معرفی و دانلود کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته

عکس جلد کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته

کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته، مجموعه‌ای از شش داستان کوتاه، درخشان و ارزشمند است که توسط نویسندگان مطرحی به نگارش درآمده‌اند. هر کدام از این روایت‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که موجب متمایز شدن آن‌ها شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته:

شش داستان موجود در این کتاب صوتی از مجله نیویورکر برگرفته شده‌اند که یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین نشریات ادبی جهان است و این محبوبیت نتیجه‌ی انتخاب دقیق و سخت‌گیرانه دست‌اندرکاران این نشریه جهت چاپ داستان‌هاست.

این طریقه‌ی جمع‌آوری کتاب از مجموعه‌ای با عنوان «Folio» برگرفته شده که به معنای مجموعه‌ای متشکل از تک داستان و یا قسمت‌هایی از شاهکارهای ادبی جهان با قیمتی کم است، ایده‌ی این مجموعه در حقیقت از یک دانشجو برگرفته شده که به خاطر عدم توان مالی، کتاب‌هایی کوچک و ارزان قیمت خریداری می‌کرد و آن‌ها را در کتابخانه شخصی خود نگه می‌داشت. اکنون نمونه‌هایی از این مجموعه برای تجربه ایرانیان به چاپ رسیده است.

داستان‌های این مجموعه عبارت‌انداز: دوران صلح، یوزل در استادیوم، مهم - ممکن، ابریشمی گل برجسته، اکتبر، شکارچیان گل.

خلاصه داستان‌های ابریشمی گل برجسته:

داستان اول با عنوان دوران صلح اثر لوک ماگلسون. درباره‌ی پیراپزشک یک بیمارستان است که وقتی به خانه‌ی بیماران برای کمک می‌رود از خانه‌ی آن‌ها دزدی می‌کند، گاهی بعضی از همکاران او را در هنگام دزدی دیده‌اند و گاهی هم خوش‌شانس بوده و دیده نشده است. این داستان گاهی با طنز و گاهی با جدیت به بررسی موضوعات اجتماعی روز می‌پردازد.

داستان دوم با عنوان یوزِل در استادیوم اثر ریوکا گالچن، درباره‌ی پسر چاقی است که یوزل نام دارد و چند وقتی‌ست که در فضای اینترنت به شخصیت مشهوری تبدیل شده، اما پس از مدتی عکسی از او منتشر می‌شود که او را پیش مردم بدنام می‌کند.

مهمِ ممکن عنوان داستان سوم نوشته‌ی آن بیتی (Ann Beattie)، درباره‌ی سگی است که مهم ممکن نام دارد. زنی با موهای سرخ‌‌رنگ و کارتن خواب، پیش صاحب سگ می‌آید و مهم ممکن را شیطان خطاب می‌کند و با او درگیر می‌شود.

داستان چهارم که نام کتاب هم از آن برگرفته شده توسط تسا هادلی به نگارش درآمده و درباره‌ی دو دوست به نام‌های آنا و کیت است که یک زیر پله‌ی کوچک را برای خیاطی اجاره نموده‌اند و دستمزد بالایی در قبال لباس‌هایی که می‌دوزند، دریافت می‌کنند. داستان از جایی شروع می‌شود که نولا، یکی از همکلاسی‌های سابق‌شان برای دوخت لباس عروسی‌ خود به خیاطی آن‌ها مراجعه می‌کند.

داستان پنجم کتاب با عنوان اکتبر اثر مارتین ایمیس (Martin Amis) است و عنوان داستان پایانی هم «شکارچیان گُل» نوشته‌ی لارن گراف است.

در بخشی از کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته می‌شنویم:

«کارن امتحان خدمات اجتماعی رو قبول شده بود و دنبال شغلی تو آکادمی پلیس می‌گشت. حالا هر وقت سر صحنه جنایت می‌رفتیم محل رو دقیقا بررسی و ردپاهای خونی مشکوک و باقی نشونه‌های درگیری رو دنبال می‌کرد. یه روز شکایت‌هایی به واحد فوریت‌های قانونی رسید که یه یارویی تو یه کوچه داره سرش رو به دیوار سیمانی می‌کوبه و وقتی من و کارن رسیدیم...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول - دوران صلح - قسمت اول
28 دقیقه
دوران صلح - قسمت دوم
16 دقیقه
بخش دوم - یوزل در استادیوم - قسمت اول
20 دقیقه
یوزل در استادیوم - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش سوم - مهم - ممکن
22 دقیقه
بخش چهارم - ابریشمی گل برجسته - قسمت اول
28 دقیقه
ابریشمی گل برجسته - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش پنجم - اکتبر - قسمت اول
23 دقیقه
اکتبر - قسمت دوم
21 دقیقه
اکتبر - قسمت سوم
30 دقیقه
بخش ششم - شکارچیان گل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ابریشمی گل برجسته
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمشیوا مقانلو
راویآزاده رادمهر، حامد حشمتی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته

برای دریافت کتاب صوتی ابریشمی گل برجسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.