معرفی و دانلود کتاب صوتی آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با آدم‌هایی که زندگی‌تان را نابود می‌کنند

عکس جلد کتاب صوتی آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با آدم‌هایی که زندگی‌تان را نابود می‌کنند
قیمت:
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با آدم‌هایی که زندگی‌تان را نابود می‌کنند

حتی اگر خود را در خانه حبس کنید، باز هم از آسیب انسان‌های سمی در امان نخواهید بود! لیلیان گلاس در کتاب صوتی آدم‌های سمی به شما می‌آموزد که با افراد غرغرو، بداخلاق یا ناسازگاری که در اطرافتان وجود دارند، چطور مقابله کنید و در عین حال، کمترین آسیب اجتماعی را متحمل شوید. اگر شما هم از برخورد با آدم‌های سمی به ستوه آمده‌اید، لازم است که دست‌کم یکبار شنیدن این کتاب را تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی آدم‌های سمی

همه‌ی ما تجربه‌ی مواجهه با آدم‌های ناسالم جامعه را داشته و داریم. اصلاً نمی‌توان جامعه را بدون حضور این افراد تصور کرد. اما چاره چیست؟ چطور تأثیر روانی هم‌نشینی با این آدم‌ها را به حداقل برسانیم؟ لیلیان گلاس (Lillian Glass) راه‌حل قطعی این مشکل را در کتاب صوتی آدم‌های سمی (Toxic People) به شما ارائه کرده است.

خب، خبر بد اینکه آدم‌های سمی همه جا هستند. ممکن است یکی از اعضای خانواده‌ی شما، همسایه و یا حتی همکارتان باشند. همان کسانی که با گفته‌هایشان شما را آزرده کرده و تحت تأثیر احساسات منفی خود قرار می‌دهند. شاید تعریف این دسته افراد دشوار باشد اما قطعاً همه‌ی ما در زندگی حداقل با یکی از این آدم‌های سمی آشنا شده‌ایم. و اما خبر خوب! کتاب صوتی آدم‌های سمی شما را در برابر این دسته آدم‌ها آسب‌نا‌پذیر می‌کند. لیلیان گلاس به شما نشان می‌دهد که چطور بدون اضطراب با آن‌ها رودررو شده و بدون اینکه درنهایت به افسردگی برسید، تأثیر منفی آن‌ها را خنثی کنید.

راهکارهای عملی و کاربردی کتاب صوتی آدم‌های سمی به شما یاد می‌دهد که با بالا بردن اعتماد به نفس خود، نیش‌و‌کنایه‌های این افراد را به خود نگیرید. لیلیان گلاس معتقد است که کمبود عزت‌نفس ما باعث می‌شود زیر سلطه‌ی آدم‌های سمی باشیم.

کتاب صوتی آدم‌های سمی شامل ده تمرین است که به شما کمک می‌کند در شناسایی افراد سمی خبره شوید و البته مهم‌تر از آن، می‌آموزید که چطور یک رابطه‌ی سمی را به یک رابطه‌ی مثبت و سالم تبدیل کنید. لیلیان گلاس برخلاف بسیاری از روانشناسان شما را به‌کناره‌گیری و دوری از انسان‌های آزاردهنده دعوت نمی‌کند، بلکه معتقد است باید روابط خود را با چنین آدم‌هایی حفظ کرده و بتوانید در برابر آسیب‌های ایشان مقاومت کنید.

ممکن است حتی احساسی که نسبت به افراد سمی اطرافتان دارید با شنیدن کتاب صوتی آدم‌های سمی دگرگون شود. به کمک لیلیان گلاس پی می‌برید که چنین افرادی خودشان محصول برخورد سمی دیگران هستند و بیشترین کمکی که می‌توانید به آن‌ها بکنید این است که خودتان به یکی از سمی‌های جامعه تبدیل نشوید.

فریبا جعفری نمینی این کتاب را ترجمه کرده است و انتشارات نسل نواندیش نیز آن را به چاپ رسانده. نشر صوتی آوانامه، کتاب صوتی آدم‌های سمی را با خوانش نازیما حسینی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آدم‌های سمی

  • کتابی درخشان و فوق‌العاده صادقانه که در زندگی شما تأثیر زیادی خواهد داشت. (آمازون)
  • کتاب آدم‌های سمی همان چیزی است که افراد آسیب‌پذیر در روابط اجتماعی به آن نیاز دارند. (آمازون)
  • شاید کسی را که دشمن فرض می‌کنید، دوست خوب شما بشود؛ این کتاب راهنمایی برای همین کار است. (گودریدز)

کتاب صوتی آدم‌های سمی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان کتاب‌های روانشناسی و اجتماعی مخاطبان خاص این کتاب هستند؛ به‌ویژه اگر با آدم‌های منفی‌باف احاطه شده‌اند! به کمک این کتاب می‌توانید روابط اجتماعی خود را به‌سرعت بهبود ببخشید.

با لیلیان گلاس بیشتر آشنا شوید

لیلیان گلاس (متولد 1952) نویسنده، متخصص ارتباطات میان فردی، تهیه‌کننده و کارگردان سینما اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او دارای مدرک دکترا در رشته‌ی پزشکی اجتماعی و مدرک فوق دکترا در رشته‌ی ژنتیک پزشکی است و تحقیقات گسترده‌ای در زمینه‌ی بیماری‌های ژنتیکی گفتاری و شنیداری دارد. گلاس همچنین به عنوان کاشف یک سندرم ژنتیکی ناشنوایی است.

او در حوزه‌ی رسانه نیز فعال است و سال‌ها به عنوان مجری برنامه‌ی Alive and Well در تلویزیون ABS به اجرای برنامه‌های تخصصی روانشناسی و پزشکی پرداخته است. لیلیان گلاس نویسنده‌ی کتاب‌های مشهور دیگری با عنوان «زبان بدن دروغگویان» و «جذب افراد شگفت‌انگیز» است.

در بخشی از کتاب صوتی آدم‌های سمی می‌شنویم

من تصمیم گرفتم تجربیاتم را در این مورد که چگونه می‌توان با آدم‌های سمی مقابله کرد، با دیگران در میان بگذارم. من به‌عنوان سخنران انگیزشی و نویسنده، بارها این موضوع را در سخنرانی‌هایم و مقالاتی که می‌نوشتم بیان کردم و هر بار متوجه شدم که افراد زیادی این مشکل را دارند و به آن توجه نشان می‌دهند. صرف‌نظر از اینکه این افراد در کجای دنیا زندگی می‌کردند، برای تأمین زندگی‌شان به چه کاری مشغول بودند و چقدر ثروتمند یا فقیر بودند، همگی افراد سمی زیادی دوروبر خودشان داشتند که زندگی آن‌ها را به جهنم تبدیل می‌کردند. بعد از سخنرانی، در قسمت پرسش و پاسخ، افراد زیادی مایل بودند داستان زندگی‌شان را برای من تعریف کنند و از تجربیاتشان با آدم‌های سمی بگویند. آن‌ها از من می‌خواستند بگویم که چگونه می‌توانند با این آدم‌های سمی مقابله کنند.

من نامه‌های زیادی از سراسر دنیا دریافت کردم از استرالیا، آلمان، اندونزی، اسرائیل، هند، انگلستان، افریقا، سنگاپور، و عربستان سعودی تا به من بگویند روش‌هایی که از من در همایش‌هایم آموختند، چقدر در زندگی‌شان مؤثر بوده است و چقدر توانسته‌اند به کمک آن‌ها تغییر‌ات مهمی در زندگی‌شان صورت دهند. این افراد با به دست آوردن این آگاهی توانسته بودند آرامش بسیار زیادی در زندگی خود به وجود آورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: آیا در زندگی شما هم آدمی سمی وجود دارد؟
50 دقیقه
فصل دوم: رفتارهای سمی
48 دقیقه
فصل سوم: آنچه باعث می‌شود آدم‌های سمی چنین رفتاری داشته باشند
35 دقیقه
فصل چهارم: آدم‌های سمی زندگی خود را تشخیص دهید - بخش اول
40 دقیقه
فصل چهارم: آدم‌های سمی زندگی خود را تشخیص دهید - بخش دوم
36 دقیقه
فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش اول
36 دقیقه
فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش دوم
39 دقیقه
فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش سوم
38 دقیقه
فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش چهارم
33 دقیقه
فصل ششم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی - بخش اول
35 دقیقه
فصل ششم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی - بخش دوم
42 دقیقه
فصل هفتم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی خاص حاضر در زندگی‌تان - بخش اول
46 دقیقه
فصل هفتم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی خاص حاضر در زندگی‌تان - بخش دوم
30 دقیقه
فصل هشتم: انتخاب روش مقابله براساس نقشی که آدم سمی در زندگی شما دارد - بخش اول
30 دقیقه
فصل هشتم: انتخاب روش مقابله براساس نقشی که آدم سمی در زندگی شما دارد - بخش دوم
35 دقیقه
فصل نهم: مقابله با خشم و آسیب‌های ناشی از رابطه‌ای سمی
46 دقیقه
فصل دهم: علائم ظاهری افراد سمی
44 دقیقه
فصل یازدهم: بهبود رابطه با آدم‌های سمی
34 دقیقه
فصل دوازدهم: دنبال زندگی خودتان بروید
6 دقیقه
بیایید همه برنده باشیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با آدم‌هایی که زندگی‌تان را نابود می‌کنند
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آدم‌های سمی

سارا
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتاب بسیار خوب و جالب بود، من کتاب بیشعوری رو قبلا خونده بودم، وقتی نسخه صوتی این کتاب رو گوش کردم تاخودآگاه با کتاب بیشعوری 1 مقایسه میکردم، این کتاب راه حل‌های خوبی برای مقابله با آدم‌های سمی میده اما بعضی از این واکنش‌ها در کتاب بیشعوری متعلق به یه فرد بیشعور هست هرچند آدم‌های سمی لایق اینگونه و برخورد‌ها هستن، درکل کتاب بسیار خوبی بود، صدای گوینده بسیار دلنشین بود اصلا مثل بعضی کتاب‌های صوتی یکنواخت و کسل کننده نبود و میشد با کتاب ارتباط خوبی گرفت، ممنون از کتابراه برای اینکه کیفیت کتاب‌های صوتی رو اینقدر بالا برده
ابوالفضل
۱۴۰۳/۲/۳
خیلی کار بردی هست من گرفتار یه سرباز هم خدمتی سمی شدم کمک‌های زیادی کرد ولی اینجا نمیتونم ترکش کنم و همیشه جلوی چشمم هست با این توصیه‌ها بهتر میشا این دوره خدمت رو گذروند در نهایت آخر ‌های کتاب فهمیدم خودم هم تا حدودی البته کمی سمی هستم و دارم خودسازی میکنم که بهتر بشوم من آدم کم رو درونگرا بودم و زیاد اجتماعی نیستم برای همین کمتر با این جور آدم‌هایی برخورد داشتم و خیلی مفید بود
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
وای امان از این آدم های سمی نه تنها انرژی بد میفرستن بلکه هر چه ازشون دور بشی این انرژی رهات نمیکنه جالبه که همه جنبه‌های زندگی فرد رو به چالش میکشن به مطالعه‌اش می‌ارزه
Mahin
۱۴۰۲/۶/۱۵
کتاب بسیار بسیار آموزنده و عالیه، اول رفتار‌های سمی رو مشخص کرده و بعد هم راهکار‌هایی برای مقابله با آدم‌های سمی ارائه داده به نظرم خوبه همه یک بار این کتاب رو بخونند
نوشین زمزم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
این کتاب برای من که اطرافم ادمهای سمی زیادی بود خیلی خوب بود و یاد گرفتم چگونه به مسیرم با موفقیت در بین این ادمها ادامه دهم و این کتاب رو به دیگران هم پیشنهاد میدم
زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب جالبی بودبه نظرم بعضی رفتارها نمود بیرونیشون در برخی فعالیت های سالم و سمی یکی هست و نگاه به بینش و شخصیت اصلی اشخاص مدنظر هست
ملیکا نوازی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
صدا بسیار رسا و آرامبخش، و محتوای کتاب واقعا عالی هست. پیشنهاد میکنم اگر افراد سمی دور شما هستند حتما مطالعه کنید.
اسماعیل زارع
۱۴۰۲/۵/۳
هر کسی که میخواد زندگیش رو خالی کنه از آدمهای سمی این کتاب رو چند بار گوش بده
ستاره سلیمانی فرد
۱۴۰۲/۲/۱۶
خیلی عالی و مهمتر اینکه ما هم میفهمیم چقدر سمی هستیم و خودمون رو اصلاح میکنیم
مژگان عبداللهی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیار آموزنده ومفید بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آدم‌های سمی

برای دریافت کتاب صوتی آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.