معرفی و دانلود کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

عکس جلد کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند
قیمت:
۱۰۹۲۰۰ ۷۶,۴۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند نوشتهٔ برایان تریسی، به شما یاد می‌دهد با کشف قدرت‌های حیرت‌آور درونی خود، انرژی‌های باورنکردنی‌تان را آزاد کنید. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید هر چیزی را که برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید، به سوی زندگی‌تان جذب کنید.

درباره کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند:

برای کسب نتایج عظیم و درخشان، باید درمورد چیزهای بزرگ فکر کنید. این عقیده برایان تریسی است که با تلاش و کوشش خود موفق شده به هر آنچه که در زندگی می‌خواسته برسد. او جزو بهترین متفکران و نویسندگان حوزه موفقیت و توسعه فردی در جهان به شمار می‌آید و تاکنون 82 میلیون جلد از کتاب‌هایش به افراد مختلفی در سراسر جهان کمک کرد تا به استعدادهای خود پی ببرند و مسیر خوشبختی را طی کنند.

کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند (Change your thinking change your life) به شکل گام‌به‌گام به شما یاد می‌دهد تا به موفقیت برسید و نتایج عظیم به دست آورید. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید از استعداد کامل خود در راستای موفقیت و پیشرفت استفاده کنید. استراتژی‌هایی که توسط نویسنده به شما ارائه می‌شوند، به شکلی منطقی و سودمند برای شما عمل کرده و مثل راه میانبری است که عملکرد شما را به سرعت بهبود می‌بخشد.

کتاب حاضر این پیام مهم را به شما می‌رساند که اگر قصد دارید به سوی عظمت و بزرگی در زندگی خود پیش روید، باید یک راهنمای لایق برای خود برگزینید. شنیدن آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای خود هدف‌گذاری داشته باشید و قله‌های موفقیت را به سرعت طی کنید. به شرطی که تفکرات سمی را دور بریزید و افکار جدید را جایگزین آن‌ها کنید.

کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند، به شما می‌گوید به هرچیزی در این دنیا فکر کنید، در آینده‌ای نزدیک به آن دست خواهید یافت؛ بنابراین باید سعی کنید به چیزهای سودمند فکر کنید تا به موقعیت‌های دلخواهتان دست یابید. پس تفکرات مثبت را جایگزین افکار منفی کنید و شاهد تاثیرات درخشان آن در زندگی خود باشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند:

- هر سطر از این کتاب مملو از حقیقت، حکمت و قدرت است. برایان تریسی مرجع برجسته‌ای است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید زندگی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. بگذارید او راهنمای شما باشد. من خودم از برایان آنقدر چیز یاد گرفته‌ام که نمی‌دانم چطور از او تشکر کنم. (رابرت جی. آلن – نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- این کتاب یک سیستم گام به گام به شما می‌دهد تا تفکرتان را در مورد خود و توانایی‌های خود تغییر دهید و به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمینه‌ای از زندگی خود به موفقیت‌های بیشتری برسید. (لی لاکوکا – کارآفرین آمریکایی)

- برایان تریسی بار دیگر کتابی باورنکردنی نوشته است که به افراد نشان می‌دهد چگونه به منابع درونی خود وارد شوند تا نه تنها بتوانند اهداف واقع‌بینانه را شناسایی کنند. بلکه طرحی برای چگونگی دستیابی به این اهداف تدوین کنند. (سالی پایپس)

- درخشان! کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند برایان تریسی را باید بخوانید. از برنامه قدرتمند «نرم افزار ذهنی» در این کتاب استفاده کنید تا از منابع درونی عظیم خود استفاده کرده و آن زندگی را که در آرزوی آن بوده‌اید به واقعیت تبدیل کنید. (کن بلانچارد – نویسنده کتاب مدیر یک دقیقه‌ای)

- کتاب جدید برایان با عنوان «افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند» به شما نشان می‌دهد که چگونه افراد و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید، جذب کنید. (تونی جری – نویسنده)

- این کتابی استادانه و مملو از حکمت و دانش است. این کتاب اطلاعات و بینش لازم برای دستیابی به موفقیت در زندگی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. (نیدو قبین - تاجر آمریکایی لبنانی-اردنی و سخنران انگیزشی)

کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید مسیر موفقیت را در زندگی خود طی کنید و به آرزوهای خود دست پیدا کنید، شنیدن این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین افرادی که به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته در سال 1944 در کانادا به دنیا آمد. او در دوران نوجوانی تحصیلات خود را رها کرد و به دلیل فقر شدید به دنبال شغل و کسب درآمد رفت. برایان تریسی (Brian Tracy) در تمامی کتاب‌های خود تجربه‌هایی را که در زندگی کاری و شخصی‌اش کسب کرده است، پیاده کرده و به دیگران نیز کمک کرده تا در زندگی خود موفق باشند و به اهداف‌شان برسند.

از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به «حرف نزن، عمل کن»، «قورباغه‌ات را قورت بده»، «هنر بیان»، «مدیریت درونی»، «معجزه انضباط فردی»، «بهانه ممنوع»، «قدرت برنامه‌ریزی موفقیت و هدف» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند می‌شنویم:

افرادی را که می‌شناسید و کسانی که به گونه‌ای دوست داشتنی‌اند، بیشتر از هر عامل دیگر تعیین کنندهٔ موفقیت، شادی و میزان پیشرفت شما در زندگی هستند. هیچ‌کس اتفاقی موفق نمی‌شود. روابط در زندگی اهمیت بسیاری دارند. دوستم «چارلی جونز» می‌گوید در پنج سال آینده همانی خواهید بود که امروز هستید. مگر اینکه کتاب بخوانید و با انسان‌های متفاوتی ارتباط برقرار کنید.

دکتر «دیوید مک کلند»، نویسندهٔ کتاب «جامعهٔ پیشرفته» در سال 1961 در وانوسترانت، پس از 25 سال پژوهش در هاروارد به این نتیجه رسید که انتخاب شما از گروه مرجع بیشتر از هر عامل دیگری تعیین‌کنندهٔ موفقیت شما است. مک کلند با دانش‌آموختگان این دانشگاه مصاحبه کرد. او سال‌های زیادی دربارهٔ این مردم تحقیق کرده بود. بسیاری از آن‌ها با آموخته‌های خود کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده بودند. تجارت‌های سودآور و حرفه‌های موفقی ساخته بودند. هرچند عده‌ای از این دانش‌آموختگان نتوانسته بودند اطلاعات و نظراتی را که آموخته بودند، به موفقیت تبدیل کنند.

او هنگام بازگشت دربارهٔ آن‌ها تحقیق کرد. متوجه شد که آن‌ها همواره با همان گروه مردمی که بیشتر معاشرت می‌کردند، به رفت‌وآمد ادامه دادند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
41 دقیقه
فصل اول: ذهنیت خود را تغییر دهید
14 دقیقه
فصل اول / بخش دو: با خود با کلمات مثبت صحبت کنید
36 دقیقه
فصل دوم: زندگى خود را تغییر دهید
35 دقیقه
فصل دوم / بخش دو: منفی‌ترین تاثیر
36 دقیقه
فصل سوم: رویاهاى بزرگ در سر بپرورانید
39 دقیقه
فصل چهارم: تصمیم بگیرید ثروتمند شوید
39 دقیقه
فصل چهارم / بخش دو: تمام مدتی را که مشغول کار هستید به راستی کار کنید
38 دقیقه
فصل پنجم: مسئولیت زندگى خود را به عهده بگیرید
44 دقیقه
فصل ششم: قول بدهید که عالى باشید
42 دقیقه
فصل ششم / بخش دو: مشخص کنید از انجام دادن چه کاری لذت می‌برید
32 دقیقه
فصل هفتم: مردم را در اولویت قرار دهید
24 دقیقه
فصل هفتم / بخش دو: عقل جمعی چند نفری
36 دقیقه
فصل هشتم: همچون یک نابغه بیندیشید
19 دقیقه
فصل هشتم / بخش دو: سازگاری احمقانه
43 دقیقه
فصل نهم: قدرت‌هاى ذهنى خود را آزاد کنید
31 دقیقه
فصل نهم / بخش دو: هوش شهود یا درک مستقیم
28 دقیقه
فصل دهم: تفکر خود را قوى سازید
37 دقیقه
فصل دهم / بخش دو: به زبان ساده صحبت کنید
40 دقیقه
فصل یازدهم: خالق آینده‌ى خود باشید
26 دقیقه
فصل یازدهم / بخش دو: دو سوال جادویی
46 دقیقه
فصل دوازدهم: با عظمت و شکوه زندگى کنید
38 دقیقه
فصل دوازدهم / بخش دو: برای خودتان استانداردهای عالی مشخص کنید
23 دقیقه
خلاصه و نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند
نویسنده
مترجمگیتی شهیدی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۹۲۰۰ ۷۶,۴۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

احسان قنبری
۱۴۰۲/۱/۲۶
کتابای برایان تریسی همه شون خوبن ولی به شرطی که جرات داشته باشیم و انجامشون بدیم، من طی ۱۲ روز گذشته که این کتاب رو شروع کردم و تموم شده سعی کردم طبق این کتاب عمل کنم، خدایی هم نسبتا حالم بهتره، ولی در کل موضوع کتابای تریسی همه شون مثل همن اگه دقت کرده باشین تو همه فصلای کتاباش از روش ۲۰ ۸۰ و ۱۰ ۹۰ تقریبا به صورت مفصل یاد کرده همه شونم موضوعشون تقریبا یکیه دیگه کم کم از چشم آدم میوفته کتابای انگیزشی که حرف و سبکشون یکی باشه، ممنون از گوینده‌ی خوب این کتاب که به صورت شمرده شمرده و واضح کتاب رو برامون خوند واقعا لذت بردم
محمد مهدی پور
۱۴۰۲/۱۰/۹
در مورد کتابراه بخوام بگم برنامه خوبی و یکی از مزیتهاش اینه که اگر برنامه پاک هم بشه با ثبت نام به شماره همراه خودت تمام کتابهای خریداری شده بالا میاد
در مورد کتاب هم تمامی مطالب درست گفته شده و در زمان خودش کاملا صحیح است همان مشکلات الان به صورت دیگر برای ما اتفاق میافتد برای اینکه این اصول رو
رعایت کنم اول باید خودم بخوام که تغییر کنم و اگر این مورد در وجود من شعله ور نشود کتاب رو یکبار میخوانم و بعد خداحافظ
ولی به عنوان یک هموطن شما لایق بهترینها هستید
Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مطالب خوب و مفیدی در کتاب ارائه شده. هر چند صدای گوینده خوبه ولی مقطع شدن صدا یه کم مانع از عالی بودن کتاب میشه. ولی گوش دادنش رو توصیه میکنم به دوستان
Mohamad Tavasoli Tavasoli
۱۴۰۱/۱/۲۹
فوق العاده هست
احساس میکنم ترکیب خوبیه
من هر کتابی رو نمیگم خوب واقعا جز به جزش کابردی و درست و عمیق به مسایل میپردازه
محمدرضا نهالی
۱۴۰۰/۹/۱
کتاب خیلی عالی هست ولی صدای نفس راوی بین کلمات واقعا ادم را دیوانه میکند
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۳/۲۹
کتاب جذاب وخوبی بود... ولی صدای گوینده جذابیت کافی برای بیان مطالب ندارد.
سید محمد سیدنژاد
۱۴۰۱/۱/۵
کتاب بسیار سود مند و‌عالی و‌ارزش چندین بار گوش‌دادن‌ رو‌داره
مرتضی نوری
۱۴۰۰/۹/۲۸
من هم موافقم لطفا صدای نفس گوینده را قبل از شروع هر پاراگراف تصحیح کنید
صلاح حکاکیان
۱۴۰۲/۹/۹
عالی هست ممنونم بابت توانستم دوباره کتاب بخوانم و یا بشنوم
فتانه
۱۴۰۲/۱/۹
بسیار عالی بود من دوبار گوش دادم واقعا مفید بود
پیمان طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
سلام بسیار به پیشرفت شخصی من در زندگی و کار کمک کرد
نسترن محبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتاب‌های برایان تریسی خیلی عالی است حتما بخوانید
نیلوفر عبادی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب مفید و موثری بود
علیرضا علیپور
۱۴۰۱/۷/۲۲
برای تغیر افکار و جذب خواسته کتاب عالیه
فرزانه فتاحی
۱۴۰۱/۷/۶
کتاب خیلی خوبیه، ممنونم از کتابراه
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

برای دریافت کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.