنامه ریزی برای پول: امور مالی را مهندسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.