معرفی و دانلود کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند

عکس جلد کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند

اثری متفاوت از نویسنده‌ای متفاوت! کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند، رمانی به قلم نویسنده‌ی خلاق و جوان ایرانی، مجتبا هوشیار محبوب است. این اثر که از اپیزودهایی کوتاه تشکیل شده، روایتگر خرده‌داستان‌هایی از چند کاراکتر جوان و پُرشَروشور است...

درباره کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند:

مجتبی هوشیارمحبوب در این رمان، گامی بلند برای تصاحب جایگاهی مختص به خود در صحنه‌ی ادبیاتِ امروز ایران برداشته است. این رمان کم‌حجم به معنای دقیق کلمه اثری نوگرا به شمار می‌رود. در این رمان پیرنگ و طرح و توطئه چندان محلی از اعراب ندارد. آنچه مهم است و نقطه‌ی قوت کتاب محسوب می‌شود، فُرمِ هنجارگریز و زبان خاص آن است.

ماجراها در رمان آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند حول محور گروهی از جوانان ساکن تهران می‌گردد. اگرچه یکی از این جوان‌ها به نوعی کاراکتر اصلی داستان قلمداد می‌شود، با این حال تمام شخصیت‌ها در این اثر از جایگاهی خاص و نسبتاً مهم برخوردارند. می‌توان گفت این تکثر و تعدد شخصیت‌ها در عین کم‌حجم بودن اثر، به رمانِ هوشیارمحبوب، خصلت برخی از نقاشی‌های شلوغ و پیچیده‌ی اکسپرسیونیستی را داده است.

اگرچه در این رمان مدرن به سختی می‌توان نشانی از وحدتِ ساختاری و انسجامِ معمولاً موجود در قصه‌های رئالیستی را گرفت؛ با این حال اگر از حیث مضامین مطرح‌شده در کتاب آن را بررسی کنیم، می‌توانیم در کنار خلاقیت‌های فرمی اثر، به نگرش واقع‌گرا، اجتماعی و دغدغه‌مند نویسنده‌ نیز پی ببریم.

در نهایت باید اذعان کرد که نوشتن درباره‌ی آثار این‌چنینی کاری دشوار است؛ زیرا آن تجربه‌ و ادراک لذتبخشی که در مواجهه‌ی مستقیم با آثاری نظیر کتاب حاضر به دست می‌آید، به سختی قابل شرح و بیان است. از سوی دیگر، خصلت قطعه‌قطعه‌ی اثر نیز سخن گفتن از آن به مثابه‌ی یک کل را دشوار می‌گرداند. با این حال این را با اطمینان می‌توان گفت که دوست‌داران آثار تجربی بی‌شک این رمان را کاری درخور توجه خواهند یافت.

کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند مناسب چه کسانی است؟

دوست‌داران ادبیات مدرن و طرفداران داستان‌های فارسی مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با مجتبا هوشیار محبوب بیشتر آشنا شویم:

وی متولد سال 1366 و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی‌ست. از او تاکنون دو اثر داستانی به نام‌های «آقای مازنی و دلتنگی‌های پدرش» و «آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند»، و یک اثر پژوهشی درباره‌ی هوشنگ گلشیری به چاپ رسیده است. گفتنی است که او در سال 90 موفق به کسب جایزه‌ی ادبی واو نیز شده است.

در بخشی از کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند می‌شنویم:

توی ساک یک لباس زیر گذاشتم. یک بسته چسب زخم. یک کتاب. شارژر گوشی. جوراب. یک کتاب دیگر. این بار شعر. شلوار راحتی. شلوار بیرون. پیراهن و لباسی گرم. بعد، کتاب اول را بیرون آوردم. لباس گرم را هم منصرف شدم ببرم اول، و بعد نه. دوباره گذاشتم توی ساک. بسته‌ی چسب زخم را هم توی جیب کاپشنم گذاشتم و بعد نه، توی ساک دوباره. و در آخر هم بیرونش آوردم، بازش کردم، و آماده برای استفاده گذاشتم توی ساک. کتاب شعر را باز کردم و نگاه کردم. یکی دیگر هم بردم. خیلی چیزهای دیگر هم باید می‌بردم. اما همه چیزهای لازم را بردن، دردسر دارد. دوست داشتم سبک بروم. هوای خوبی به نظر می‌آمد. تکه ابر یکی اینور، یکی آنور، یکی آنورتر. کمی سفید و کمی آبی، در سکون و حرکت. آفتاب هم بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
19 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
22 دقیقه
قسمت سوم
13 دقیقه
قسمت چهارم
19 دقیقه
قسمت پنجم
24 دقیقه
قسمت ششم
11 دقیقه
قسمت هفتم
21 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند
نویسنده
راویمحسن بوالحسنی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند

برای دریافت کتاب صوتی آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.