معرفی و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم

عکس جلد کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم
قیمت:
۳۹۰۰۰ 27300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم

کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم اثر دیوید برنز، به بررسی برقراری ارتباط بهتر و کارآمدتر می‌پردازد و ویژگی‌های ارتباط خوب و بد را بیان می‌کند.

کتاب صوتی از حس بد به حس خوب (The feeling good handbook) به شما می‌آموزد که چگونه خود را از ترس، فوبی­‌ها و هراس رها سازید، چگونه بر نگرش‌های منفی خود غلبه کنید، چگونه به مشاجرات زناشویی خاتمه دهید، چگونه رازهای ارتباط صمیمی را کشف کنید و چگونه برای رسیدن به موفقیت بر تعلل خود فائق آیید. هم‌چنین این کتاب به عنوان راهنمایی جامع و کامل به شما نشان می‌دهد که چگونه حس خوبی نسبت به افرادی که به آن‌ها علاقه دارید، داشته باشید.

این بخش از کتاب روش‌های برخورد با افراد گوناگون را شرح می‌دهد. از جمله افراد پرتوقع و سخت‌گیر، افراد لجوج و سرسخت یا افرادی که تقاضای غیرمنطقی از شما دارند و باعث می‌شوند بر سر دوراهی قرار بگیرید. در ادامه این کتاب دلایل ناتوانی در برقراری ارتباط میان افراد بیان می‌شود و عوامل اشتباهات ما را گوش‌زد می‌کند. از جمله سرزنش، خودفریبی، حقیقت، سوءظن، بی‌اعتمادی، قربانی‌شدن و…

دکتر دیوید دی برنز (David D. Burns)، استادیار بازنشسته‌ی روان‌شناسی بالینی دانشکده‌ی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی استانفورد و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی هاروارد است. بیش از 100 مقاله درباره‌ی کارها و آثار او در مجلاتی مانند Reader’s Digest و Psychology Today به چاپ رسیده است. کتاب پرفروش او با عنوان از حال بد به حال خوب بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته است. در سال‌های اخیر، بیش از 50000 متخصص بهداشت روانی در برنامه‌های آموزشی دکتر برنز در سرتاسر آمریکا و کانادا شرکت کرده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
بخش چهارم: فصل هجدهم - ارتباط خوب و بد
88 دقیقه
فصل نوزدهم - 5 راز ارتباط صمیمانه
18 دقیقه
فصل بیستم - چگونه بهتر ارتباط برقرار کنیم
66 دقیقه
فصل بیست و یکم - چگونه با افراد پرتوقع و سخت‌گیر برخورد کنیم
62 دقیقه
فصل بیست و دوم - چرا افراد نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم
نویسنده
مترجمفاطمه سادات میرحبیبی
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 27300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم

Ali chakernezhad
۱۴۰۲/۹/۲۷
این بخش هم مانند بخش‌های دیگه واقعا عالیه. نکاتی رو میگه که شاید از قبل یاد نگرفته باشیم. این‌نکات میتونه زندگی ارتباطی هر کسی رو عوض کنه. گویندگی و کیفیت صدا هم عالی و شمرده است. در کل پیشنهاد میکنم
Maiwand Noorzai
۱۳۹۸/۴/۱
نمی دانم گناهم چیست که از بهترین کتاب‌های گویایی‌تان محروم هستم اگر بیش از هرچیز بهش علاقمند هستم کاش میتوانستم همه شان گوش کنم. ممنون از کتاب‌های خوب‌تان 🌷🌷🌷
امیر حقیقی
۱۴۰۱/۹/۸
مفید و کاربردی. در صورتی که عمل بشه به راهکار‌هایی که تو این بخش میده
Mahdiye Rezai
۱۳۹۹/۱/۲۹
راهکارهای خوبی برای برخورد بهتر در روابط پیشنهاد میکنه عالیه
مهدی موسوی
۱۴۰۱/۳/۲
از راهکارهای نویسنده و ترجمه کتاب متشکرم.
سمیه نعمتی
۱۴۰۱/۸/۲۲
بسیار مفید و کاربردی
علی عیسی زاده
۱۳۹۹/۷/۲۲
عالی هست سایتتون
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم

برای دریافت کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.