معرفی و دانلود کتاب شاه میداس و طلا

عکس جلد کتاب شاه میداس و طلا
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاه میداس و طلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاه میداس و طلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاه میداس و طلا

کتاب شاه میداس و طلا قصه‌ای شناخته شده است که اکنون می می ساموئل به بازنویسی تازه‌ای از آن پرداخته؛ او در این داستان خیال‌انگیز ماجرای پادشاه مهربانی را به تصویر می‌کشد که با آرزوی غیرمنطقی خود چیز‌های ارزشمند زندگی‌اش را از دست می‌دهد.

درباره کتاب شاه میداس و طلا:

در روزگاران قدیم، پادشاهی مهربان به نام کینگ میداس مشغول قدم زدن در باغ قصر زیبایش بود که متوجه شد پیرمردی زیر سایه یکی از درخت‌های باغش خوابیده است. این در حالی بود که هیچ‌کس حق نداشت بدون اجازه پادشاه وارد قصر شود و اگر کسی این کار را می‌کرد، مجازات سختی انتظارش را می‌کشید.

با این وجود، آن روز دل پادشاه برای پیرمرد سوخت. او پیرمرد را بیدار کرد و از او خواست تا از باغش بیرون برود و دیگر بدون اجازه وارد آن‌جا نشود. پیرمرد نیز که خیلی حق شناس بود، از پادشاه تشکر کرد و به او گفت که اشتباهی وارد قصر شده است.

این کار پادشاه میداس باعث شد تا ناگهان یک پری در مقابلش ظاهر شود و به او بگوید که به دلیل مهربانی و خوش قلبی‌اش هر آرزویی داشته باشد را برایش برآورده می‌کند. پادشاه میداس که از این اتفاق بسیار هیجان‌زده شده بود، آرزو کرد تا با لمس هرچیزی بتواند آن را به طلا تبدیل کند. اما این آرزویی نسنجیده بود که او را به دردسر بزرگی انداخت.

کتاب شاه میداس و طلا (King midas Golden Touch) مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان افسانه‌ای که شهرتی جهانی دارد، به کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی و در عین حال آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب شاه میداس و طلا می‌خوانیم:

در همان لحظه، پادشاه میداس یک بوته رُز را لمس کرد. تمام بوته گل رُز به طلا تبدیل شد. پادشاه میداس شروع به دست زدن به درختان، گل‌ها و علف‌های باغش کرد. همه چیز به طلا تبدیل شد. او حتی به فواره آب حوض باغش هم دست زد، آن هم به طلا تبدیل شد.

کم‌کم وقت ناهار فرا رسید. پادشاه میداس گرسنه بود و به اتاق غذاخوری قصرش رفت تا ناهارش را بخورد. پادشاه در مقابل میز غذاخوری نشست. پادشاه تشنه بود. لحظه‌ای که پادشاه لیوان نوشیدنی‌اش را از روی میز برداشت، لیوان و نوشیدنی داخل لیوان هم به طلا تبدیل شد. او سعی کرد گوشت بخورد، اما گوشت‌ها هم به طلا تبدیل شدند. پادشاه به هر چیزی که دست می‌زد به طلا تبدیل می‌شد. حالا پادشاه خیلی غمگین و گرسنه بود، ولی نمی‌توانست به چیزی دست بزند و غذایی بخورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاه میداس و طلا
نویسنده
مترجمزهرا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-87-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاه میداس و طلا

Nooshafrin Mohammadi
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عاااالی بود، برای بچه‌ها مناسبه😍😻
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاه میداس و طلا

برای دریافت کتاب شاه میداس و طلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.