معرفی و دانلود کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

عکس جلد کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر نوشته‌ی جول اوستین، راهنمایی برای خلاصی از شر افکار و احساسات منفی و رسیدن به زندگی شادتر و بالنده‌تر است. در این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که با 15 استراتژی معنوی، ذهن خود را از بند استرس و افسردگی رها کنید و زندگی سالم‌تری را برای خود به ارمغان بیاورید.

درباره‌ی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده‌ی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر (15 Ways to Live Longer and Healthier)، یکی از موفق‌ترین نویسندگان دنیاست و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش در کشورهای مختلف به فروش رفته است. او علاوه بر داشتن لقب پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز، یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحیت در آمریکا نیز هست. جول اوستین روحانی کلیسای لیک‌وود تگزاس است که بزرگ‌ترین کلیسای آمریکا به شمار می‌رود. هر هفته حدود 45هزار نفر در مراسم مذهبی او شرکت می‌کنند، کانال تلویزیونی اختصاصی‌اش به‌طور 24ساعته برنامه‌های مرتبط با مسیحیت و معنویت پخش می‌کند و میلیون‌ها نفر نیز در شبکه‌های اجتماعی او را دنبال می‌کنند که همه‌ی این‌ها، نشان از محبوبیت و نفوذ کلام اوستین دارد.

کتابی که هم‌اکنون پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر، یکی دیگر از آثار جول اوستین است که با ارائه‌ی راهکارهایی کاربردی و سودمند، راه شفای روح و جسم را به مخاطب نشان می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

اوستین اعتقاد دارد که انسان خلق نشده تا در غم، رنج، افسردگی و اضطراب زندگی کند. این تقدیری نیست که برای بشر معین شده باشد. حتی طبیعت و جسم ما نیز این حقیقت را تأیید می‌کنند؛ دانشمندان این موضوع را به اثبات رسانده‌اند که غم و افکار منفی، با کاهش تولید گلبول‌های سفید، سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده و ما را به انواع بیماری‌ها مبتلا می‌کنند. بسیاری از دردهایی که در بدنمان تجربه می‌کنیم، دردهای روان‌تنی نام دارند که صرفاً از بابت تحمل فشار عصبی زیاد در ما به وجود آمده‌اند و معاینات، هیچ اختلالی در کارکرد اعضای بدن را در ارتباط با این دردها نشان نمی‌دهند. در اینجا داشتن ذهن سالم و پرداختن به سلامت روان، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر، به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید نسبت به خودتان مثبت‌تر و مهربان‌تر باشید، با افرادی که ارتباط برقرار کردن با آن‌ها دشوارتر است کنار بیایید، از کنترل کردن آدم‌ها و شرایط دست بردارید، به سمت شاد زندگی کردن قدم بردارید، در لحظه و در زمان حال زندگی کنید، زبان و کلامتان را مهار کنید و به‌طور کل، مراقب جسم‌ و روحتان باشید.

کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر اثری از جول اوستین است که با تلاش یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جزیره‌ی کتاب این اثر را منتشر کرده و شما آن را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید راه بهتر زندگی کردن را یاد بگیرید و در جهت رشد و توسعه‌ی فردی خود تلاش کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر می‌شنویم

در سال 1959، پدرم با موفقیت یک کلیسا را مدیریت می‌کرد. آن‌ها به تازگی یک سالن نمایش جدید ساخته بودند، و او رئیس فرقه‌ی خود بود. زندگی خوب بود. به نظر می‌رسید او آینده‌ی درخشانی در آنجا دارد. اما وقتی خواهرم لیزا با چیزی شبیه فلج مغزی به دنیا آمد، پدرم به هتلی در مرکز شهر رفت تا چند روز تنها بماند. او کتاب مقدس را چنان خواند که انگار اولین بار بود که آن را می‌خواند. او دید که چگونه خدا یک شفادهنده است و چگونه می‌خواهد ما یک زندگی پربرکت و پیروز داشته باشیم. او بازگشت و پیام جدید ایمان و پیروزی خود را با جماعتش در میان گذاشت. با کمال تعجب، برخی از اعضای کلیسا از این ایده خوششان نیامد. این با سنت آن‌ها مطابقت نداشت و برخی از آن‌ها گفتند که او باید برود. او خیلی ناامید شده بود. سال‌ها وقت صرف کرد بود تا دل و جانش را در میان آن مردم صرف کند. پدرم می‌توانست با آن مبارزه کند، غوغا به پا کند، به آن‌ها نشان دهد که درست می‌گوید و آن‌ها اشتباه می‌کنند، اما در عوض مقاومت نکرد. او تشخیص داد که درهای بسته دست خداست، و از آن کلیسا استعفا داد و احساس طرد شدن و خیانت کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
قسمت یک
28 دقیقه
قسمت دو
30 دقیقه
قسمت سه
20 دقیقه
قسمت چهار
31 دقیقه
قسمت پنج
23 دقیقه
قسمت شش
20 دقیقه
قسمت هفت
20 دقیقه
قسمت هشت
18 دقیقه
قسمت نه
26 دقیقه
قسمت ده
22 دقیقه
قسمت یازده
21 دقیقه
قسمت دوازده
20 دقیقه
قسمت سیزده
19 دقیقه
قسمت چهارده
21 دقیقه
قسمت پانزده
21 دقیقه
قسمت شانزده
22 دقیقه
قسمت هفده
20 دقیقه
قسمت هجده
21 دقیقه
قسمت نوزده
20 دقیقه
قسمت بیست
32 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
24 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
17 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
25 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
19 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
22 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
19 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
22 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
27 دقیقه
قسمت بیست‌ونه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

رضا
۱۴۰۳/۱/۹
محتوای کلی کتاب خودسازیه و عالیه ولی ازونجایی که نویسنده مسیحیه و فرد مذهبیی هم هست اکثر جاها واقعا اعمال نا مربوط و توهین امیزی رو برای قانع کردن خود راجعبه تحریفات مسیحیت به پیامبران نسبت میدن که جالب نیست
شهروزسیفی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
خداوند خیرتون بده من توی دوره بدی داشتم سیر می‌کردم این کتاب نجاتم داد خیلی چیزها رو فراموش کرده بودم که این کتاب یادآوری کرد بهم
فاطمه لبافی
۱۴۰۳/۱/۲۵
به نظرم‌ هر زمان که گیر کردید تو زندگی حتما یکی از کتاب‌های جول اوستین رو گوش بدید تا کم‌ نیارید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

برای دریافت کتاب صوتی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.