معرفی و دانلود کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد

عکس جلد کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد

کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «شیر و الاغ نادان» به موضوع استفاده درست از قوه تفکر خود را برای کسب موفقیت و داستان دوم با عنوان «فداکاری دزد»، به این نکته که هیچ‌گاه برای جبران گناهان و انجام کارهای خوب دیر نیست پرداخته است.

در بخشی از کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد می‌خوانیم:

شیر به شغال گفت: «تو داناترین حیوان در قلمرو من هستی. می‌خواهم تو از امروز به بعد کارهای من را انجام دهی و اگر بتوانی چند حیوان را فریب دهی تا به این جا بیایند. من آنها را می‌کشم و هر دوی ما می‌توانیم غذای خوشمزه‌ای بخوریم. شغال از حرف‌های شیر خیلی خوشحال شد و گفت: «من تمام تلاشم را برای خدمت به شما می‌کنم، عالیجناب.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-99-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد

برای دریافت کتاب شیر و الاغ نادان، فداکاری دزد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.