معرفی و دانلود کتاب صوتی انجام غیرممکن: چگونه خارق‌ العاده باشیم و در مقیاس جهانی تاثیر بگذاریم

عکس جلد کتاب صوتی انجام غیرممکن: چگونه خارق‌ العاده باشیم و در مقیاس جهانی تاثیر بگذاریم
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انجام غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انجام غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انجام غیرممکن: چگونه خارق‌ العاده باشیم و در مقیاس جهانی تاثیر بگذاریم

کتاب صوتی انجام غیرممکن اثری از تیبو موریس نویسنده و بلاگر مشهور فرانسوی است. موریس در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه با ترس‌ها و تردیدهایتان مواجه شوید، ذهنیتی متفاوت برای خود خلق کنید، دست به غیرممکن‌ها بزنید و به بازیگر نقشِ اول فیلمِ زندگی‌تان تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی انجام غیرممکن

از آخرین باری که کاری غیرممکن را انجام داده‌اید، چقدر می‌گذرد؟ این کار چه بود؟ چه‌طور توانستید آن را به سرانجام برسانید و پس از پایانِ کار، چه احساسی داشتید؟ آیا این‌طور احساس کردید که می‌توانید از پسِ هر کاری بربیایید؟ آیا قدرت درونی، الهام‌بخشی و انگیزه‌ای حداکثری در خود مشاهده کردید؟ آیا برای شما جالب و هیجان‌انگیز بود که از بندِ برچسب‌هایی که جامعه و حتی خودتان روی خود گذاشته‌اید، خلاص شده‌اید؟ تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی انجام غیرممکن (Do the Impossible) از انجام غیرممکن‌ها برای شما می‌گوید و از اینکه چه‌طور می‌توانید جهان خود و پیرامون‌تان را دگرگون کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انجام غیرممکن

این خواسته و آرزوی بیشتر مردم جهان است که دنیا را تغییر دهند و اثری از خود در آن به جا بگذارند. اما تعداد بسیار کمی از افراد هستند که به‌واقع برای آن، گامی برمی‌دارند. ایجاد تفاوت و تغییر چه در خود و چه در جهانِ اطراف، کاری بسیار دشوار است. ممکن است عمری را در این راه بگذرانید اما با وجود تلاش فراوان، نتوانید کاری از پیش ببرید. شاید بتوانید اندکی تحول ایجاد کنید اما به‌تأسف، تضمینی وجود ندارد که اقدامات شما، تأثیری را که می‌خواهید، بر جهان بگذارد. اما خبر خوب این است که تیبو موریس اینجاست تا به شما بیاموزد از چه راهکارهایی می‌توانید استفاده کنید تا خارق‌العاده باشید و آن تأثیری را که می‌خواهید، در جهان داشته باشید.

تیبو موریس در کتاب صوتی انجام غیرممکن شما را هدایت می‌کند تا خودتان آن تغییری باشید که می‌خواهید در جهانِ پیرامون ببینید. او چهارچوب دقیقی را برای تبدیل شدن به فردی خارق‌العاده و تأثیرگذار در مقیاس جهانی تعریف کرده است. موریس در این کتاب، هشت حقیقتی را که باید درباره‌ی طبیعتِ انسان بدانید، سه باور بزرگ که شیوه‌ی تفکر شما را برای همیشه متحول می‌کند و هشت اهرمی که افراد موفق برای ایجاد تغییرات تأثیرگذار استفاده می‌کنند، به شما معرفی می‌کند.

کتاب صوتی انجام غیرممکن، راهنمایی جذاب و مفید است که راهبردهایی آسان و کاربردی، تمرین‌هایی عملی و آموزش‌هایی کارآمد را در بر دارد و با شنیدنِ آن می‌آموزید که چگونه ذهنیتی خارق‌العاده برای تغییر در خود ایجاد کنید. چه کارآفرینی جاه‌طلب یا کارشناسی حرفه‌ای باشید و چه صرفاً پیوسته تلاش کنید تا حداکثر توان خود را در مسیر منتهی به موفقیت و محقق ساختن آرزوهایتان به کار ببرید، از مطالب این کتاب بهره خواهید برد.

کتاب صوتی انجام غیرممکن را به همت انتشارات زمان تغییر، با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و خوانش سهراب صفا می‌شنوید.

کتاب صوتی انجام غیرممکن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی انجام غیرممکن را به تمام افرادی که علاقه‌مند هستند با ایجاد تغییر در ذهنیت، کارها و رفتارهای‌شان، به تغییر در خود و جهانِ اطراف‌شان دست بزنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی انجام غیرممکن: چگونه خارق‌ العاده باشیم و در مقیاس جهانی تاثیر بگذاریم می‌شنویم

جهان از قوانینِ خاصی تبعیت می‌کند. وقتی نمی‌توانید قوانین را یاد بگیرید، بازی را قبل از شروع باخته‌اید. توانایی ما برای داشتنِ باور، یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در اختیار داریم. برخلاف هر موجودِ زنده‌ی دیگری، ما می‌توانیم از تخیل، برای تصور آینده‌ی ایدئال خود استفاده کنیم و آن را به واقعیت تبدیل کنیم. ما تنها گونه‌ی زنده‌ی روی زمین هستیم که چنین هدیه‌ای به ما داده شده است. بنابراین مطمئن شوید که از توانایی‌ خارق‌العاده‌ی خود برای باور کردن و رسیدن به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید، استفاده کنید. در زیر سه قانون وجود دارد که به شما کمک می‌کند از قدرت باور، حداکثر استفاده را ببرید.

شماره‌ی یک: قانون انتخاب. اولین قانونِ باور این است که شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید، باور کنید. شما می‌توانید باور کنید که زمین مسطح است، بابانوئل وجود دارد یا اینکه مارمولک‌ها بر جهان حکومت می‌کنند و شما می‌توانید هر باوری را به دلخواه تصور کنید. در هر زمان می‌توانید تصمیم بگیرید که باورهای محدودکننده یا نادرست را با باورهای قدرتمندتر و مفیدتر جایگزین کنید. اگر می‌خواهید زندگیِ خود را متحول کنید و بر دنیای اطراف‌تان تأثیر بگذارید، این یک گام ضروری است. اگر به مبارزه ادامه نمی‌دهید، احتمالاً به این دلیل است که به باورهای ناتوان‌کننده پایبند هستید. اگر چنین است، سؤال زیر را از خود بپرسید: چه چیزی من را از رسیدن به اهدافم باز می‌دارد؟ شاید شما باور نکنید که همه‌چیز ممکن است. اگر این‌طور است، اولین قدم را بردارید، هر چقدر که ممکن است تلاش‌تان کوچک باشد و با استفاده از تمرین‌های این کتاب، باورهای خود را تقویت کنید. با گذشت زمان و انجام اقداماتِ بیشتر، باورهای مثبت شما، پایدار و قوی خواهند شد و شروع به از بین بردنِ شک و تردید خواهید کرد. به یاد داشته باشید آنچه شما باور دارید، همیشه با نتایجی همراه است که منجر به قانون دوم می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه و معرفی
1 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت
29 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت - فصل یک: مفروضات اساسی در مورد انسان
5 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت - فصل دو: قدرت مفروضات
8 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت - فصل سه: سه قانون باور
33 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت - فصل چهار: سه باور مهم که بر همه‌ی باورها حاکم است
6 دقیقه
قسمت اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت - فصل پنج: قدرت واقعیت ذهنی
5 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی
106 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل شش: افکار، اندازه و شدت
24 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل هفت: تفکر
22 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل هشت: رشد شخصی
10 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل نه: فن‌آوری
43 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل ده: تمرکز
25 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل یازده: زمان و انرژی افراد دیگر
21 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل دوازده: پول
27 دقیقه
قسمت دوم: اعمال اهرم قوی - فصل سیزده: دانش
7 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انجام غیرممکن: چگونه خارق‌ العاده باشیم و در مقیاس جهانی تاثیر بگذاریم
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انجام غیرممکن

زینب محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خیلی کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم که گوش بدین
من خودم بارها راه رو اشتباه رفتم و نمیدونستم که دقیقا مشکل کجاست این کتاب خیلی واضح بیان میکنه که همه مثل شما هستن و همه در ابتدای شروع یک کار افکار منفی سراغشون میاد و افکاری مثل اینکه بقیه نابغه هستن اما تو معمولی هستی و این باعث میشه که انگیزه هاتون
از بین بره من قبلا فکر میکردم فقط من اینطوری هستم اما کتاب چیزهایی رو گفت که انگار داشت در مورد خودم حرف میزد و دقیقا حرفهایی هست که توی ذهن تک تک شما هم میگذره تا از نابغه بودنتون جلوگیری کنه
نکات خیلی خوبی داشت که یک کار رو تکرار کنید تا ملکه ذهنتون بشه یا اینکه
سعی کنید چه کارهایی کنید که تا آخرش اشتیاقتون باقی بمونه و نکته ایی که به نظرم خیلی مهم بود اینه که باید وقتی چیزی رو یادمیگیریم فورا در کوتاه‌ترین زمان عمل کنیم وگرنه اگر کتاب هم بخونیم اما عمل نکنیم انگار که هیچ کتابی نخوندم
در کل نکات خوبی داره و بدرد چند بار گوش دادن میخوره
طاها ناصری
۱۴۰۳/۱/۲۰
من این کتاب صوتی رو برای بار دوم شروع به گوش کردن می‌کنم. در کتب‌های خودیاری ما انتظار داریم بتونیم از سد گذشته رد بشیم تا به اهداف آینده مون برسیم. ولی این کتاب چراغ راه آینده رو خوب تبیین می‌کنه. و هدفش شناسایی موانع و ابزارهای در دست رس ما در آینده است. اهرم‌ها و مفروضات ذهنی ما برای رسیدن به و اهدافمون چیه؟ چگونه از اونها برای گذر از مشکلات استفاده کنیم. کتاب خیلی خوبی هستش. صدای گوینده هم خوب هستش. و من پیشنهاد می‌دم که حتما این کتاب رو گوش کنید و یا بخونید. و دوست دارم علاوه بر اینکه به صورت فایل صوتی در کتابراه داشته باشم یک جلد از اون رو برای کتابخونه شخصی بخرم.
Suli
۱۴۰۳/۱/۲
توی دنیا دو نوع از غیرممکن‌ها وجود داره. یک نوع ازین غیرممکن‌ها میشه مثلا سفر به ماه یا دویدن یک کیلومتر در یک دقیقه یا رفتن به بلند‌ترین نقطه زمین
و نوع دیگه‌اش هم که شخصی‌تره میشه مثلا یادگیری نواختن یک ساز یا وارد شدن به یه حرفه‌ی جدید و سخت برای کسب درآمد.
ولی واقعیت اینه که هیچ کدوم ازین در
غیرممکن‌ها اصل غیرممکن نیستند و با وجود سختی‌هایی که دارن، شدنی‌ان و حتی یک فرمول علمی هم برای ممکن کردن شون وجود داره که از کنار هم قرار گرفتن 4 تا مهارت به وجود میاد
نویسنده بخوبی مبتنی بر روانشناسی کتاب را نوشته است
بایستی به قلم و صدا افرین گفت
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۰/۸
در این کتاب به شما یاد داده می‌شود که چگونه بر ترس‌ها و تهدیدهای خود غلبه کنید و یک شیوه و نگرش جدید غیرممکن‌ها را ممکن ساخته و به رضایت کامل و موفقیت دست یابید.
معصومه بهزادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
درود بنظرم این کتاب خیلی موشکافانه توضیح داده و دقیق توضیح میده من چندین بار گوش دادم و عمل کردم صدای راوی هم عالی هست
Zahratavassoly
۱۴۰۲/۱۲/۵
خیلی خوب بود من ترغیب شدم کتاب دیگر نویسنده تسلط، بر اخساسات رو هم از کتابراه بگیرم واوتم عااالی بود.
یزدان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی برای سیم کشی دوباره ذهن و از بین بردن تمام سد‌های ذهنی که از موفقیت جلوگیری میکنن
کوشا نصیری
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
واقعا کتاب مفیدی بود و به همه توصیه میکنم که بخونند و مخصوصا کتاب تسلط به احساسات
حسن حیدری
۱۴۰۳/۱/۱۰
تازه شروع کردم پس ازپایان نظر میدم
ولی مقدمه وفصل اول خوب بود
سیده سعیده اسماعیلی
۱۴۰۳/۲/۵
بسیار عالی است زیرا روی افکار انسان کار میکند که مثبت شود
مسعود احمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
توقع بیشتری از کتاب داشتم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انجام غیرممکن

برای دریافت کتاب صوتی انجام غیرممکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.