معرفی و دانلود کتاب صوتی اردوی آماده سازی

عکس جلد کتاب صوتی اردوی آماده سازی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اردوی آماده سازی

جان گوردون در کتاب صوتی اردوی آماده سازی، داستانی درباره تعالی و پیشرفت برایتان روایت می‌کند و به شما می‌گوید که افراد موفق، چه کارهایی را بهتر از دیگران انجام می‌دهند و با راهنمایی‌هایی که ارائه می‌دهد مسیرتان را برای دستیابی به موفقیت‌های شغلی و شخصی هموار می‌کند.

درباره کتاب صوتی اردوی آماده سازی:

این داستان تأثیرگذار و الهام‌بخش، سرشار از آموزه‌ها و نکات باارزش و مهم برای ارتقای خود و گروه‌تان است. کتاب اردوی آماده‌سازی (Training camp) قسمتی از زندگی مارتین شخصیت اصلی کتاب را به تصویر می‌کشد که هنوز تازه کار است و قصد ورود به لیگ ملی فوتبال را دارد.

او تمام زندگی‌اش را وقف ثابت کردن خود به منتقدانش کرده است تا به آن‌ها بگوید که فردی با جثه ریز اما صاحب قلبی بزرگ نیز می‌تواند برخلاف تصور دیگران به آدم موفقی تبدیل شود.

مارتین بعد از پیچ خوردن قوزک پایش در یک بازی حساس، دیگر امیدش را برای دست یافتن به بزرگ‌ترین آرزویش از دست داده است و در همین حین، با مربی بسیار حرفه‌ای و متبحری دیدار می‌کند. این مربی 11 درس زندگی اثرگذار و تحول‌بخش را به او می‌آموزد و این موضوع سبب می‌گردد مارتین آرزویش را در قلبش زنده نگه دارد و به بهترین فرد در عرصه فعالیتش بدل شود.

اگر دوست دارید بهترینِ خودتان باشید، جان گوردون (Jon Gordon) در اثر خود داستانی خاص و آموزنده را روایت کرده است و خردی حقیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا نسبت به نیازهای خود برای دستیابی به تعالی و کمال آگاه شوید و بدانید چطور شما و گروه‌تان (گروه کاری، گروه مدرسه یا خانواده شما) می‌توانید به بهترین‌ها دست پیدا کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اردوی آماده سازی:

- اردوی آماده‌سازی نوشته جان گوردون یک داستان تأثیرگذار درباره یک مرد است که در مسیر رسیدن به عظمت با ترس خود روبه‌رو می‌شود. در طی مسیر، او یک درس ارزشمند را می‌آموزد و متوجه می‌شود کنترل امور واقعاً در دست چه کسی است. ایمان خود را رشد دهید و اردوی آماده‌سازی را بخوانید. (کن بلانچارد)

- جان گوردون داستانی تکان‌دهنده و قدرتمند نوشته است که به ما کمک می‌کند بهترین‌ها را در درون خود پیدا کنیم و بهترین‌ها را در دیگران به نمایش بگذاریم. او با این کتاب زندگی را تغییر خواهد داد. (Jeffrey Zaslow)

- من خواندن این کتاب را دوست داشتم. من و جان موافقیم که نه تنها باید برای تعالی در هر عرصه‌ای تلاش کرد بلکه باید عظمت را به یک مأموریت در زندگی تبدیل کرد. من معتقدم هر مربی، بازیکن، فرد، سازمان و تیمی که می‌خواهد بهترینِ خود باشد، باید این کتاب را بخواند و از آن بهره ببرد. (مایک اسمیت)

- با گذراندن عمر خود به مطالعه بهترین‌ها، دریافتم که افراد بزرگ به مربیان بزرگی احتیاج دارند. اردوی آماده‌سازی فقط مربوط به بازیکن نیست بلکه برای یک مربی نیز کارساز است. جان، داستان جذاب دو نفر را روایت می‌کند، سفر در زندگی، تلاش برای تعالی و میراث گذاشتن در این روند. من خودم را دیدم که در حاشیه، شخصیت‌های اصلی را تشویق می‌کنم. از جان متشکرم که با درس‌های عمیق موجود در این کتاب میراث خود را به یادگار گذاشت. (Kimberly K. Rath)

کتاب صوتی اردوی آماده سازی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از آن دسته کسانی هستید که دوست دارید به بهترین خود در زمینه فعالیت‌تان تبدیل شود، این کتاب صوتی الهام‌بخش به شما کمک شایانی می‌کند.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که در مورد موضوعاتی مانند مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی فعالیت می‌کند. گوردون و موسسه مشاوره‌اش به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت اندیش علاقه‌مند هستند. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌هایش، الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده‌ است.

جان گوردون کتا‌ب‌های مختلفی نوشته که هشت عنوان از آن‌ها از جمله «اتوبوس انرژی، اردوگاه آموزشی، نجار، شما ابتدا در رختکن برنده می‌شوید، قدرت مدیریت مثبت، قدرت تیم مثبت، دانه قهوه و مثبت بمانید» پرفروش شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی اردوی آماده سازی می‌شنویم:

هر فردی که تلاش می‌کند بهترین باشد فرصت این را به دست می‌آورد که لحظه کانون توجه بودن را تجربه کند و توجه تمام جهان را به خودش جلب کند. در نتیجه فرصت دارد که دلیل بردن و باختن تیم خودش در بازی شود.

بعضی از افراد از این نور فرار می‌کنند و پنهان می‌شوند. چشمانشان تاب و تحمل آن درخشش را ندارد اما بهترین‌ها زیر آن نور می‌درخشند. بهترین‌ها افرادی‌اند که موجب موفقیت تیم می‌شوند و در نتیجه تیم‌شان می‌تواند بازی را ببرد.

مارتین در منطقه پایانی منتظر ضربه ایستاده و می‌دانست که کانون توجه روی او متمرکز است. او آماده بود. قوزک پایش باندپیچی شده بود. پیراهن شماره شانس خودش یعنی شماره 11 را پوشیده بود و با رنگ سیاه زیر چشم راستش کلمه فیل و زیر چشم چپش عدد 413 را نوشته بود. ذهنش متمرکز و روحش قوی بود.

از این حقیقت که مادرش در بازی حضور داشت، احساس قدرت می‌کرد. مادرش به او گفته بود که هرگز بازی را از دست نمی‌دهد. عشق زندگی‌اش شائونا هم همراه او بود. آن‌ها تصمیم گرفتند که بعد از اردوی آماده‌سازی چه مارتین در تیم موفق شود یا چه نشود، ازدواج کنند.

بعد از صبح هیجانی که با مربی کِن داشت، کل روز را برای بازیابی انرژی خود صرف کرد. اما در کمال تعجب زمان زیادی طول نکشید و در این لحظه احساس انرژی بسیار زیادی کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول - شروع مسابقه فوتبال
3 دقیقه
فصل دوم - پیچیدگی قوزک پا
4 دقیقه
فصل سوم - کنفرانس مطبوعاتی
11 دقیقه
فصل چهارم - درد
6 دقیقه
فصل پنجم - تماس تلفنی
5 دقیقه
فصل ششم - درمان
7 دقیقه
فصل هفتم - پرسش‌ها
4 دقیقه
فصل هشتم - در خطوط طولی زمین
9 دقیقه
فصل نهم - کتاب بازی
14 دقیقه
فصل دهم - تلسکوپ
7 دقیقه
فصل یازدهم - پیشرفت مداوم
7 دقیقه
فصل دوازدهم - مزایای مربی
4 دقیقه
فصل سیزدهم - افسانه
6 دقیقه
فصل چهاردهم - اصل روز بازی
6 دقیقه
فصل پانزدهم - ده درصد بهتر
8 دقیقه
فصل شانزدهم - میکروسکوپ
3 دقیقه
فصل هفدهم - تمرکز ذهنی
3 دقیقه
فصل هجدهم - شکیبایی
11 دقیقه
فصل نوزدهم - قدرت ذهنی
6 دقیقه
فصل بیستم - بیست راه دستیابی به قدرت ذهنی
5 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - یک روز بد
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - قدرتمند شوید
4 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - بهبود یافت
3 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم - آماده‌سازی
4 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - حذف
3 دقیقه
فصل بیست‌وششم - ایمان
11 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - سفر ماهیگیری
4 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم - داستان و باور
3 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - آزمون‌ها
3 دقیقه
فصل سی‌ام - فشار
8 دقیقه
فصل سی‌ویکم - لحظه را زندگی کنید
18 دقیقه
فصل سی‌ودوم - لحظه فروپاشی
5 دقیقه
فصل سی‌وسوم - کانون توجه
3 دقیقه
فصل سی‌وچهارم - جشن
6 دقیقه
فصل سی‌وپنجم - حذفیات نهایی
4 دقیقه
فصل سی‌وششم - میراث به جا بگذارید
4 دقیقه
فصل سی‌وهفتم - آن روز
5 دقیقه
فصل سی‌وهشتم - سکه
6 دقیقه
فصل سی‌ونهم - درس نهایی
8 دقیقه
فصل چهلم - شروع تازه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اردوی آماده سازی
نویسنده
مترجمهانیه چوپانی
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اردوی آماده سازی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اردوی آماده سازی

برای دریافت کتاب صوتی اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.