معرفی و دانلود کتاب تجارت، سرعت، تفکر

عکس جلد کتاب تجارت، سرعت، تفکر
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجارت، سرعت، تفکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجارت، سرعت، تفکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجارت، سرعت، تفکر

کتاب تجارت، سرعت، تفکر نوشته‌ی بیل گیتس، به معرفی و بررسی ایده‌ سیستم دیجیتالی به هم پیوسته و استفاده از فناوری اطلاعات برای تحقق نیازهای افراد در خانه و محل کار می‌پردازد.

ویلیام هنری بیل گیتس سوم (Bill Gates) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که در سال 1975 با مشارکت پل آلن، شرکت مایکروسافت را تاسیس نمود. وی از ابتدای تأسیس مایکروسافت، تا سال 2000 برای مدت 25 سال، به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت فعالیت کرده است.

در سال ۱۹۹۹، گیتس کتاب تجارت، سرعت، تفکر (Business @ the Speed of Thought) را نوشت؛ کتابی که نشان می‌دهد کامپیوتر چگونه می‌تواند در تجارت و کسب و کار مشکلات کاربران را حل کند. این کتاب به ۲۵ زبان ترجمه شده ‌و در بیش از ۶۰ کشور دنیا موجود است؛ همچنین در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در روزنامه‌ نیویورک تایمز، یو اس ای تودی، وال استریت ژورنال و فروشگاه اینترنتی آمازون قرار گرفته است.

بیل گیتس به خوانندگان این کتاب جذاب، آینده‌ای بهتر را نوید می‌دهد. او در این کتاب توضیح می‌دهد که دارا بودن اطلاعات بهتر و بیش‌تر چگونه می‌تواند باعث ایجاد شغل‌های جذاب‌تر برای کارگران، مشتریان با دانش بیش‌تر و موثرتر، مدارس کارآتر و افزایش شهروندانی که بیش‌ترین سهم را در تصمیم‌گیری‌های دولت‌ها دارند، شود. یک سیستم دیجیتالی به هم پیوسته می‌تواند باعث بهبود و توسعه‌ تجارت شود. این کتاب نه تنها برای علاقه‌مندان به تجارت بلکه برای همه انسان‌ها نوشته شده است.

بیل گیتس، 20 سال آینده را به وضوح می‌دید. عینیت بخشیدن به هدف نیز یکی از درس‌هایی است که از او یاد گرفته‌ایم. وسعت دیدی که که در دهه‌ 90 میلادی، همه‌ فناوری‌های امروزی را پیش‌بینی کرده بود. در سال‌هایی که مردم بسیاری از کشورها حتی نام کامپیوتر را نشنیده بودند، بیل گیتس، از ظهور عصر دیجیتالی و استفاده از تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های امروزی سخن می‌گفت.

در بخشی از کتاب تجارت، سرعت، تفکر می‌خوانیم:

در سال‌های اولیه‌ی قرن 21 ام، قانون اساسی جدیدی به وجود آمد که بیان می‌کند اینترنت همه‌چیز را تعییر خواهد داد. فناوری اینترنت مسیر همه‌ سازمان‌ها حتی شرکت‌های کوچک را تغییر خواهد داد. در آن روزها همه‌ شرکت‌ها ملزم به استفاده از اینترنت برای تعامل با مشتریان‌شان نبودند. اما به زودی وب‌سایت‌های هر سازمان به مکانی تبدیل خواهند شد که مشتریان از طریق آن‌ها با شرکت‌ها تجارت می‌کنند و همانند تلفن و آدرس پستی ضروری خواهد شد. اینترنت در حال کاهش هزینه‌ها و تغییر روابط سازمان‌ها با مشتریان‌شان است.

اینترنت رقابت بین فروشندگان را افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک خواهد کرد تا مشتریان بالقوه‌ جدیدی را پیدا کنند. در روزهای قبل از اینترنت، تنها راه یافتن محصولات توسط مشتریان، وجود شرکت‌ها و افراد واسطه بود. اما امروزه مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم با تولید‌کنندگان در ارتباط باشند و با آن‌ها تجارت کنند. امروزه هر تولید کننده‌ای می‌تواند سازمانش را به تسهیلات اینترنتی مجهز کند. قبل از ظهور اینترنت، جمع‌آوری اطلاعات برای خدمات مالی بسیار زمان‌بر بود. تعداد زیادی از شرکت‌های خدماتی از طریق همین نحوه‌ جمع‌آوری اطلاعات، درآمد‌زایی می‌کردند. هر سازمان نیز می‌تواند به راحتی و با هزینه‌ کم اطلاعات مورد نیازش را از طریق اینترنت دریافت کند.

در کتاب The Road Ahead که در سال 1995 به چاپ رسید، شرح دادم که چگونه اینترنت به آدام اسمیت کمک کرد تا فروشگاه ایده‌آلش را ایجاد کند؛ به گونه‌ای که خریداران و فروشندگان بدون صرف زمان و هزینه‌ اضافی با هم در تعامل بودند. اولین مشکل بسیاری از فروشگاه‌ها یافتن طرف مقابل برای انجام تجارت است. مشکل دوم پی بردن به ماهیت و کیفیت محصولات هر سازمان است. اینترنت راه حل همه‌ این مشکلات است. خریداران می‌توانند ویژگی‌های محصولات مورد علاقه‌شان را به فروشندگان اعلام و فروشندگان نیز می‌توانند هدف خود را بر روی مشتریان دائمی متمرکز کنند. اینترنت ابزار فوق‌العاده‌ای برای مشتریان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
معرفی
فصل اول: جریان اطلاعات نیرویی حیاتیست!
فصل دوم: اینترنت همه چیز را تغییر می‌دهد!
فصل سوم: دانش مدیریتی برای توسعه‌ی تفکر استراتژیک
فصل چهارم: پروژه‌های خاص
فصل پنجم: منتظر غیر‌قابل پیش‌بینی‌ها باشید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجارت، سرعت، تفکر
نویسنده
مترجممحمد صداقتی جهرمی
ناشر چاپیانتشارات منوچهری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات131
زبانفارسی
شابک978-964-6382-00-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجارت، سرعت، تفکر

شقایق مقدسی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
چیزی که دوست نداشتم این بود که بیشتر کتاب تائید این موضوع بود که اینترنت سیستم‌ها رو تغییر داده و همین!
پویا یگانه فر
۱۴۰۱/۴/۳۱
بد نبود، ولی نباید از اصطلاحات خیلی سخت استفاده میکردن
محمد رضی
۱۴۰۰/۶/۸
بیل موفق ترینه عالی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تجارت، سرعت، تفکر

برای دریافت کتاب تجارت، سرعت، تفکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.