معرفی و دانلود کتاب شغل دوست داشتنی

عکس جلد کتاب شغل دوست داشتنی
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شغل دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شغل دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شغل دوست داشتنی

کتاب شغل دوست داشتنی نوشته‌ی بهنام مرادیان، به صورت فشرده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا شغلی را انتخاب کنید که علاوه بر آن که محل کسب درآمد مطلوبتان است، فعالیت کردن در آن حوزه باعث خوشحالی و آرامش درونی‌تان نیز باشد.

درباره‌ی کتاب شغل دوست داشتنی:

این کتاب بر اساس این دیدگاه اصلی نوشته شده که یک شغل مناسب برای هر فرد شغلی است که با روحیات و ویژگی‌های شخصیتی او هماهنگ باشد و فرد از انجام آن لذت ببرد. بر اساس همین دیدگاه، این کتاب پس از مقدمه با یک آزمون به نام «آزمون سطح تنفر از کار» آغاز می‌شود تا میزان رضایت یا عدم رضایت شما از شغل کنونی‌اش را بسنجد.

کتاب شغل دوست داشتنی در گام بعد به این می‌پردازد که شما چگونه می‌توانید شغلی را بیابید که برایتان یک شغل ایده‌آل و مطلوب باشد. برای این موضوع تعدادی آزمون ارائه شده تا شما به کمک آن بتوانید با تحلیل تجارب، علایق و گرایش‌هایتان، به تصویر دقیق‌تری از شغل مطلوبتان برسید.

مرادیان در ادامه این کتاب، به ارائه راهکارهای عملی برای طراحی مسیر حرکت از شغل کنونی به شغل ایده‌آل می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با کمترین ریسک از شغل کنونی به سوی شغلی که فکر می‌کنید برایتان مطلوب و جذاب است حرکت کنید.

کتاب حاضر یک اثر انگیزشی ترجمه شده برای هیجان‌زده کردن شما نیست. قرار نیست این کتاب به شما بگوید از فردا سر کار نروید. این کتاب توسط یک ایرانی شاغل در بخش خصوصی ایران و متناسب با واقعیت‌های اقتصادی ایران نوشته شده است و تلاش می‌کند به شما کمک کند تا درون خود کاوش کنید و علایق و استعدادهای خود را کشف کرده و سپس به آهستگی و پیوستگی زمینه یک تغییر مسیر کم‌خطر به سوی شغل دلخواهتان را فراهم کنید. هدف کتاب شغل دوست داشتنی این است که به شما بگوید کاری را انتخاب کنید که هم محل درآمدتان باشد و هم از آن در طول فعالیت لذت ببرید.

کتاب شغل دوست داشتنی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر جویای کار هستید یا از شغل یا رشته تحصیلی خود ناراضی هستید و فکر می‌کنید نباید در جایی که اکنون هستید باشید، خواندن این کتاب موثر و مفید را از دست ندهید. کتاب شغل دوست داشتنی، به شما کمک می‌کند تا شخصیت خود، مهارت‌ها و علایقتان را بشناسید و بتوانید کار و شغل مطلوب مورد نظرتان را پیدا کنید یا بسازید.

در بخشی از کتاب شغل دوست داشتنی می‌خوانیم:

اینکه کار ما تفریح ما باشد، یک ایده‌آل یا هدفی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است که اگر هر چیزی جز این باشد، غیرطبیعی و نادرست است! همه انسان‌های موفق، همه کارآفرین‌ها و همه ثروتمندان پیشرو جهان، در چنین وضعیتی هستند. برای این افراد، کارشان زندگی و زندگیشان کارشان است. برای آنان مرز میان کار و تفریح و استراحت یعنی سه بخش زندگی از بین رفته است. برای همین آن‌ها از بقیه جلوتر هستند. زیرا کسی که کارش را دوست ندارد، مجبور است 8 ساعت کار کند. ولی چون از کارش لذت نمی‌برد باید زمانی را صرف تفریح و دور شدن از کار کند. این آدم، همان 8 ساعت را هم از سر سیری و با بهره‌وری پایین کار می‌کند. اما انسانی که با کارش ارتباط برقرار می‌کند، ساعت‌ها جلوتر است. زیرا حتی در زمانی که خواب است، مغز و ناخودآگاهش، در حال پردازش و ایده‌پردازی است. پس او 24 ساعت کار می‌کند و 24 ساعت تفریح!

تفریح برای شما تنها لذت به همراه ندارد. شما برای رسیدن به کارهای لذت‌بخشتان اشتیاق دارید. این شور و اشتیاق بخش مهمی از فرمول کار دوست‌داشتنی است. اما چه کاری برای شما لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است و شما برای انجام آن اشتیاق دارید؟ آزمون «کشف لذت» به شما کمک می‌کند، لذت‌های واقعی و پایدار خود را کشف کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
چه کسانی بهتر است این کتاب را بخوانند؟
آیا من کارم را دوست دارم یا آزمون «سنجش سطح تنفر یا علاقه به کار»
فصل 1: اصولی درباره کار و شغل
شغل چیست؟ چرا ما کار می‌کنیم؟
آیا هدف از شغل پول درآوردن است؟
شغل متناسب در مقابل شغل نامتناسب
چه مواقعی نباید شغلمان را تغییر دهیم؟
توهماتی درباره شغل
چرا داشتن شغل دوست‌داشتنی مهم است؟
فصل 2: شغل دوست‌داشتنی من چیست؟ یا چه کاری برای من مناسب است؟
شغل متناسب یا دوست‌داشتنی چه شغلی است؟
آزمون 1: آزمون «شما کی هستید؟»
آزمون 2: آزمون «کشف لذت»
آزمون 3: آزمون «توانمندی» یا «ابرقدرت‌های شما»
آزمون 4: «شخصیت من» یا من چه ویژگی غالب شخصیتی دارم؟
آزمون 5: آزمون «تحلیل رزومه»
فصل 3: چگونه کار دوست‌داشتنی‌ام را به دست بیاورم؟
چگونه علایق خود را به پول نزدیک کنیم؟!
روش‌های کاریابی
چه چیزهایی مانع حرکت ما به سمت شغل ایده‌آلمان می‌شود؟
بازه زمانی پرش
از همین امروز برای حرکت به سمت شغل ایده‌آلم چه کار باید بکنم؟ (یا روش‌های مدیریت ریسک تغییر شغل)
روشی کاربردی برای حرکت به شغل ایده‌آل
سخن پایانی و چکیده: چگونه شغل مورد علاقه‌مان را پیدا کنیم یا بسازیم؟
برای ارتباط بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شغل دوست داشتنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برسم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-600-986277-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شغل دوست داشتنی

kaplan Abbaszadeh
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
در زمینه پیدا کردن شغل ایده‌های خوبی دارد و باعث روشن شدن فرد میشود و از این که کتاب را ایرانی نوشته افکارش به درد ما خیلی میخورد و موثر هست و مثل کتاب‌های خارجی نیست که به درد خودشان میخورد. من که استفاده کردم و سعی می‌کنم از نکاتش استفاده کنم تا شغل خوبی پیدا کنم.
Ali Kolivand
۱۴۰۰/۷/۱۶
همون کتابیه که دنبالش بودم. یه راهنمای جامع و مفید برای اینکه چه شغلی مناسب ماست. موضوعات مختلف رو به درستی توضیح میده و از مطالب کتاب پیداست که شخصِ نویسنده در این موضوع آگاهی داره.
Mahdi Baratloo
۱۴۰۰/۴/۱۶
خیلی خیلی عالی بود و اصلا میتونم بگم که خوندنش اجباریه. برا کسانی که از زندگیشان بدشون میاد خیلی خوبه. حداقل توصیه میکنم نمونه‌اش رو بخونید تا خودتون بفهمید.
کاربر ashrafi
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این کتاب کاملا موشکافانه در مورد مشاغل به بررسی می‌پردازد
Fatemeh
۱۴۰۲/۷/۲۹
کتاب خوبی بود البته در کنارش باید مشاور هم داشته باشی
masume maleklou
۱۴۰۱/۲/۶
برای اینکه به یه شناخت نسبی از خودتون برسید مفیده
حسن تاری
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتاب خوب و کابردی هست
ساناز نوروزی
۱۴۰۱/۱/۳۰
به نظرم کتاب خوبیه و کمک کنندس
e sh
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مفید بود راضی بودم
محبوبه افخمی
۱۳۹۹/۱۲/۹
عالیه این کتابراه
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب شغل دوست داشتنی

برای دریافت کتاب شغل دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.