معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

عکس جلد کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

با کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند، تعریف خودتان را از موفقیت پیدا کنید و از زندگی‌تان بیش از پیش لذت ببرید. نایجل کامبرلند در این کتاب به شما یادآوری می‌کند که رسیدن به موفقیت ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید؛ فقط باید دست به کار شوید و قدم‌هایی کوچک برای دستیابی به اهدافتان بردارید!

درباره‌ی کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

همه‌ی ما به لطف فضای مجازی و کتاب‌های بی‌شمار موفقیت، می‌دانیم که آدم‌های موفق چگونه زندگی می‌کنند. احتمالاً خیلی از ما الگویی هم در زندگی‌مان داریم و تلاش می‌کنیم که شبیه آن فرد شویم. اما وقتی به روزهای گذشته نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بسیاری از اوقاتمان را صرف چیزهای بیهوده‌ای کرده‌ایم که هیچ فایده‌ای برایمان نداشته است. همه‌ی ما عادت‌هایی داریم و در معرض محرک‌هایی هستیم که رفتار ما را تعیین می‌کنند. این محرک‌ها ممکن است در بعضی مواقع برایمان مفید باشند و گاهی اوقات مضر. راه ما برای رسیدن به اهدافمان پر از مین‌‌هایی است که پا گذاشتن بر یکی از آن‌ها، همه چیز را نابود می‌کند. برای پیمودن این مسیر دشوار به کتابی راهنما نیاز داریم که هر روز به ما انگیزه بدهد و اشتیاق را در ما زنده نگه دارد. کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند (100 Things Successful People Do) شاید همان چیزی باشد که می‌خواهیم.

نایجل کامبرلند (Nigel Cumberland) مفهوم موفقیت را در تحقق هدف، رؤیا یا آرزو خلاصه می‌کند. در این صورت افراد موفق فقط کسانی نیستند که پولدارند، شهرت زیادی دارند، خانواده‌ای تشکیل داده‌اند و... . تعریف موفقیت برای هر کس متفاوت است و امکان دارد بزرگ‌ترین آرزو و رؤیای یک نفر، کابوس شخص دیگری باشد. با شنیدن هر بخش از کتاب، متوجه می‌شویم موفقیت برایمان چه معنایی دارد و چگونه می‌توانیم آن‌گونه زندگی کنیم که دوست داریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

بعد از خواندن کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند با مفاهیم تازه‌ای آشنا می‌شویم و می‌توانیم اولویت و اهداف خود را با دقت بیشتری مشخص کنیم. در هر بخش از کتاب، یک کار ساده و جدید به مخاطب کتاب محول می‌شود تا در مسیر موفقیت قرار بگیرد. نایجل کامبرلند،‌ خودیاری را با تمرین‌های متفاوت همراه کرده که این امر موجب می‌شود تا انتها با محتوای کتاب درگیر بمانیم.

همانطور که از عنوان مشخص است، کتاب 100 بخش دارد. نایجل کامبرلند هر بخش را در دو قسمت خلاصه کرده: در قسمت اول مفهوم آن کار را توضیح می‌دهد و در قسمت دوم، تمرینات و فعالیت‌های عملی برای پیاده‌ کردن آن کار را در زندگی پیشنهاد می‌کند. شاید بهتر باشد مخاطب در هنگام شنیدن این کتاب صوتی یک چالش 100 روزه برای خود بگذارد، حتی اشخاص دیگری را با خود همراه کند، و هر روز خویشتن را موظف کند که یکی از راهکارهای کتاب صوتی "100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند" را انجام دهد. بعد از این چالش، خواننده‌ی کتاب متوجه می‌شود که چگونه می‌توان زندگی خود و دیگران را در محل کار، خانه و دیگر جاها را با کوچک‌ترین کارها متحول کرد.

نایجل کامبرلند یک مربی یا کوچ است که برنده‌ی جوایز بسیاری از جمله جایزه‌ی 100 مربی برتر رهبری جهان شده. او به رهبران و مدیران کسب‌وکار کمک می‌کند که موفقیت شخصی و شغلی خود را تضمین کنند. وی در سازمان‌هایی چون سازمان ملل متحد، گروه بانک جهانی و بانک استاندارد چارترد و شرکت‌هایی مانند گوگل، دل، کریستین دیور و... کوچ بوده است. کامبرلند یکی از مربیان منتخب و موردتأیید مارشال گلداسمیت و عضو شورای بازرگانی دانشکده‌ی هاروارد است. کتاب «صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند» دیگر اثر اوست.

انتشارات نسل نواندیش این کتاب نایجل کامبرلند را با ترجمه‌ی احمد روستا روانه‌ی بازار کرده است. شما می‌توانید کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند را با صدای سلمان ظاهری بشنوید. ناشر صوتی این اثر آوانامه است.

نکوداشت‌های کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

  • صفحات کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند به شما یادآوری می‌‌کنند که چگونه می‌توانید با کارهای بسیار ساده‌ای خودتان را به موفقیت نزدیک کنید. این کتاب شما را در پشت سر گذاشتن موانع سر راهتان یاری می‌کند. این اثر نایجل کامبرلند را بخوانید، به راهکارهای آن عمل کنید و تفاوت را در زندگی‌تان ببینید. (مارشال گلداسمیت، نویسنده‌ی کتاب «محرک‌ها: راهکارهایی برای ایجاد تغییرات ماندگار»)

  • نایجل کامبرلند 25 سال است که در زمینه‌ی کارآفرینی فعالیت می‌کند و تک‌تک کلمات کتابش برای کارآفرینان تازه‌کار الهام‌بخش است. کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند از آن کتاب‌هایی نیست که یک بار آن را در دست بگیرید و تمامش کنید. توصیه می‌شود آن را همیشه در کنار خود نگه دارید، در زمان استراحت یا کار کردن کتاب را بگشایید و از آن انگیزه بگیرید. (ایندیپندنت)

  • پاریس هیلتون در حال ورق زدن مجله‌ی موفقیت است، با دقت دو ماسک مرطوب‌کننده از روی صورتش برمی‌دارد، کتابی با عنوان 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند را در دستش می‌گیرد و با یک هایلایتر صورتی زیر جملات موردعلاقه‌اش خط می‌کشد. سپس جلد کتاب را به‌سمت یکی از اعضای تیم استراتژی محتوای خود می‌گیرد و می‌گوید: «یک عکس خوب برای صفحه‌ی اینستاگرامم بگیر!» (مجله‌ی هارپرز بازار)

  • در دنیایی که همه می‌خواهند موفق باشند، نایجل کامبرلند روش‌های مختلف موفق بودن را در یک کتاب فهرست می‌کند. (روزنامه‌ی تایمز هند)

کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کسانی که می‌خواهند به موفقیت برسند، باید کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند را بشنوند. این اثر نایجل کامبرلند کتابی عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

در بخشی از کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند می‌شنویم

موفقیت واقعی در یاری رساندن به دیگران در راه موفقیت است. نمی‌توان گفت در جامعه‌ای که به طور روزافزون به سمت بی‌سوادی می‌رود، تحصیلات عالی داشتن موفقیت است؛ همان‌طور که نمی‌توان گفت غذای کافی و تغذیه سالم در دنیایی که میلیون‌ها نفر از سوءتغذیه رنج می‌برند موفقیت نیست. وینستون چرچیل به نکته‌ی بسیار ظریفی اشاره کرد: «ما با چیزهایی که به دست می‌آوریم زندگی می‌کنیم؛ اما با چیزهایی که می‌بخشیم زندگی را می‌سازیم.»

شما چطور زندگی خود را می‌سازید؟ به چه نحوی زمان پول با توجه خود را در اختیار کسانی می‌گذارید که به آن‌ها نیاز دارند؟ شاید زمانی را برای بازدید از آسایشگاه با مدرسه‌ای اختصاص دهید پول خود را وقف امور خیریه کنید یا به نحوی برای راه‌اندازی باشگاه ورزشی نوجوانان کمک کنید. زمانی که چیزی را بی‌چشم‌داشت، بی‌قید و شرط و بی‌دریغ ببخشید پاداشی که دریافت می‌کنید احساس بی‌نظیر اغنا شدن است.

برای بخشیدن لازم نیست ثروتمند باشید. شاید بیل گیتس و همسرش بتوانند میلیاردها دلار صرف امور خیریه کنند؛ اما شما می‌توانید از زمان خود به دیگران ببخشید. اگر به طور هفتگی یک ساعت صرف کمک به پناهگاه حیوانات کنید یا به همسایه‌ی سالخورده و تنهای خود سر بزنید، واقعاً ارزشمند است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
9 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
قسمت یک تا پنج
28 دقیقه
قسمت شش تا ده
25 دقیقه
قسمت یازده تا پانزده
29 دقیقه
قسمت شانزده تا بیست
26 دقیقه
قسمت بیست‌ویک تا بیست‌وپنج
25 دقیقه
قسمت بیست‌وشش تا سی
25 دقیقه
قسمت سی‌ویک تا سی‌وپنج
25 دقیقه
قسمت سی‌وشش تا چهل
28 دقیقه
قسمت چهل‌ویک تا چهل‌وپنج
21 دقیقه
قسمت چهل‌وشش تا پنجاه
22 دقیقه
قسمت پنجاه‌ویک تا پنجاه‌وپنج
26 دقیقه
قسمت پنجاه‌وشش تا شصت
22 دقیقه
قسمت شصت‌ویک تا شصت‌وپنج
22 دقیقه
قسمت شصت‌وشش تا هفتاد
23 دقیقه
قسمت هفتاد و یک تا هفتاد و پنج
24 دقیقه
قسمت هفتاد و شش تا هشتاد
25 دقیقه
قسمت هشتاد و یک تا هشتاد و پنج
23 دقیقه
قسمت هشتاد و شش تا نود
22 دقیقه
قسمت نود و یک تا نود و پنج
29 دقیقه
قسمت نود و شش تا صد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند
نویسنده
مترجماحمد روستا
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

M007
۱۴۰۳/۲/۲
خوب بود هر تجربه خوب بهتره مدتی شکست بعد تجربه به دست بیاوریم...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

برای دریافت کتاب صوتی 100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.