معرفی و دانلود کتاب صوتی الیزابت

عکس جلد کتاب صوتی الیزابت
قیمت:
13900 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الیزابت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الیزابت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الیزابت

دختر کوچکی به‌نام الیزابت مرده است و حالا برادر بزرگش به لندن می‌رود تا در مراسم خاکسپاری او در کنار خانواده باشد. اما این تمام ماجرای کتاب صوتی الیزابت نوشته‌ی وحید قربانی نژاد شلمانی نیست...

درباره‌ی کتاب صوتی الیزابت

شخصیت اصلی کتاب صوتی الیزابت که داستان زندگی‌اش را برای ما روایت می‌کند، به‌تازگی خواهرش را از دست داده است. او از محل زندگی‌اش، نیویورک، راهی لندن است تا در مراسم سوگواری الیزابت شرکت کند. خواهر کوچک 9 ساله‌اش که تنها یک ماه به تولدش باقی مانده بود اما حالا باید تصویر او را با یک روبان مشکی بالای سرش ببیند. اما علت مرگ الیزابت چیست و چه اتفاقاتی در انتظار برادر و دیگر بازماندگانش قرار دارد؟

وحید قربانی‌نژاد داستان خود را در هواپیما آغاز می‌کند. در حقیقت داستان این کتاب صوتی با سفر برادر الیزابت به خانه‌ی پدری‌اش شروع می‌شود اما در میانه‌ی داستان اتفاقاتی می‌افتد که شخصیت‌ها و وقایع را به سمت و سویی دیگر رهنمون می‌سازد. و این‌چنین است که ما از زبان دیگر شخصیت‌های داستان از سرگذشت الیزابت و مرگ تلخ او باخبر می‌شویم.

داستان کوتاه در ادبیات فارسی قدمتی صدساله دارد. این ژانر ادبی در تاریخ ادبیات ایران با انتشار مجموعه داستان یکی بود یکی نبود اثر محمدعلی جمالزاده آغاز شد و بعدتر سکان این کشتی به نویسندگانی همچون ابراهیم گلستان، هوشنگ گلشیری، صادق چوبک، صادق هدایت و... سپرده شد. اکنون و با گذشت بیش از یک سده از متولد شدن نخستین داستان کوتاه فارسی، نویسندگان جوان پا به میدان گذاشته‌اند و نام‌های تازه‌ای در قفسه‌ی داستان کوتاه کتابفروشی‌ها به چشم می‌خورد. وحید قربانی‌نژاد شلمانی نیز یکی از این نام‌هاست که با همت انتشارات گیوا داستان کوتاه شنیدنی خود را منتشر کرده است. کتاب صوتی الیزابت را با صدای حسین نصیری و المیرا محمودیان می‌شنوید.

کتاب صوتی الیزابت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با وحید قربانی‌نژاد شلمانی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در تیر ماه 1364 چشم به جهان گشود. وحید قربانی‌نژاد شلمانی از سال 1380 و از سن شانزده‌سالگی به وبلاگ‌نویسی روی آورد و در سال 1397 موفق شد نخستین کتاب خود را منتشر کند: مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با عنوان «تاریک، سرد و بی‌نهایت طولانی». «شب قداره‌های بلند» نام کتاب دیگر وحید قربانی‌نژاد شلمانی است.

در بخشی از کتاب صوتی الیزابت می‌شنویم

زن نگاه مرموزی به من کرد و پرسید که آیا من از اداره پلیس هستم؟ و من گفتم که پسرش هستم. نگاه زن به حالت ترحم‌آمیزی تغییر کرد و از من اجازه خواست که با رئیسش صحبت کند. رفت و دقیقه‌ای بعد به همراه یک مرد فربه و کوتاه قامت که لباس رسمی به تن داشت برگشت. مرد دست مرا فشرد و در حالی که بابت حادثه رخ داده ابراز تاسف و هم‌دردی می‌کرد گفت: آقای همیلتون هم‌دردی من رو بپذیرید اما پلیس ملاقات با مادرتون رو ممنوع کرده، حتی برای بستگان درجه اول.

ولی من آن‌جا نیامده بودم که با اخطار او یا هرکس دیگری برگردم و با اصرار او را مجاب کردم که برای دقایقی مادرم را ببینم. او خودش من را همراهی کرد و بعد از عبور از چند راه‌رو به در اتاقی رسیدیم که چیزی شبیه سلول انفرادی بود. مرد باز هم برای کوتاه بودن ملاقات تذکری داد و من را به داخل هدایت کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
الیزابت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الیزابت
نویسنده
راویحسین نصیری، المیرا محمودیان
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
13900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الیزابت

گلبرگ رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بنظر من زیاد جالب نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الیزابت

برای دریافت کتاب صوتی الیزابت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.