معرفی و دانلود کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

عکس جلد کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم
قیمت:
۲۲۰۰۰ 11000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم نوشته‌ی ریو شینوهارا اثری جذاب و خواندنی است که از بُعد تازه‌ای به قانون جذب نگاه می‌کند. در این کتاب به مسائل مهم و بنیادینی پرداخته می‌شود که مانع اصلی هماهنگی شما با خواسته‌هایتان و رسیدن به آن‌هاست. این اثر کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه به شیوه‌ی صحیح از قانون جذب استفاده کنید و زندگی رویایی خود را محقق نمایید.

دربار‌ه‌ی کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم (Manifesting with Alignment) اثری خواندنی از ریو شینوهارا (Ryuu Shinohara) در حوزه‌ی روانشناسی مثبت‌نگر و قانون جذب است. نویسنده در اثر نامبرده به شرح این موضوع می‌پردازد که آموزه‌های قانون جذب عمدتاً حول دو امر می‌چرخند: افکار و احساسات.

افکار منفی به‌طور طبیعی منجر به ایجاد تجارب منفی بیشتر می‌شود. اگر افکار و احساسات خود را کنترل نکنید، نگرش منفی با شما خواهد ماند و جزئی از شخصیتتان خواهد شد. زمانی که چنین اتفاقی بیفتد شما بدبین، مضطرب، عصبی و شکاک می‌شوید. اگر ماهیت این دو امر را درک نکنید، اعمال شما قدرت خود را از دست می‌دهند و عمدتاً بی‌اثر خواهند بود. اما اگر بدانید چطور از افکار و احساساتتان استفاده کنید، به راحتی و با کمترین مقاومت به آنچه می‌خواهید می‌رسید. اگر زندگی خود را بر اصول معرفی‌شده در کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم بنا کنید، می‌توانید به حقوق بالاتر، کسب‌وکار پررونق، رابطه‌ی عاشقانه، خانه‌ی رویایی و دوستی‌های معنادار دست پیدا کنید.

ریو شینوهارا در کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم در خصوص مواردی از این قبیل بحث می‌کند: «اصولی برای رهایی از عادات منفی که شما را از تجلی زندگی رویایی‌تان باز می‌دارد»، «رهایی از عذاب نامرئی رنج کشیدن با افکار و احساسات خود هنگام تنهایی و سکوت»، «فرایند سه مرحله‌ای برای رها کردن بار عاطفی و گذشته‌ی منفی برای همیشه»، «حفظ ثبات ذهنی و عاطفی در محل کار و محیط اطرافتان» و... .

حتی اگر بدبین‌ترین و منفی‌نگرترین آدم دنیا هم باشید، باز هم کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از اصول مطرح‌شده در کتابْ فرکانس خواسته‌های خود را تغییر دهید. اگر دائماً در افکاری منفی سیر می‌کنید، نمی‌توانید خواسته‌هایتان را محقق کنید؛ بنابراین همین حالا دست به کار شوید و به چرخه‌ی منفی زندگی خود پایان دهید. با خواندن کتاب تجلی آرزوها می‌توانید به شیوه‌ی مؤثرتری از قانون جذب استفاده کنید.

در نکوداشت‌ کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

  • اگر می‌خواهید با سهولت بیشتر و مقاومت کمتر به رویاهای خود برسید، این کتاب را بخوانید. (آمازون)

کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از باورمندان به قانون جذب و روان‌شناسی مثبت‌گرا هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم را بخوانید. این اثر مناسب افرادی است که می‌خواهند رویاهای خود را محقق کنند.

با ریو شینوهارا بیشتر آشنا شویم

ریو شینوهارا فیلسوف، نویسنده و پژوهشگر حوزه‌ی متافیزیک است. او در تلاش است تا قوانین پنهان زندگی را درک کند و به دیگران معرفی نماید. شینوهارا اشتیاق دارد تا اصول اثبات‌شده و جاودانه‌ی واقعیت را (اعم از عرفانی و علمی) که در طول زندگی خود به آن‌ها رسیده است به دیگران نیز آموزش دهد. او از تجاربی که داشته در نوشتن کتاب‌هایش الهام می‌گیرد. آثار او برای تمام مخاطبان با هر سطحی از درک (حتی افراد بی‌ایمان) واضح و روشن و کاربردی است. در تمام این کتاب‌ها هر نظریه به عمل تبدیل می‌شود و هر عمل نیز نتیجه‌ای دارد. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به کتاب‌های «تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم»، «جادوی آشکارسازی پول» و «جادوی تحقق رویاها» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

  • همۀ دانش ما، ریشه در ادراک و فهم ما ‌دارد. (لئوناردو داوینچی)
  • اگر دری برای‌تان باز نشد، به این معنی است که باز شدن آن در، مقدر شما نیست. (ناشناس)
  • تا زمانی که ضمیر ناخودآگاه را آگاه نکنید، زندگی شما را هدایت می‌کند و شما آن را سرنوشت می‌نامید. (کارل یونگ)
  • خوشبختی زمانی اتفاق می‌افتد که آنچه به آن فکر می‌کنید، آنچه به زبان می‌آورید و آنچه انجام می‌دهید، با هم هماهنگ باشند. (ماهاتما گاندی)
  • زندگی مثل یک ترن هوایی است. شما می‌توانید هر بار که دست‌انداز وجود دارد، فریاد بزنید یا می‌توانید دستان خود را بالا ببرید و از سواری لذت ببرید. (ناشناس)

در بخشی از کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم می‌خوانیم

ما هر روز در زندگی‌مان با انواعی از چالش‌ها مواجه می‌شویم. چالش‌هایی که ما تجربه می‌کنیم در محدوده وسیعی از پیچیدگی قرار دارند؛ برخی کوچک هستند و به‌راحتی می‌توان با آن‌ها مقابله کرد. برخی بزرگ هستند و نیاز به تفکر بیشتری دارند. یک فرد می‌تواند این چالش را داشته باشد که چه غذایی برای ناهار بخورد و در همان روز، چالش جدایی از شریک زندگی خودش را نیز داشته باشد. صرف‌نظر از چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم، نحوه واکنش ما نسبت به آنها، نتایج را تعیین می‌کند. در این فصل، ما قصد داریم نحوه غلبه بر چالش‌ها را آموزش دهیم تا بتوانید بیشترین بهره را از آن‌ها ببرید. همچنین متوجه خواهیم شد که چرا مردم نسبت به چیزهای منفی مقاومت کنند، حتی زمانی که کاملاً واضح است که انجام این کار اشتباه است. من دلایلی را برای شما بیان می‌کنم که می‌توان اشتباهات مشابه زندگی را بارها و بارها تکرار کرد و بدین صورت، به ظهور چالش‌های غیرضروری ادامه داد.

هنگامی‌که حقیقت رویدادهای نه‌چندان ایده‌آل زندگی‌تان را می‌فهمید؛ اتفاقاتی که راه‌هایی برای گذران زندگی موردنظرتان هستند، در آن هنگام آماده خواهید بود به‌جای اینکه از آن‌ها به‌عنوان دلیلی برای متأسف شدن برای خودتان یا شرایط زندگی‌تان استفاده کنید، آن‌ها را به نفع خودتان به‌کار ببرید. احتمالاً مهم‌ترین پیام کتاب برای شما در این فصل این است: وقتی به حقیقت عملکرد چالش‌ها پی بردید، در یک دورۀ شگفت‌انگیز کوتاه، شاهد یک تغییر کامل در زندگی‌تان خواهید بود. به‌جای اینکه در جاده‌ای پر از همان پیچیدگی‌ها و موانع بروید و برگردید، مسیری جدید و روشن را خواهید دید که به تجلی راحت و بی‌دردسر خواسته‌های‌تان منتهی می‌شود. همه‌چیز از زمانی شروع می‌شود که ما اصل شماره سه را درک کنیم، بپذیریم و طبق آن زندگی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
مقدمۀ نویسنده
فصل اول: اساس انرژی- کشف ماهیت ذهن و بدن
اصل اول: حقیقت درونی‌تان را در اولویت قرار دهید.
فصل دوم: طرح درونی - شناخت خودِ شرطی‌شده و خودِ واقعی
اصل شماره دوم - نیت‌تان را تغییر دهید. احساستان را تغییر دهید.
فصل سوم: غلبه بر چالش‌ها - استفاده از ناخواسته‌ها
اصل شماره سوم: تضاد و چالش‌ها همیشه سودمند هستند.
فصل چهارم: راهنمای رسیدن به خوشبختی؛ کامل‌ترین راه خود را دنبال کنید
اصل چهارم: حقیقت خود را دنبال کنید. تنها یک حقیقت وجود دارد.
فصل پنجم: انرژی حضور- ماهیت تغییرناپذیر وجودتان
اصل پنجم: لحظۀ حال همیشه وجود دارد.
فصل ششم: نقش افکارتان- دور زدن افکار منفی
اصل ششم: شما افکارتان نیستید
فصل هفتم: تقویت احساسات- انتخاب گزینۀ رها کردن
اصل هفتم: گذشته را رها کنید تا به زمان حال دعوت شوید.
نتیجه‌گیری
پیام کوتاهی از نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم
نویسنده
مترجمفاطمه لطفی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-5911-01-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۰۰۰ 11000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

Sofia
۱۴۰۲/۱/۱۰
سلام تشکر از کتاب راه
این کتاب به معانی واقعی فوق العادست
کتابی که هرموردی ازش اموختم ازش بهره میبرم واقعا عالی
تارا منصوری
۱۴۰۲/۱/۳۰
من خیلی با مطالب کتاب ارتباط برقرار نکردم یک جاهایی از کتاب واقعا نامفهمومه
سارا هاشمی
۱۴۰۲/۳/۱۶
این کتاب محشره من زودتر از ۴ روز تمامش کردم
نیلوفر غضنفری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
ترجمه بسیار ضعیف هست و مفاهیم خیلی گنگ و مبهم بیان شده اصلا ترجمه روانی ندارد
Somayeh jafari
۱۴۰۱/۱۲/۳
برای خودم مفید است و تشکر از شما
حسن پورجهانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
حتما مطالعه شود.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

برای دریافت کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.