معرفی و دانلود کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم: شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی

عکس جلد کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم: شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم: شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی

راهنمایی برای هر کسی که در زندگی به بن‌بست رسیده! آن لاموت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم با شما از مشکلاتی خواهد گفت که گریبان بشر عصر مدرن را گرفته و شما را با آموزه‌ها و نکاتی آشنا خواهد کرد که به عبور از بحران‌هایی چون افسردگی و ناامیدی یاری خواهند رساند. این کتاب روان‌شناختی شما را در مسیر خودیاری و دستیابی به عشق، ایمان و دوستی هدایت خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی از غروب تا سپیده دم

همه‌ی ما در زندگی لحظاتی را تجربه می‌کنیم که توأم با افسردگی و ناامیدی هستند. برای بیشتر افراد این لحظات موقتی و گذرا خواهند بود، اما برای برخی دیگر به مشکلی حاد و دائمی بدل خواهند شد. در این مورد بحران‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی نیز بی‌تقصیر نیستند. سیر پیشرفت فناوری و تکنولوژی آن‌قدر در دنیای مدرن پرسرعت بوده که گویا همه رشد شخصیتی خود را از یاد برده‌اند. معنویت و امید از قطار پرسرعت قرن بیست‌و‌یکم عقب مانده‌اند و به نظر می‌رسد اگر فکری به حال آن‌ها نکنیم بر شمار خودکشی‌ها، طلاق‌ها و اختلالات روحی افزوده خواهد شد. آن لاموت (Anne Lamott) با پذیرش تمامی مسائلی که زندگی همه‌ی ما را تیره‌و‌تار کرده، در کتاب صوتی از غروب تا سپیده دم (Dusk, Night, Dawn: On Revival and Courage) از شما دعوت می‌کند تا به پا خیزید و شادی و نشاط گم‌شده‌تان را از جهان پس بگیرید.

نویسنده امیدوارانه شما را به‌سوی فردایی روشن فرا می‌خواند. اگرچه واقعیت‌های موجود به ما می‌گویند در دنیایی سست و ناپایدار زندگی می‌کنیم، اما باید دید در همین دنیای پرآشوب آیا دلیلی برای بهبود روحیاتمان پیدا خواهیم کرد. لاموت در اثر خود راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که مدتی است مفهوم خود را در زندگی ما از دست داده‌اند. ایمان و دوستی دو مورد از این موضوعات هستند که شاید در گیرودار دغدغه‌های اقتصادی و هرج‌ومرج‌های اجتماعی هرگز به یاد آن‌ها نیافتیم. عشق نیز کیمیای دیگری است که می‌تواند رنگ‌و‌بوی جدیدی به زندگی‌مان بدهد. عاشق خود که باشیم، عاشق دیگری و حتی عاشق کل هستی خواهیم بود. به‌راستی چه چیزی توانایی رویارویی با انسانی را دارد که در برابر هم مشکلی به زره عشق مجهز شده است؟ آن لاموت معتقد است که هیچ‌چیز! عشق شما را در برابر هر خطری، چه از جانب دنیای بیرون و چه در لایه‌های عمیق وجودتان آسیب‌ناپذیر خواهد کرد.

لحن طنز نویسنده حتی در برخورد با فجایع انسانی از ویژگی‌های جالب‌توجه کتاب صوتی از غروب تا سپیده دم به شمار می‌آید. همین طنازی را در بازگویی تجربیات واقعی نویسنده نیز می‌بینیم. آن لاموت مانند بسیاری از نویسندگان حوزه‌ی خودسازی و خودیاری از گذشته‌ی خود و روزهای تلخی که پشت سر گذاشته برایمان می‌گوید. همین موضوع موجب می‌شود مخاطب احساس کند با دوستی صمیمی به گفت‌و‌گو نشسته نه با آموزگاری سخت‌گیر که قصد دارد آموزه‌هایش را به او تحمیل کند.

نویسنده از شما می‌خواهد با دانستن اینکه در همین لحظه بحران‌‌های غیرقابل‌انکاری در گوشه و کنار دنیا سر برآورده‌اند، تمام تلاش خود را برای احساس عشق، ایمان و شادی به کار بگیرید. ابتدا از قلب خود شروع کنید و سپس وسعت انرژی‌های مثبت خود را به کل جهان ساطع نمایید. به این شکل است که هم خود و هم جهانتان را از زیر سایه‌ی تاریکی‌ها به دل روشنایی‌ها راهنمایی خواهید کرد.

فرخ بافنده این کتاب روانشناختی را به زبان فارسی برگردانده و فرزانه فائزی خوانش آن را به پایان رسانده است. انتشارات کتاب‌سرای نیک با همکاری نشر صوتی جیحون این کتاب گویا را به تمامی مشتاقان خودسازی و بهبود زندگی شخصی ارائه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی از غروب تا سپیده دم

  • پیامی امیدوارانه که همه‌ی ما باید آن را بشنویم. (بوک لیست)
  • بسیاری از طرفداران آن لاموت از این کتاب که برای لذت بردن از چیزهای کوچک نوشته شده، لذت خواهند برد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • کتاب از غروب تا سپیده دم نثری را ارائه می‌کند که با ذائقه‌ی مشتاقان آثار ادبی و طرفداران آثار معنوی همخوانی دارد. (واشنگتن پست)
  • در روزهای سخت، آیا صدایی آرام‌بخش‌تر از صدای لاموت وجود دارد؟ آخرین کتاب او درمورد ایمان، امید و مملو از شوخ‌طبعی است. (بوک پیج)
  • زیرکانه، خنده‌دار، عرفانی، رؤیایی و تخیلی! کتاب از غروب تا سپیده‌ دم برای طیف وسیعی از مخاطبانی که قبلاً از نوشته‌های آن لاموت لذت برده‌اند، جذاب خواهد بود. مخاطبانی که به‌تازگی با لاموت آشنا شده‌اند، خود را برای یک لذت واقعی آماده کنند. (اسکول لایبرری)

کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای رهایی از لحظه‌های تاریک زندگی‌تان، سؤالاتی که پیوسته به ذهنتان هجوم می‌آورند و همگی از ناامیدی برمی‌خیزند، به دنبال کتابی برای رسیدن به آرامش روحی و خودیاری به کمک معنویت هستید، کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم را هرگز از دست ندهید.

با آن لاموت بیشتر آشنا شویم

آن لاموت، زاده‌ی دهم آوریل 1954، نویسنده‌ی موفق آمریکایی است که هم در زمینه‌ی آثار داستانی و هم در حوزه‌ی کتاب‌های غیرداستانی خوش درخشیده. او در زمینه‌ی سیاست نیز فعالیت داشته، همچنین سخنرانی‌هایی برای مخاطبان عام برگزار می‌کند. زندگی‌نامه‌ها غالب آثار غیرداستانی وی را تشکیل می‌دهد، اما لاموت تلاش دارد تا در این دسته از کتاب‌هایش به مشکلاتی نظیر اعتیاد، افسردگی و ناامیدی انسان‌های مدرن امروزی نیز توجه ویژه‌ای نشان بدهد.

زندگی و اندیشه‌ی آن لاموت در مستندی که فریدا لی‌موک در سال 1999 ساخته است، به نمایش درآمده. گفتنی‌ است طنز از مشخصه‌های انکارناپذیر آثار لاموت به شمار می‌آید. او به گفته‌ی خودش، تلاش دارد تا زندگی واقعی انسان‌ها و لایه‌های ژرف آن را مورد واکاوی قرار دهد؛ خواه به امور خانوادگی آن‌ها مرتبط باشد یا در ارتباط با روحیات شخصی ایشان قرار بگیرد. از آثار آن لاموت می‌توان کتاب‌های «بیدهای تنهای سانفرانسیسکو»، «پرنده به پرنده» و «امیدواری» را برشمرد.

در بخشی از کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم: شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی می‌شنویم

ما در طول تراژدی‌ها به‌طرز استثناعی عمل می‌کنیم، بهترین خودهایمان را برای خدمت‌کردن به دردکشان دنیا، کشور، جامعه و خانواده‌ی نابودشده پای کار می‌آوریم. ما وقتی بچه‌ها یا حیوانات خانگی گم می‌شوند، وقتی که آخرین عمه جانمان یا گربه‌ی پیرمان می‌میرد، درحالی که منتظر نظر نهایی دکتر درمورد خوب شدنشان یا نشدنشان بوده‌ایم، کنار یکدیگر می‌مانیم. واکنش انسانی ما به زخم‌ها و به فقدان‌های یکدیگر آن چیزی است که بیش از همه به من امید می‌دهد در کنار علم و پزشکی مدرن. ما به پا می‌خیزیم تا به بهترین شکلی که می‌توانیم کمک کنیم و شوخ‌طبعی را برای بهتر کردن حال‌‌وروز خرابمان و روبه‌رو شدن با واقعیت شوم در جریان فرامی‌خوانیم. یاری و شوخی ما را نجات می‌دهد. نیکی و شهامت راه‌هایی است که خداوند بیشتر اوقات خود را ازطریق‌ آن‌ها به ما نشان می‌دهد چه در لباس آدم‌های عجیب‌وغریب باشد چه در قامت دوستان صمیمی یا به‌شکل تکنسین‌های فوریت‌ها پژشکی؛ آن‌ها کاری را می‌کنند که کافکا گفته یک کتاب باید انجام دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
در ستایش زمان
35 دقیقه
سخن نخست: روبان‌ها
35 دقیقه
فصل یک: صابون روح
30 دقیقه
فصل دو: بچه گربه
33 دقیقه
فصل سه: عزم توبه
28 دقیقه
فصل چهار: سرود نیایش حلزون
34 دقیقه
فصل پنج: ایمان به قدر پول توجیبی
35 دقیقه
فصل شش: نسیم‌های خنک
35 دقیقه
فصل هفت: حالا می‌توانی مرا دوست داشته باشی
33 دقیقه
فصل هشت: چهار شب و سه روز
34 دقیقه
فصل نه: عشقی با یک بال
26 دقیقه
کلام آخر: سینه‌ی فراخ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم: شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت
زبانفارسی
شابک111
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم

برای دریافت کتاب صوتی از غروب تا سپیده‌ دم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.