معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

عکس جلد کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی اثری از جان کاتزن باخ و داگلاس کی. اسمیت، فعالان و کارشناسانِ برجسته‌ی حوزه‌ی کارهای تیمی است. کاتزن باخ و اسمیت در این کتاب صوتی به بررسی مفهوم تیم، کار تیمی و ارائه‌ی راهکارهایی جهت ارتقای کیفیت و بازده فعالیت‌های تیمی پرداخته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

جان آر. کاتزن باخ (Jon R. Katzenbach) و داگلاس کی. اسمیت (Douglas K. Smith) در کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی (The Discipline of Teams) به بررسی آن دسته از ویژگی‌های یک تیم پرداخته‌اند که تیم را به موفقیت و بهره‌وری بیشتری می‌رساند. مؤلفان این کتاب توضیح می‌دهند چگونه مدیران می‌توانند اهدافِ ویژه‌ای را برای تقویت و توسعه‌ی تیم خود تعیین کرده و در نتیجه‌ی آن اهداف، به بازده بالاتری دست پیدا کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

گروه‌های پراکنده‌ی افراد فقط به این دلیل که در کنار هم قرار می‌گیرند و با هم کار می‌کنند، تیم نامیده نمی‌شوند. همچنین ارزش‌های کار تیمی به‌تنهایی ضمانتی برای کیفیتِ عملکرد یک تیم نیست. پس در این صورت، تیم چیست؟ مدیران چگونه می‌توانند دریابند گروهِ افرادی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، به‌راستی یک تیم هستند؟ و چطور می‌توانند از دستیابیِ آنان به موفقیت اطمینان حاصل کنند؟ جان کاتزن باخ و داگلاس کی. اسمیت در کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی تلاش کرده‌اند به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

اسمیت و کاتزن باخ در کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی مؤلفه‌های یک تیم واقعی را شرح می‌دهند. از نگاهِ آنان، ماهیت بنیادیِ یک تیم، تعهد مشترک است و بدون آن، همکاری و کار گروهی معنی پیدا نمی‌کند. با تعهد و نظم است که جمعی از انسان‌ها به یک واحد قدرتمند تبدیل می‌شوند و به‌سمت هدف مشترکی که برای خود تعریف کرده‌اند، گام برمی‌دارند. در یک تیم موفق، اعضا در قبال خود و دیگران احساس مسئولیت می‌کنند. مشخصه‌ی متمایزکننده‌ی یک تیم از یک گروه کاری، عملکرد آن‌هاست. یک گروهِ کاری به عملکرد اعضای خود متکی است و تجمیع اقداماتِ جداگانه‌ی افراد است که در نهایت، عملکرد آن گروه خواهد شد اما یک تیم، چیزی بسیار فراتر از جمع فعالیت‌های فردیِ اعضای آن است. نویسندگان این کتاب، سه نوع تیم را شناسایی کرده‌اند: گروه‌هایی که به شما توصیه، راهکار و مشاوره ارائه می‌کنند، گروه‌هایی که دست به ساخت و تولید می‌زنند و در نهایت، گروه‌هایی که بر فعالیت‌ها و عملکردها نظارت می‌کنند. برای مدیران این نکته بسیار کلیدی است که بدانند چه نوع تیم کاری بیشترین مطابقت را با ماهیتِ کسب‌وکار آن‌ها دارد و چگونه این تیم را باید مدیریت کند تا به نتیجه‌ی مطلوب خود در زمان مقتضی دست یابد.

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی زهرا ظهیری و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی 10 کتابی که باید از دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد بخوانید

حتی اگر قصد ندارید هیچ کتابی درباره‌ی تیم‌های کاری، ماهیت و کارکرد آن‌ها و چگونگی دستیابیِ آن‌ها به موفقیت بخوانید، دانستنِ مطالب کتاب‌های این مجموعه برای شما ضروری‌اند. افرادی حرفه‌ای و کارشناس در این زمینه مانند کاتزن باخ و اسمیت اینجا هستند تا به شما بیاموزند چگونه کارایی تیم خود را افزایش داده و نظم و هماهنگی را در آن برقرار کنید، چطور با برگزیدن یک هدف، بر مسئولیت‌پذیری‌های متقابل تأکید کرده و عملکرد تیم را افزایش دهید، برای پروژه‌های پیچیده‌تر، گروه‌های بزرگ و متنوع ایجاد کنید، هوش هیجانیِ تیم خود را افزایش دهید، از گرفتار شدن در بن‌بست تصمیم‌گیری خود را رها کنید و... .

با شنیدنِ کتاب‌های مجموعه‌ی 10 کتابی که باید از دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد بخوانید (HBR’s 10 Must Reads series) می‌آموزید چگونه با همکاران خود تعامل‌ها و چالش‌هایی سازنده داشته باشید.

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی، برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند با هدایتِ کارآمدِ تیم خود، به موفقیت دست پیدا کنند، مطالبی شنیدنی، مفید و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی می‌شنویم

در اوایل دهه‌ی 1980 بیل گرین‌وود و گروه کوچکی از کارگران شورشیِ راه‌آهن، جایگاه بسیاری از مدیران برتر برلینگتون شمالی را تصاحب کردند و با وجودمقاومت گسترده، و حتی ایجاد ناراحتی در داخل شرکت، کسب‌وکار یک میلیارد دلاری در زمینه‌ی خدمات ریلی ایجاد کردند. همچنین گروه تولید محصولات پزشکی هیولت پکر، بیشتر سابقه‌ی عملکرد برجسته‌ی خود را مدیون تلاش‌های شایان‌توجه دین مورتون، لوبلت، بن هلمز، دی کالبریندینگز و تعداد زیادی از همکاران خود می‌داند که کسب‌وکار بهداشت و درمان را احیا کردند. در حالی که کسان دیگری هم در مورد احیای این تجارت حرف زده بودند، اما کاری از پیش نبرده بودند. از سوی دیگر در نایت ریدر، چهارده کارمند فعال قسمت خدمات مشتری برای از بین بردن خطاهای مأموریت در منشور سازمان، تغییرات عمده‌ای ایجاد کردند و کلِ سازمان را با خود همراه کردند. در این زمان چشم‌انداز وسواسِ مشتریِ جیم برتن در روزنامه‌ی دموکرات تلاهاسی، به‌طور گسترده مورد قبول واقع شد. چنین داستان‌هایی دستاوردهای حاصل از کار گروهی تیم‌هاست. در حقیقت تیم‌های واقعی که وظایف خود را به‌درستی انجام می‌دهند، نه گروه‌های بی‌نظمی که ما آن‌ها را تیم می‌نامیم. زیرا ما فکر می‌کنیم برچسب تیم بودن، انگیزه‌دهنده و انرژی‌بخش است. تفاوت میان تیم‌هایی که کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند و گروه‌های دیگری که وظیفه‌ی خود را به‌درستی انجام نمی‌دهند، موضوعی است که بیشتر ما توجهی به آن نداریم. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که کلمه‌ی تیم برای همه‌ی افراد مفهومی آشناست و این خود بخشی از مشکل محسوب می‌شود یا حداقل ما این‌طور فکر می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
انضباط و هماهنگی تیمی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی
نویسنده،
مترجمزهرا ظهیری
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

برای دریافت کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.