معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی
قیمت:
۲۶۰۰۰ ۲۳,۴۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی

کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه های اجتماعی نوشته‌ی دکتر ساسان کرمی‌زاده، همه‌ی مطالبی را که لازم است درباره‌ی بازاریابی تأثیرگذار بدانید به شما خواهد گفت. نویسنده در این کتاب قصد دارد تا با تبیین مبانی بازاریابی تأثیرگذار، زمینه‌ها، تکنیک‌ها، عوامل موفقیت و دلایل شکست، شیوه‌ی بهره‌گیری از اینفلوئنسرها برای بازاریابی را به شما بیاموزد.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی

واژه‌ی اینفلوئنسر یکی از واژگان پرتکرار امروز در حوزه‌ی رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. سؤالاتی نظیر اینکه اینفلوئنسرها چه کسانی هستند، چه می‌کنند، چگونه به درآمدهای بالا می‌رسند و چندین سؤال مهم دیگر، به صورتی نسبتاً اسرارآمیز، ذهن کاربران رسانه‌های اجتماعی را مشغول کرده است. با اینکه اینفلوئنسرها افرادی هستند که غالباً تلاش می‌کنند تا با دنبال‌کنندگانشان نسبتی صمیمانه برقرار کنند، این صمیمیت چیزی از اسرارآمیز بودن حرفه‌ی آنان کم نکرده است. دکتر ساسان کرمی‌زاده در کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی در صدد است تا رازهای مربوط به اینفلوئنسرها را برای خوانندگان بگشاید و به آنان بیاموزد چگونه باید برای بازاریابی خدمات یا محصولاتشان از اینفلوئنسری یا اینفلوئنسرها بهره بگیرند.

بازاریابی تأثیرگذار یکی از شیوه‌های جدید و کارآمد بازاریابی است که با گسترش رسانه‌های اجتماعی و پیدایش مفهوم اینفلوئنسر به معنای کسی که دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های مجازی دارد و از این طریق بر آنان تأثیرگذار است، به وجود آمده و توسعه‌ی بسیاری پیدا کرده است. چنان‌که امروزه بسیاری از کسب‌وکارها از طریق صفحات مجازی اینفلوئنسرها و شاخ‌های مجازی به بازاریابی و تبلیغات می‌پردازند و از این شیوه‌ی بازاریابی بسیار بهره برده‌اند.

کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی در سه بخش اصلی مسائل کارآمد مربوط به اینفلوئنسری، دیجیتال‌برندینگ و بازاریابی تأثیرگذار را به خوانندگان عرضه می‌کند.

کتاب حاضر با توضیح مفهوم اینفلوئنسر و ماهیت اینفلوئنسری در شبکه‌های اجتماعی آغاز می‌شود. سپس شیوه‌ی تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در فضای مجازی را برای خوانندگان تبیین می‌کند.ساسان کرمی‌زاده در این بخش تلاش دارد تا از مطالب ابتدایی شروع کند و به تکنیک‌های حرفه‌ای برسد. بنابراین، مباحثی مانند انتخاب شبکه‌ی اجتماعی، انتخاب یک استراتژی محتوایی، گسترش شبکه، تعامل با مخاطبان و... در این بخش مورد بحث قرار می‌گیرد و راهکارهای مهمی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر به مخاطبان آموزش داده می‌شود. این فصل هم برای کسانی که می‌خواهند به یک اینفلوئنسر تبدیل شوند مهم و کاربردی است، هم برای کسانی که می‌خواهند به شناخت بیشتری از اینفلوئنسرها دست یابند تا از آن‌ها در بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند. پس از این مباحث انواع اینفلوئنسرها از جمله سلبریتی‌ها، متخصص‌ها، بلاگرها و... معرفی می‌شوند و مسئله‌ی تولیدمحتوا و مهارت‌های لازم برای آن بررسی و تبیین می‌شود.

از فصل چهارم نویسنده وارد بخش مربوط به دیجیتال‌برندینگ می‌شود و پس از توضیح ماهیت آن به خوانندگان، مزایای دیجیتال‌برندینگ را مفصلاً توضیح می‌دهد. سپس در پایان این بخش از کتاب، خواننده تفاوت دیجیتال‌برندینگ را با دیجیتال‌مارکتینگ در می‌یابد.

از فصل هفتم تا پایان کتاب به مبحث بازاریابی تأثیرگذار اختصاص دارد. پس از توضیح ماهیت این شیوه‌ی بازاریابی، تکنیک‌های آن از جمله صداقت، آزادی عمل اینفلوئنسر، روش سنجش موفقیت و... موردبررسی قرار می‌گیرند و به مخاطب ارائه می‌شوند. بعد از آشنا شدن کامل مخاطب با بازاریابی تأثیرگذار به صورت نظری، نویسنده به ارائه‌ی راهکارهایی عملی در این شیوه‌ از بازاریابی می‌پردازد. یکی از تکنیک‌ها، چگونگی انتخاب اینفلوئنسر است. در این فصل راهنمایی‌هایی برای انتخاب اینفلوئنسر موردنظر به خواننده ارائه شده. در فصل‌های بعدی راه‌های موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار بررسی و ارزیابی شده و در اختیار خواننده قرار می‌گیرد. هم‌چنین مزایای استفاده از این شیوه‌ی کارآمد بازاریابی مطلب مهم دیگری است که نویسنده در فصلی از کتاب به آن پرداخته است. در بخش‌های پایانی کتاب، نویسنده خواننده را به طراحی و توسعه‌ی استراتژی بازاریابی و ساخت کمپین بازاریابی تأثیرگذار دعوت می‌کند و راهکارهای موردنیاز را به او آموزش می‌دهد. سپس اشتباهات رایج و دلایل شکست در این شیوه‌ی بازاریابی را به صورت مشروح ارزیابی و بیان می‌کند.

با توجه به مطالب گفته‌شده، کتاب حاضر منبعی غنی و کارآمد در حوزه‌ی بازاریابی تأثیرگذار به حساب می‌آید که با توجه به زبان ساده‌اش می‌تواند برای طیف بسیار وسیعی از مخاطبان مفید و کارآمد باشد.

کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌ی دکتر ساسان کرمی‌زاده، به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به انتشار رسیده است.

کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به همه‌ی کسانی که در حوزه‌ی دیجیتال‌برندینگ، بازاریابی تأثیرگذار و اینفلوئنسری فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی می‌خوانیم

دیجیتال برندینگ

یک برند بدون حضور دیجیتال؛ همانند ماشین بدون تایر است. این برند هیچ‌وقت نمی‌تواند به سرعت به جایی برسد. اگر چه برندینگ سنتی و قدیمی هنوز هم خیلی تاریخ مصرف گذشته و ازکارافتاده نشده‌است؛ با این وجود کسب‌وکارها امروزه به ابزارهای مختلف و گوناگون دیجیتال نیاز دارند تا بتوانند حضور واقعی خود در دنیا را حفظ کنند. اگر تا به حال به صورت جدی به برندینگ دیجیتال فکر نکرده‌اید، می‌توانید آن را با این راهنمای جامع ما برای دیجیتال برندینگ شروع کنید. در این مقاله تمام موارد مختلف از شبکه‌های اجتماعی تا سئو، اینفلوئنسرها و ایمیل‌ها را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شوید، که کمپین دیجیتال برند شما تمامی کارهای لازم را به درستی انجام می‌دهد.

دیجیتال برندینگ نحوه طراحی و ساخت برند برخط شما از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ویدئو و موارد دیگر است. دیجیتال برندینگ؛ شامل ترکیبی از دیجیتال مارکتینگ و اینترنت برندینگ برای توسعه یک برند آنلاین می‌شود. برندینگ پروسه نوآورانه و استراتژیکی است، که در آن به مشتریان احتمالی خود همه چیز را در مورد خود می‌گویید؛ چه کسی هستید، به چه چیزهایی اهمیت می‌دهید، چرا باید با شما کار کنند و چه انتظاری می‌توانند از شما داشته باشند. بعد از این که یک کسب‌وکار را شروع کردید؛ یا اولین محصول خود را تولید کردید، ایجاد یک هویت برند باید اولویت اول شما باشد.

فهرست مطالب کتاب

1- اینفلوئنسر کیست؟
2- روش تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی
3- انواع اینفلوئنسرها
4- دیجیتال برندینگ
5- مزایای دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
6- تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
7- بازاریابی تاثیرگذار
8- تکنیک بازاریابی تاثیرگذار
9- چگونگی انتخاب اینفلوئنسر
10- راه‌های موفقیت در بازاریابی تاثیرگذار
11- ارائه مطالب نوین
12- نکات مهم درباره بازاریابی تاثیرگذار
13- مزایای بازاریابی تاثیرگذار
14- طراحی و توسعه یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار موفق
15- چگونگی ساخت کمپین بازاریابی تاثیرگذار موفق
16- اشتباه رایج در بازاریابی تاثیرگذار
17- دلایل شکست برندها در بازاریابی تاثیرگذار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-218-417-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۲۶۰۰۰ ۲۳,۴۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب صفر تا صد اینفلوئنسری در رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.