معرفی و دانلود کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش

عکس جلد کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش
قیمت:
۱۰۱۴۰۰ 70980 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش

آیا دنیای مه‌آلود و بی‌رحم آندژی ساپکوفسکی رازهای بیشتری برای کشف دارد؟ کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش از نقطه‌ای شروع می‌شود که گرالتِ مجروح تحت پرستاری کاهنان قرار دارد. او، بی‌تاب نجات سیری، قصد ترک آن‌جا را دارد، اما خبر ازدواج دخترخوانده‌اش با امپراطور نیلفگارد را می‌شنود... . این مجموعه‌ در میان پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌ تایمز نیز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش

جنگل بروکلیون امن‌ترین نقطه‌ی قاره‌ی وحشی است. کاهنان بی‌طرف هرگز از حکومت خاصی پیروی نمی‌کنند و تعهدشان به حفظ طبیعت مانع جاه‌طلبی‌های خودخواهانه می‌شود؛ البته اگر از کمک‌های پنهان آنان به نیازمندان چشم‌پوشی کنیم. گرالت، قهرمان کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش (Baptism of Fire) در این جلد به‌دلیل زخم‌هایی مهلک، مهمان ساکنین جنگل شده. آن‌ها با قدرت‌هایی خاص از مرد پرستاری می‌کنند. آسیب‌های ویچر فراتر از تصور ما هستند اما آندژی ساپکوفسکی هرگز ویچر مو سفید را برای مدتی طولانی به مرخصی نمی‌فرستد!

گرالت در طول اقامتش اخباری درباره‌ی همکاری کاهنین برای نجات الف‌ها می‌شنود. زنی جنگجو به اسم میلوا فراریان را بین قلمروها جا‌به‌جا می‌کند، نوعی معامله که گاه با احساسات انسان‌دوستانه درهم می‌آمیزد. نگهبانان بروکلیون که ظاهراً چندان هم بی‌طرف نیستند از میلوا می‌خواهند ویچر را برای یافتن جواب سوالاتش راهنمایی کند. او با اکراه می‌پذیرد، به‌خصوص زمانی که خبر می‌رسد سیری در شرف ازدواج با امپراطور نیلفگارد قرار دارد.

همه‌چیز حاکی از آن است که ماموریت ویچر به پایان رسیده، اما گرالت اخلاق‌گرا قادر به شکستن پیمانش نیست. او که خوب می‌داند بعد از فروپاشی انجمن جادوگران کمکی از طرف ساحران -از جمله ینفر- دریافت نمی‌کند مصمم است شخصاً سیری را بیابد. او و میلوا در کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش راهی سفری دور‌ و دراز برای یافتن توله شیر سینترا می‌شوند. گروه دو نفره‌ی آن‌ها خیلی زود با اضافه شدن همراهانی جدید بزرگ‌تر می‌گردد و به آرامی تغییر هدف می‌دهد... .

شایان ذکر است که نسخه‌ی متنی این اثر پرکشش توسط انتشارات آذرباد منتشر شده و ماه آوا آن را به نسخه‌ی گویا برگردانده است. همچنین سینا طاوسی مسرور و بهناز حسینی ترجمه‌ی آن را برعهده داشته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی حماسه‌ی ویچر

مجموعه‌ی حاضر در هشت جلد و به قلم آندژی ساپکوفسکی به رشته‌ی تحریر درآمده‌ و از پرطرفدارترین کتاب‌های تخیلی و فانتزی در سرتاسر دنیا به شمار می‌آیند. مجموعه‌ی حماسه‌ی ویچر تا کنون در بیش از هشتاد کشور منتشر و به بیست زبان ترجمه شده است.

در مجموعه‌ی ویچر (The Witcher) به داستان سرزمینی رازآلود و پهناور که «قاره» نامیده می‌شود گوش می‌سپاریم؛ سرزمینی که خون‌آشام‌ها و اهریمنان آن را تسخیر کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان یک شکارچی با قدرت‌های غیرعادی به نام «گرالت ریویایی» است. او در داستان به شکل یک قهرمان و منجی شخصیت‌پردازی شده و با توانایی‌های فراطبیعی خود، مردمان را از دست اهریمن‌ها نجات می‌دهد. گفتنی‌ست آندژی ساپکوفسکی هنگام نگارش مجموعه‌کتاب‌های حماسه‌ی ویچر به شدت تحت‌تأثیر اسطوره‌های پاگانیسم اسلاو بوده است. عناوین جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارتند از:

1- آخرین آرزو 2- شمشیر سرنوشت 3- خون الف‌ها 4- زمان خواری 5-غسل آتش 6- برج پرستو 7- بانوی دریاچه 8- فصل طوفان‌ها

اقتباس‌های فرهنگی از مجموعه کتاب حماسه‌ی ویچر

داستان ماجراجویانه و تخیلی گرالت از ابتدا توجه استودیوهای بازی بسیاری را به خود جلب کرد. اولین نسخه‌ی بازی در سال 2007 توسط CD Projekt منتشر شد که استقبالی جهان را به دنبال داشت. با پیشرفت تکنولوژی طراحی بازی، به‌مرور شخصیت‌ها و ماجراهای بیشتری به بازی ویچر اضافه شدند و گرالت را به یکی از محبوب‌ترین قهرمان‌های این دنیا تبدیل کردند. قسمت دوم: قاتلین پادشاه و قسمت سوم: وایلد هانت (شکار وحشیانه) به ترتیب در سال 2011 و 2015 منتشر شدند.

بازی ویچر چندین بار جایزه‌ی بهترین بازی سال را دریافت کرده و نام آن در میان بهترین بازی‌های ساخته‌شده تاریخ قرار دارد. همچنین جالب است بدانید که آهنگسازی این مجموعه را ارکستر دولتی براندنبورگ (ایالتی در آلمان) به عهده داشته است.

بعد از موفقیت تجاری سری بازی ویچر، نتفلیکس حق اقتباس تلویوزیونی آن را خریداری کرد. انتخاب هنری کویل برای نقش گرالت (بازیگر نقش سوپرمن از 2013 تا 2017) کنجکاوی افکار عمومی را برانگیخت و باعث شد اقبال دوباره به این مجموعه‌داستان فانتزی روی بیاورد و مرزهای شهرت ویچر را گسترش دهد.

اولین فصل سریال در سال 2019 پخش شد و نتفلیکس وعده داد که فصل دوم به‌زودی منتشر می‌شود. اما به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا، فرایند تولید به تعویق افتاد و فصل دوم، در اواخر سال 2021 به نمایش در آمد. گفتنی است که سریال ویچر یکی از مورد انتظارترین آثار نتفلکیس در سال‌های اخیر بوده و نقش مهمی در محبوبیت جهانی کتاب‌های ساپکوفسکی ایفا کرده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حماسه‌ی ویچر

  • این داستانی است که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. (BuzzFeed News)
  • یکی از بهترین مجموعه‌های تخیلی که تا امروز خوانده‌ام. (Nerds of a Feather)
  • لذت‌بخش، قوی و صریح با تخیلی بدون مرز! در واقع، هر چیزی که از یک دنیای فانتزی انتظار دارید. (Hypable)
  • آندژی ساپکوفسکی افسانه‌های قدیمی را تحویل گرفته و با ابتکار به شکلی جدید به شما تحویل می‌دهد. این اثر برداشتی تازه از ژانر فانتزی است. (Foundation)

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش مناسب چه کسانی است؟

اگر از داستان‌های فانتزی که رنگ‌وبوی حماسی دارند لذت می‌برید یا به افسانه‌های اروپای شرقی علاقه دارید، این کتاب صوتی جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) 21 ژوئن سال 1948 چشم به جهان گشود. این نویسنده‌ی لهستانی عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه‌‌کتاب‌های ویچر است. او پیش از آن که به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به عنوان نماینده‌ی ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. او تاکنون برنده ‌ی جوایز متعددی شده که در ادامه به نام برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • گلوریا آرتیس
  • جایزهٔ ایگنوتوس
  • پاسپورت پولیتکی
  • جایزهٔ یانوس آ. زادل
  • جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل
  • جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی
  • جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا

در بخشی از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش می‌شنویم

میلوا زیرلب گفت: «منظورت اینه داشتنت تو رو روونه‌ی چوبه‌ی دار می‌کردن؟ حالا یه کمش رو می‌فهمم؛ اما نه همه‌چیز رو. چرا به‌جای اینکه مخفی بشی داری ویچر رو تعقیب می‌کنی؟ اون واقعا ازت کینه داره... و دوبار از جونت گذشته..»

- سه‌بار.

- من دوتاش رو دیدم. با اینکه تو، اون‌طور که اول فکر می‌کردم، کسی نبودی که ویچر رو توی ثاند لت‌وپار کرد، فکر می‌کنم دیگه نباید جلوی شمشیرش قرار بگیری. چیزهای زیادی درباره‌ی دشمنی‌تون هست که من متوجه نمی‌شم؛ اما تو منو نجات دادی و چهره‌ی صادقی داری... پس رک بهت می‌گم کاهیر: وقتی ویچر درباره‌ی مردی که سیری رو به نیلفگارد برد حرف می‌زنه، اونقدر دندون‌هاش رو به‌هم می‌سابه که جرقه می‌زنن؛ و اگه روش تف بندازی بخار می‌کنه.

او تکرار کرد: «سیری. اسم قشنگیه.»

- تو نمی‌دونستی؟

- نه. مردم من همیشه اونو سیریلا یا بچه شیر سینترا صدامی‌زدن... و موقعی که با من بود؛ چون یه زمانی بود... یک کلمه هم حرف نزد. با اینکه زندگی‌اش رو نجات دادم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
بخش اول
42 دقیقه
بخش دوم
46 دقیقه
بخش سوم
40 دقیقه
بخش چهارم
38 دقیقه
بخش پنجم
47 دقیقه
بخش ششم
41 دقیقه
بخش هفتم
36 دقیقه
بخش هشتم
75 دقیقه
بخش نهم
28 دقیقه
بخش دهم
51 دقیقه
بخش یازدهم
28 دقیقه
بخش دوازدهم
50 دقیقه
بخش سیزدهم
50 دقیقه
بخش چهاردهم
50 دقیقه
بخش پانزدهم
36 دقیقه
بخش شانزدهم
42 دقیقه
بخش هفدهم
65 دقیقه
بخش هجدهم
53 دقیقه
بخش نوزدهم
54 دقیقه
بخش بیستم
66 دقیقه
بخش بیست‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش
نویسنده
مترجمسینا طاوسی مسرور، بهناز حسینی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات آذرباد
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۱۴۰۰ 70980 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش

Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۵/۱۷
سلام و خسته نباشید به کتابراه عزیزکتاب ویچر پر از اتفاقات ناپیوسته هست اگر کسی مایل هست داستان به موضوع خاصی بپردازد و اتفاقات در خدمت پیوستگی موضوعی باشه توصیه نمیکنم کتاب ویچر انتخاب کنن روند خط داستانی مربوط به سیریلا بسیار کند و خسته کننده پیش می‌ره و انگار در بکراند داستان‌ها و اتفاقاتی که در برای ویچر اتفاق بیفته قرار داره داستان خدمتم ویچر گرالت اهل ریویاهست و بیشتر ماجرا‌های اون میپردازد که بسیار ناپیوسته و بی ربط به هم هستن البته تا این جلد از کتاب کتاب خواندنی هست چون بیان گر اسطوره و افسانه‌های خواندنی و شنیدنی هست برای فانتزی باز‌ها و افسانه و اسطوره پسند‌ها بشدت توصیه میکنم چند فصل اخر به صورت ضمنی به موضوع سیری پرداخت از این بابت کمی دلسرد کننده بود و البته مربوط به سبک خاص نویسنده که انگار هیچ توجی به زمان مکان نداره و از هر کجا که دلش بخواد داستان روایت میکنه و تشخیص ترتیب درست زمانی رو به خواننده و شنونده واگذار کرده اجرای گونده عالی هست بسیار روان و خوش لحن و دلنشین اجرا کردند ترجمه خوب هست و نویسنده هم رسما ملت سر کار گذاشته مثل تخمه اخر ضرف نه میشه تمومش کرد نه میشه ولش کرد بریم بر‌ای جلد ششم شاید نویسنده کمی رحم کنه و داستان سیری تعرف کنه؟!
وحید شریفی
۱۴۰۲/۵/۳
اسم کتاب خیلی ربطی به موضوع نداره کلا شاید یک پاراگراف در مورد غسل اتش صحبت میشه و داستان اینجوریه ک خیلییی زمان طولانی ویچر تنهاست مثل اخر کتاب قبلی سیریلا زمان طولانی تنها بود و به گروه موش‌ها با اسم فولکا پیوست الان هم خبری از یکنفر و سیری نیست بنظرم مدت زمان خیلییی زیاد و حوصله سربری شده ویچر و دنبال سیری ۱۰ فصل کتاب تاا فصل ۱۳ همین روند روزمرگی بدون دادن اطلاع اضافه‌ای از اتفاقی که تو مجمع جادوگران افتاده فصل ۱۳ ۱۴ قشنگ و مهم میشه تا هرجا زدین رو دور تند اکیه ولی از اول فصل ۱۳ رو با دقت گوش بدین قشنگ و مهم میشه کم کم توضیح میده تو ارتوزا چی شد و ویچر یک گروه بدست میاره که با همکاری هم میخوان سیری رو پیدا کنن ولی هنوز از یکنفر خبری نیست معلوم نیست تو ساند چه بلایی سرش اومده تا فصل ۱۶‌ام که ینفر پیداش میشه در واقع تو این کتاب هرکدوم یه جایی گیر کردن ۳ داستان همزمان اتفاق میفته و ویچر و یکنفر هرکدام جداگانه مثل پدر و مادر دنبال پیدا کردن سیری هستن در واقعه کتاب سه مکان مختلف: ۱ مکان سیری و موش‌ها ۲مکان ویچر دنبال سیری با گروه کوچکیو ۳ مکان یکنفر که اونم از یجایی که گیر کرده باید خارج شه به هدف یافت سیرینیمه دوم کتاب خیلی قشنگ هست یجورایی راضی کننده ست کتاب
Rahil najafi
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتابی غرق در هیجان
هر آنچه باور داری و نداری در این سری کتابهای ویچر به شکل بی نظیری گنجانده شده است
تمامی ۷ جلد آن را خوانده‌ام و منتظر هستم باز هم جلدی دیگر از آن به بازار بیاید و مرا در دنیایی خیالی میان زمین و آسمان به پرواز در بیاورد
بسیار بسیار لذت بردم
هر جلد از آن میتواند آدم را در و
دنیایی جدید غرق کند
واقعا اگر کتاب تخیلی مثل من دوست دارید این کتاب شما را غرق لذت میکند 👻 بی قرار شما را به پرواز در می‌آورد و شما مطمنا عاشق آن خواهید شد
حتما حتما حتما پیشنهاد میکنم
و متشکر از تمامی عوامل
خواهشاً زودتر جلد ۸‌ام را نیز منتشر نمایید
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۱/۲۹
اصلا نمیشد حدس بزنی که گرالد ((گرالت)) اهل ریویا چطور این شهروندی رو به دست آورده؟؟
ما فقط اسم و لقب یا شهری رو که شهرت گرالد شده بود رو میشنیدیم ولی نمیدونستیم که چطور این اسم رایج شده خود من از اول داستان فکر میکردم که ریویا شهر زادگاه ویچره اما معلوم شد که اینجوری نبوده!!!
وباز جالب بود که
گروهی تشکیل شد که اصلا باهم جور نبودن....
باید برم سراغ جلد بعد تا ادامه این دداستان مهیج رو بشنوم...
از بین کتابهای صوتی این سری از افسانه‌های ویچر از همه ککتابهای دیگه با
کیفیت تر وعالی تر بود....
ممنون
ع .حسینی
۱۴۰۱/۹/۲۲
خوب من این داستان را دوست دارم گوینده هم زیبا وروان داستان را تعریف کرده ممنون عالیه لطفاً بقیه جلد هارا هم بصورت صوتی موجود کنید اصلأ حس خوبی نیست پادر هوا ماندن
سعید ملکی
۱۴۰۲/۵/۱۰
داستان ویچر مجموعه‌ای از اتفاقات خاص در دنیای فانتزی اروپایی است و به نوبه‌ی خود بسیار جذاب است. متاسفانه ترجمه‌ی بسیار بدی دارد و خیلی از مفاهیم بسیار بد و نادرست منتقل می‌شوند.
مهسا ا
۱۴۰۱/۱۰/۳
ممنونم از صدا پیشه عزیز واقعا عالی اجرا کردن. فقط خواهش میکنم دو جلد آخر هم زودتر بذارید سپاسگزارم🌹
Nereidthetis
۱۴۰۳/۱/۱
جملات ادبی زیبایی در این کتاب بیان میشه که انسان رو به فکر وا می‌دارد ممنونم از نشر ماه آوا و اجرای عالی
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۲/۷/۱۸
داستان فانتزی جالبی هست اما خیلی اسم و شخصیت داره ادم گیج میشه کی ساحره بود که پادشاه بود کی قاتل بود کی جاسوس 😫
Shahin
۱۴۰۲/۹/۲۴
مثل همه‌ی جلد هاش عالی و جذابه
داستان جالب پیش رفته
ممنونم از همه بابت تهیه‌ی این کتاب
هومن محمودی
۱۴۰۲/۴/۲۸
مثل قسمتهای دیگر ویچر داستان جالب و هیجان انگیزی داره که انسان رو شریک تخیلات نویسنده می‌کنه
Farid rezaei
۱۴۰۲/۲/۱۳
اگر تا کتاب چهارم شو گوش کردین، قطعا اینم گوش می‌دین. کیفیت مشابه چند کتاب قبلیه. توصیه میکنم.
sona haghighat
۱۴۰۲/۸/۱۸
کتاب فوق العاده هیجان انگیزی بود. صدای خوب راوی هم داستان جذاب تر کرده بود.
yasser najafee
۱۴۰۱/۱۰/۹
خیلی عالی بود دم تیم خوبتون گرم همیشه در اوج بودن رو براتون آرزو می‌کنم 🙏🙏
میلاد غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
داستان یک نواخت نمیشه، ادامه بدید
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش

برای دریافت کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد پنجم: غسل آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.