معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه کریسمس

عکس جلد کتاب صوتی هدیه کریسمس
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه کریسمس

کتاب صوتی هدیه کریسمس اثر او. هنری، یک داستان عاشقانه‌ی کلاسیک است که در مجموعه‌ی «روایت آواهای سوپرانو»ی نشر صوتی نوین کتاب گویا قرار دارد. این کتاب، داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند که برای خوشحال کردن یکدیگر در روز کریسمس، از عزیزترین داشته‌های‌شان می‌گذرند.

درباره‌ی کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس

عاشقانه‌ای کلاسیک که در آغاز قرن بیستم و در دل شهر نیویورک در جریان است. کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس (The Gift of the Magi) نوشته‌ی او. هنری (O. Henry) داستان زوجی به نام دلا و جیم است که یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. آن‌ها زندگی فقیرانه‌ای دارند و در یک خانه‌ی محقر زندگی می‌کنند. هزینه‌های زندگی بالاست و آن‌ها به سختی مخارج خود را مدیریت می‌کنند، بااین‌همه دلا توانسته با سختی و قناعت فراوان، پول کمی را برای خرید هدیه‌ی کریسمس همسرش پس‌انداز کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه کریسمس

یک روز بیشتر به کریسمس باقی نمانده. دلا با ذوق‌وشوق بسیار، مدت‌ها به انتخاب هدیه برای جیم فکر کرده است. حالا که زمان خریدن هدیه فرا رسیده، او بیشتر از یک دلار و هشتادوهفت سنت ندارد و این موضوع او را به شدت غمگین کرده است. با این پولِ کم، نمی‌شود هدیه‌ی ارزشمندی خرید. دلا با ناامیدی و اندوه فراوان روبه‌روی آینه اتاق می‌ایستد. ناگهانی فکری به سرش می‌زند. او می‌تواند با فروش موهای بلند و زیبای قهوه‌ای رنگش که تا زیر زانوهایش می‌رسد، پول خرید هدیه‌ای مناسب را به دست بیاورد. همین فکر کافی است تا دلا بی‌معطلی برای فروش موهایش از خانه بیرون برود.

کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس به قلم او. هنری نگاشته شده و سپیده جعفرزاده آن را به فارسی ترجمه کرده است. نشر صوتی نوین کتاب گویا این کتاب صوتی را منتشر کرده و راوی این اثر نیز مهتاب احمدی بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی روایت آواهای سوپرانو

انتشارات نوین کتاب گویا، در مجموعه‌ی «روایت آواهای سوپرانو»، داستان‌های کوتاه مشهور و برجسته‌ای که در ایران و جهان با محوریت زنان نوشته شده‌اند را منتشر کرده است. دبیر این مجموعه حسین مسعودی آشتیانی است. از دیگر عناوین مجموعه‌ی مذکور می‌توان به کتاب‌های «شکارچی» نوشته‌ی آنتون چخوف، «چنگال» نوشته‌ی صادق هدایت و «سقوط یک دختر» نوشته‌ی دینو بوتزاتی اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس

  • داستانی احساسی با درون‌مایه‌ای اخلاقی (وب‌سایت آمازون)
  • داستان کلاسیک او. هنری در مورد بهترین هدیه، خود یک هدیه‌ی ارزشمند برای به‌اشتراک‌گذاشتن با دیگران است. (وب‌سایت گودریدز)

اقتباس سینمایی از کتاب هدیه‌ی کریسمس

بارانی (Raincoat) نام فیلمی از سینمای هند است که بر اساس داستان هدیه‌ی کریسمس او. هنری در سال 2004 ساخته شد و ریتوپارنو گوش (Rituparno Ghosh) کارگردانی آن را به عهده داشته است. این فیلم، داستان دو عاشق است که بعد از مدت‌ها جدایی دوباره به هم می‌رسند. آیشواریا رای (Aishwarya Rai) و اجی دیوگن (Ajay Devgn) در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی هدیه‌ی کریسمس به علاقه‌مندان داستان‌های ادبیات کلاسیک و عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه کریسمس می‌شنویم

دلا دست از گریه‌وزاری برداشت و پودر آرایشی را به گونه‌هایش زد. کنار پنجره ایستاد و مات‌ومبهوت به گربه‌ای خاکستری چشم دوخت که روی نرده‌ی خاکی‌رنگِ حیاطِ کوچکِ خانه راه می‌رفت. فردا کریسمس بود و او فقط یک دلار و هشتادو‌هفت سنت پول داشت تا برای جیم هدیه بخرد. ماه‌ها تا آنجا که در توانش بود، سکه‌هایش را پس‌انداز کرده بود. بیست دلار در هفته پول زیادی نبود اما هزینه‌های زندگی مدام بیشتر از چیزی می‌شد که حساب‌وکتاب می‌کردند. اوضاع آن‌ها همیشه همین بود و حالا دلا فقط یک دلار و هشتادو‌هفت سنت برای خرید هدیه‌ی جیم پول داشت، جیم عزیزش! با شوق بسیار وقت زیادی را صرف فکر کردن به خرید هدیه‌ای زیبا برای او کرده بود. در اندیشه‌ی خریدن چیزی عالی و کمیاب، چیز ارزشمندی که حداقل لایق جیم باشد بود. بین دو پنجره‌ی اتاق، آینه‌ی قدی بلندی قرار داشت. از آن آینه‌هایی که حتماً در خانه‌های هشت دلاری زیاد دیده‌اید. آدم‌های لاغر خیلی راحت می‌توانند خودشان را در این آینه‌های نازک و دراز برانداز کنند و تصویری کامل و واضح از خودشان ببینند. دلا که باریک و بلندبالا بود، خوب یاد گرفته بود چطور خود را در آینه برانداز کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
هدیه‌ی کریسمس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه کریسمس
نویسنده
مترجمسپیده جعفرزاده
راویمهتاب احمدی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه کریسمس

دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب در مورد زوجی است که در کریسمس، به فکر تهیه هدیه ای، برای هم هستند و در عین حال وضع مالی، خوبی ندارند و در نهایت در پایان کتاب با صحنه تاثیرگذاری مواجه می‌شوید. داستانی کوتاه با شخصیت پردازی تقریبا کامل و پایانی تاثیر گذار. این کتاب را به علاقمندان به داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنم.
فرحناز گلناری
۱۴۰۲/۹/۲۲
قشنگ‌ بود و غمگین خیلی خلاصه بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه کریسمس

برای دریافت کتاب صوتی هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.