معرفی و دانلود کتاب فروش محصولات ناملموس: دانش خود را به درآمد تبدیل و کسب و کار موفق دیجیتال ایجاد کنید

عکس جلد کتاب فروش محصولات ناملموس: دانش خود را به درآمد تبدیل و کسب و کار موفق دیجیتال ایجاد کنید
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروش محصولات ناملموس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروش محصولات ناملموس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروش محصولات ناملموس: دانش خود را به درآمد تبدیل و کسب و کار موفق دیجیتال ایجاد کنید

کتاب فروش محصولات ناملموس تألیف میرا کوتهاند، به موضوع تولید محصولات دیجیتالی می‌پردازد و می‌کوشد استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی کاربردی برای ساخت این مدل محصولات پیشنهاد دهد. کوتهاند که خود متخصص بازاریابی آنلاین است، در این راهنمای تحسین‌شده گام‌به‌گام به ما یاد می‌دهد که چطور یک کسب‌وکار مبتنی بر محصولات دیجیتالی راه بیندازیم، چگونه آن را تبلیغ کرده و با چه روش‌هایی سود و بازدهی‌مان را ده‌ها برابر کنیم.

درباره‌ی کتاب فروش محصولات ناملموس

دنیای امروز، دنیایی دیجیتالی و مجازی است. حالا ما بیشتر از اینکه با وسایل فیزیکی و حقیقی سروکار داشته باشیم، با فضایی الکترونیکی و اینترنتی روبروییم. همین مسئله باعث شده تا خیلی از کسب‌وکارها هم دیجیتالی شوند. یعنی به‌جای اینکه خودمان به بانک‌ها و بازارها و فروشگاه‌ها برویم، از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها کارها را انجام می‌دهیم یا خرید می‌کنیم. اما دامنه‌ی تغییرات به همین‌جا محدود نشده؛ تکنولوژی‌های مدرن نوع محصولات را هم تغییر داده‌اند. یعنی ما دیگر صرفاً با کالاهای فیزیکی مواجه نیستیم، بلکه بخشی از محصولاتی که در زندگی‌مان نقش دارند، دیجیتالی یا در اصطلاح ناملموس هستند؛ مثل آموزش‌های آنلاین. ازآنجایی‌که امروز اینترنت در اختیار همه قرار دارد، بسیاری سعی دارند از این فرصت استفاده کنند و با تولید محصولات دیجیتال به سود برسند. اما برخلاف تصور، کار ساده‌ای نیست. هم انتخاب محصول مدنظر، هم فرآیند ساخت و هم فروش آن فرآیندی پیچیده و دشوار است. کتاب فروش محصولات ناملموس (Selling The Intangible) تألیف میرا کوتهاند (Meera Kothand) دقیقاً به همین موضوع پرداخته و کوشیده شیوه‌های تولید و ارائه‌ی این مدل محصولات را توضیح دهد. این راهنما ابتدا به اشتباهات رایجی که در این زمینه وجود دارد اشاره می‌کند و از خطاهایی که خیلی‌ها مرتکب می‌شوند می‌گوید. پس‌ازآن استراتژی‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند با دید بهتری به سمت تولید این محصولات برویم.

معرفی و دانلود کتاب فروش محصولات ناملموس

فرض کنید شما به‌عنوان یک فرد تحصیل‌کرده یا ماهر، به این فکر می‌افتید که دانش و تخصصتان را به پول تبدیل کنید. درواقع به‌جای اینکه برای دیگران کار کنید، تصمیم می‌گیرید کسب‌وکار موردعلاقه‌تان را راه بیندازید و برای خودتان باشید. گستردگی اینترنت و فضای در دسترس آنلاین این فرصت را داده که راحت‌تر به این هدف جامه‌ی عمل بپوشانید. برای مثال تصمیم می‌گیرد کلاس‌هایی آموزشی برگزار کنید و به شکل آنلاین تدریس کنید، یا در اینستاگرام بلاگر شوید و تبلیغ بگیرید! خروجی همه‌ی این کارها، محصولات دیجیتال هستند. مسئله اینجاست که دیدن موفقیت دیگران در این حوزه، باعث می‌شود که بسیاری با اطمینان وارد آن شوند، اما واقعیت، کمی متفاوت است. تصورات اشتباه در مورد اینکه می‌توان خیلی راحت محصولات دیجیتالی را فروخت و به سود رسید، بسیاری از افراد را در همان ابتدای راه ناامید می‌کند. میرا کوتهاند، که متخصص دیجیتال مارکتینگ است، این موضوع را طبیعی می‌داند ولی معتقد است با پیش گرفتن روش‌های اقتصادی درست می‌توان خیلی زود به موفقیت رسید. او در کتاب فروش محصولات ناملموس گام‌به‌گام به مخاطب یاد می‌دهد که با چه استراتژی‌هایی می‌توان محصول دیجیتال خود را وارد اکوسیستم و در ادامه به مشتری معرفی کرد. او از تکنیک‌های بازاریابی الهام می‌گیرد و نشان می‌دهد که چگونه می‌شود کسب‌وکاری قوی مبتنی بر محصولات دیجیتال به راه انداخت و طی چند مرحله آن را به سوددهی رساند. همین‌طور از شیوه‌های قیمت‌گذاری محصول می‌گوید و نحوه‌ی رقابت با دیگر رقبا را توضیح می‌دهد. موضوع مهم دیگری که نویسنده بر آن تأکید دارد ایجاد کمپین‌های تبلیغی است. او مراحل اجرای یک کمپین مؤثر را تشریح می‌کند.

به نظر می‌رسد اقتصاد دنیا در طول سال‌های آتی به میزان خیلی زیاد به محصولات دیجیتالی وابسته خواهد بود. تحقیقات فعلی نشان داده‌اند که هم‌اکنون بازار این محصولات در تمام دنیا نزدیک به 300 میلیارد است که رقم قابل‌توجهی را در برمی‌گیرد. این یعنی هرکسی می‌تواند از پتانسیل آن استفاده کند و بر اساس دانش خود، محصولی دیجیتالی خلق و عرضه کند. میرا کوتهاند در فصل نهایی کتاب فروش محصولات ناملموس، از اصول ساخت این مدل محصولات می‌گوید و توضیح می‌دهد که چگونه با اجرای چند اصل ساده و ابتدایی می‌توان محصولی درخشان و پرفروش درست کرد.

کتاب فروش محصولات ناملموس را ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی برای انتشارات زمان تغییر ترجمه کرده‌اند.

کتاب فروش محصولات ناملموس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تولید محصولات دیجیتال علاقه دارید و می‌خواهید از طریق آن‌ها کسب درآمد کنید، این کتاب برای شماست. همین‌طور علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتالی هم می‌توانند از این منبع بهره ببرند.

در بخشی از کتاب فروش محصولات ناملموس: دانش خود را به درآمد تبدیل و کسب و کار موفق دیجیتال ایجاد کنید می‌خوانیم

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در فروشگاه برای انتخاب چیزی به کمک نیاز داشته باشید؟ یا شاید در مورد محصولی که در فکر خرید آن بودید، سؤالی داشته باشید؟ در چنین شرایطی، یک جمله آیا می‌توانم کمکتان کنم از طرف فروشنده، بیشتر از یک وقفه خوشایند، مفید و کاربردی است. بهترین تجربه خرید شما احتمالاً با فروشندگانی است که باعث احساس خوشحالی و راحتی در خرید شما شده‌اند. هیچ فشار یا فروش مصرانه‌ای در کار نیست.

شما نیز وقتی محصولات خود را به مخاطبان می‌فروشید، باید اینگونه باشید. مردم فرآیند فروش را پیچیده می‌بینند. به همین دلیل فروش هرچه ساده‌تر باشد، بهتر است. یک جمله معروف بازاریابی می‌گوید «مردم عاشق خرید کردن هستند. اما دوست ندارند چیزی به آن‌ها فروخته شود.» شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین، به طور فزاینده‌ای با مخاطبان بسیار آگاه و بالغ تعامل می‌کنید. نمی‌توانید تنها یک بار خودتان را نشان دهید و بلافاصله انتظار سیل فروش داشته باشید. امروزه دیگر نمی‌توانید با یک بار ایمیل زدن، افراد را به صفحه فروش خود بیاورید. در فضای آنلاین امروز، پرورش و حضور مداوم، رمز برنده شدن است. اینترنت، میزان اطلاعات و قدرت فروشندگان را برای خریداران آشکار کرده است. بنابراین چگونه می‌توانید به جای تحمیل، فرد را به خرید از خود متقاعد کنید؟ اینجاست که آموزش وارد عمل می‌شود. آموزش، شکل جدید فروش است. همانطور که زیگ زیگلار می‌گوید: «اگر به دیگران کمک کنید تا به خواسته‌های خود برسند، شما نیز به تمام خواسته‌های خود در زندگی خواهید رسید.» وظیفه یک فروشنده موفق، راهنمایی خریداران و تأمین ارزش در هر مرحله است. اگر فروش یا راه اندازی یک محصول درست انجام شود، ارزش فوق‌العاده‌ای برای همه فراهم می‌کند، و یک معامله برد-برد برای شما و مخاطبانتان ایجاد می‌کند. همه افراد تحصیل کرده و از موضوع شما آگاه هستند، حتی اگر در نهایت خرید نکنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: ادعای بزرگ و جسورانه
محصولات دیجیتال و این کتاب
فرضیاتی که حرکت شما به سمت محصولات دیجیتال را کُند می‌کند
فرض 1: یک محصول دیجیتال زندگی شما را تغییر خواهد داد
فرض 2: دوره‌ها، همان رویای دست نیافتنی محصول دیجیتال هستند
فرض 3: اگر کسی در اولین رونمایی آن را خریداری نکرد، این یک محصول شکست خورده است
فرض 4: شما برای ایجاد یک محصول دیجیتال «تخصص کافی» ندارید
فرض 5: یک فرمول جادویی وجود دارد
برنامه و نحوه تنظیم این کتاب
بخش اول: آشکار کردن استراتژی خود - آماده شدن برای رشد انفجاری
فصل 1: انباشت موفقیت و پیشنهاد
فصل 2: شناسایی مرحله
فصل 3: نقشه‌یابی سفر
بخش دوم: بسته ضروری محصول دیجیتال - محصول خود را برای موفقیت سازماندهی و بسازید
فصل 4: چرا مردم کارهای شما را نمی‌خرند
فصل 5: از طرح‌ریزی تا به واقعیت بخشیدن
فصل 6: متمایز ساختن صفحات فروش
فصل 7: قیمت‌گذاری مناسب
فصل 8: راه‌اندازی محصول خود در فضای آنلاین امروز
فصل 9: رازهای مقیاس گذاری پیشنهاد
فصل 10: ابزارها
بخش سوم: ایجاد کسب و کار مبتنی بر محصول دیجیتال - چگونه بازدهی و سود را 10 برابر کنید
فصل 11: اولین یا چندمین کمپین محصول دیجیتال شما
فصل 12: سیستم‌هایی که همانند یک سازمان کارآمد عمل می‌کنند
فصل 13: اصول ساخت یک محصول دیجیتال خارق‌العاده
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروش محصولات ناملموس: دانش خود را به درآمد تبدیل و کسب و کار موفق دیجیتال ایجاد کنید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-5872-32-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروش محصولات ناملموس

امید ونداد
۱۴۰۳/۱/۲۷
راهنمایی هایش بسیار مفید هستند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فروش محصولات ناملموس

برای دریافت کتاب فروش محصولات ناملموس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.