معرفی و دانلود کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور

عکس جلد کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور

کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور نوشته بهاءالدین مرشدی، داستانی فانتزی است که زندگی یک خانواده سه نفره را روایت می‌کند و در هر فصل به اتفاقات مختلفی که برای این خانواده رخ می‌دهد می‌پردازد.

شخصیت‌های این داستان بدون چهره هستند. از همان آغاز داستان کودک خانواده درمی‌یابد که نصف صورتش نیست و پاک شده و این‌گونه با خانواده‌اش درگیر می‌شود که دلیل این پاک شدگی چیست؟ محتوای داستان به مفهوم بحران هویت می‌پردازد و همین عدم هویت موجب بروز اتفاقاتی بین این خانواده سه نفره می‌شود. این داستان بدون مکان و زمان است.

کتاب به صورت منقطع اما پیوسته داستان را بازگو می‌کند و این موضوع جذابیت آن را دو چندان کرده است. داستان با موضوعات مختلف و به صورت نامتعارف و آمیخته‌ای از واقعیت و خیال و با رفت و برگشت‌های گاه و بی‌گاه و درگیری‌هایی میان اعضای خانواده پیش می‌رود.

درون‌مایه این اثر را هویت، ارتباط بین اعضای یک خانواده و روابط متقابل میان آدم‌ها تشکیل می‌دهد.

با بهاءالدین مرشدی بیشتر آشنا شویم:

بهاءالدین مرشدی داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس معاصر است که مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را دارد. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به مراثی یک روایت ساده، رویای این پاریسی دیوانه، مرا زمین فرض کن، ماهی که توت‌فرنگی‌ها سرخ می‌شوند و استهبان در صدای باد و خاک گم بود اشاره کرد.

شنیدن کتاب آدم فکرهای ناجور به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، بدون شک از این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور می‌شنویم:

از هوش رفته‌ام و این تنها حقیقت موجود است. پدر سراسیمه از راه می‌رسد و به مادر می‌گوید: «چی شده؟» مادر هم دستپاچه از همه اتفاقاتی که افتاده است می‌گوید: «تو مُردی و این پسر هم از هوش رفته.» پدر دست می‌گذارد روی پیشانی من و می‌گوید: «با این تب این چرا زنده است؟» مادر می‌گوید: «تعجب منم همینه. چند روزه که تو مُردی، تب اینم پایین نیومده و از هوش رفته.»

پدر می‌گوید: «من بچه خودمو خوب می‌شناسم. جون سخت‌تر از این حرفاست. به پدرش رفته.» مادر می‌گوید: «یعنی تو الان زنده‌ای؟» پدر می‌گوید: «زنده‌ام و اومدم بچه‌ام رو هم با خودم به اعماق زمین ببرم.» بعد شانه مرا تکان می‌دهد و می‌گوید: «بیدار شو! بیدار شو!» و من هم بیدار نمی‌شوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
روی صورتم یک لکه افتاده بود
22 دقیقه
دیگر حالم از کلمات بهم می‌خورد
29 دقیقه
از هوش رفته‌ام و این تنها حقیقت موجود است
25 دقیقه
من فکر می‌کنم این‌طوری اصلاً درست نیست
25 دقیقه
مادر زمین را دوست دارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آدم فکرهای ناجور
نویسنده
راویبهاءالدین مرشدی
ناشر چاپیانتشارات آگاه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور

برای دریافت کتاب صوتی آدم فکرهای ناجور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.