معرفی و دانلود کتاب صوتی 40 فکر سمی: حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!

عکس جلد کتاب صوتی 40 فکر سمی: حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!
قیمت:
70200 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 40 فکر سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 40 فکر سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 40 فکر سمی: حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!

آرنولد لازاروس، کلیفورد لازاروس و آلن فی در کتاب صوتی 40 فکر سمی به شما نشان می‌دهند همه‌ی انسان‌ها باورهای نادرستی دارند که می‌توانند منجر به افسردگی، اضطراب و احساس گناه شوند. با گوش سپردن به این کتاب صوتی می‌توانید مخرب‌ترین افکار خود را شناسایی کنید و از بین ببرید. نویسندگان این اثرِ برجسته برای هر فکر سمی پادزهری را به شما ارائه می‌کنند.

درباره کتاب صوتی 40 فکر سمی:

بیایید از همین ابتدا با یکدیگر صادق باشیم. همه‌ی ما از انجام اشتباهات تکراری خسته شده‌ایم و از تجربه کردن احساسات نامطلوبِ همیشگی به ستوه آمده‌ایم. حالا وقت آن نرسیده که افکار دیوانه‌واری را که به ذهنمان می‌رسد، کنار بگذاریم و برای این حجم از افکار سمی که پیامدهایش در زندگی‌مان سرریز کرده، فکری کنیم؟ کتاب صوتی 40 فکر سمی (Don't Believe It for a Minute) راهنمایی کاربردی برای شناسایی و به چالش کشیدن این افکار سمی است.

ریشه‌ی اساسی مشکلات انسان در باورهایش قرار دارد. به این باور سمی توجه کنید: «اولین برداشت نشان می‌دهد مردم واقعاً چگونه آدمی هستند.» نویسندگان این اثر به شما نشان می‌دهند که تعمیم دادن می‌تواند چه نتایجی در زندگی و روابط شما فراهم آورد و برای شناخت هر فرد لازم است دامنه‌ی قابل رویتی از رفتارهایش را مشاهده کنید نه این که او را با اولین برخورد بسنجید. آن‌ها در ادامه راه‌حل‌هایی را برای به چالش کشیدن این فکر سمی به شما نشان می‌دهند. باقی فصل‌های کتاب نیز از چنین ساختاری برخوردار است.

افکار سمی می‌توانند مشکلات وسیع روانی را برای شما رقم بزنند که فقدان اعتماد به نفس، مشکلات ارتباطی، ترس و اضطراب و خودپنداره‌ی منفی تنها بخشی از پیامدهای مخرب آن‌هاست. بنابراین در گوش سپردن به کتاب صوتی 40 فکر سمی تعلل نکنید و به کمک آن زندگی خود را به سمت تعادل پیش ببرید. چرا که هر صحبت دیگری درباره‌ی مخرب بودن این افکار چیزی جز اضافه‌گویی نیست.

پس از گوش سپردن به این کتاب صوتی می‌توانید به شیوه‌ای روشمند به باورهایتان بیندیشید و افکار سمی‌تان را حذف کنید. این بازنگری به شما کمک می‌کند شادتر باشید و بهتر بتوانید با مشکلات و ناسازگاری‌ها کنار بیایید. آرنولد لازاروس (Arnold Lazarus)، کلیفورد لازاروس (Clifford Lazarus) و آلن فی (Allen Fay) برای هر چهل فکر زهرآگین بیان شده در این کتاب، پادزهرهایی را ارائه کرده‌اند که می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

نسخه‌ی چاپی این اثر اولین بار در سال 1993 منتشر شد و از زمان انتشار تاکنون مورد توجه منتقدان، روانشناسان بزرگی همچون آلبرت الیس و مخاطبانِ کتاب‌های خودیاری و روانشناسی قرار گرفته است. حال که با قدرت افکار آشنا شده‌اید، نگذارید ایده‌های سمی شما را دیوانه کنند. حتی یک دقیقه هم باورشان نکنید!

نکوداشت‌های کتاب صوتی 40 فکر سمی:

- کتابی که مخاطبین خود را وامی‌دارد ساده‌لوح نباشند و بیشتر فکر کنند. (آلبرت الیس)
- باید این کتاب را مطالعه کرد. (هارولد اچ‌. بلوم‌‌فیلد)

کتاب صوتی 40 فکر سمی مناسب چه کسانی است؟

تمامی کسانی که می‌خواهند تغییری در نگرش خود رقم بزنند و احساس بهتری را در زندگی تجربه کنند، از کتاب صوتی 40 فکر سمی بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با نویسندگان کتاب صوتی 40 فکر سمی بیشتر آشنا شویم:

آرنولد لازاروس، کلیفورد لازاروس و آلن فی متخصصانی برجسته در حوزه‌ی بهداشت و سلامت روان هستند. از دیگر آثار آن‌ها می‌توان به کتاب و 33 باور مخرب در ازدواج (آرنولد لازاروس)، 54 دام در روابط بین زن و شوهر (آلن فی) و مهارت‌های زندگی (کلیفورد لازاروس) اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی 40 فکر سمی می‌شنویم:

اگر می‌خواهید با دیگران همراه شوید و دوست‌داشتنی و قابل پذیرش باشید، تلاش برای کنترل دیگران را کنار بگذارید. ممکن است بد نباشد که از خودتان بپرسید: «آیا قصد دارم دیگران را کنترل کنم؟» صادق باشید. آیا مایلید پیوسته به دیگران توصیه کنید؟ آیا اغلب به دیگران می‌گویید چه کار کنند و چه کار نکنند؟ آیا به طور معمول سعی می‌کنید حرفتان را به کرسی بنشانید؟ آیا از دستور دادن و امر و نهی کردن لذت می‌برید؟ آیا وقتی از دست کسی آزرده می‌شوید، اخم می‌کنید؟ آیا به تهدید کردن روی می‌آورید؟ آیا سعی می‌کنید تلافی کنید؟ اگر به هریک از این سؤالات جواب مثبت داده باشید، به احتمال زیاد اشخاص زیادی از شما آزرده هستند.

اگر رفتارهای کسی به طور جدی شما را ناراحت می‌کند، یا اگر کسی سعی می‌کند شما را کنترل کند و دلتان می‌خواهد کاری در این خصوص انجام دهید، اگر به سادگی از او بخواهید که از این رفتارش دست بردارد، احتمال اینکه حرف شما را بپذیرد بیشتر از زمانی است که دست به تهدید بزنید و آمرانه رفتار کنید. اگر تلاش هایتان برای اصلاح موقعیت ناکام ماند، توصیه‌ی ما این است که از چنین فردی فاصله بگیرید. این شامل هر کسی می‌شود، حتی والدین، خواهر و برادر، دیگر اعضای خانواده، کارفرمایان و هر کسی که او را دوست قلمداد می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول
18 دقیقه
فصل دوم
17 دقیقه
فصل سوم
25 دقیقه
فصل چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم
17 دقیقه
فصل ششم
21 دقیقه
فصل هفتم
21 دقیقه
فصل هشتم
19 دقیقه
فصل نهم
19 دقیقه
فصل دهم
18 دقیقه
فصل یازدهم
26 دقیقه
فصل دوازدهم
21 دقیقه
فصل سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 40 فکر سمی: حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!
نویسنده، ،
مترجمشمس الدین حسینی، الهام آرام نیا
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
70200 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 40 فکر سمی

مریم ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
یه کتاب فوق العاده هم محتوا هم نحوه‌ی قراعت شمرده شمرده‌اش باعث شد من از اول تا آخر کتاب رو یکجا گوش بدم و به همه توصیه میکنم این کتاب صوتی رو گوش بدن
F .... M
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
چند فصل رو فعلا گوش کردم، واقعا تاثیر گذار هستش... ‌خیلی از افکار رو خودمونم نمیدونیم چقدر سنی و مضر هستن
Malihe Moradi Moradi
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
کتاب بسیار خوبه
ولی گوینده خیلی جالب نیست اینقدر بلند نفس می‌کشه و صدای خودش رو می‌کشه که روی اعصاب آدم میره
صبا بابایی
۱۴۰۱/۳/۲۹
به نظرم هر شش ماه یکبار باید سراغ این کتاب برویم و بارها مرور کنیم. ارزش خریدن داره
M
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب خوبیه ولی دوس داشتم چیزای بهتری بگه
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۱/۲۵
این کتاب را چندین بار گوش کنید
مرتضی شاهی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
در همین حد بد نیست 😁
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 40 فکر سمی

برای دریافت کتاب صوتی 40 فکر سمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.