معرفی و دانلود کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

عکس جلد کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

اگر تمام تکنیک‌های قانون جذب را امتحان کرده‌اید و همچنان در تلاش برای به دست آوردن نتیجه‌ی دلخواهتان هستید، کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم نوشته‌ی ریو شینوهارا آخرین کتابی خواهد بود که در این زمینه به آن احتیاج دارید. کتابی که به شما می‌آموزد چگونه موانع رسیدن به خواسته‌هایتان را از بین ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

آیا افکار منفی بدون دعوت به سراغ شما می‌آیند و نحوه‌ی فکر کردن، احساسات و رفتار شما را در طول روز کنترل می‌کنند؟ آیا منفی‌نگری احساسات شما را در چرخه‌ای بی‌پایان از فرازونشیب‌ها قرار می‌دهد؟ کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم (Manifesting with Alignment) اکنون در اختیار شماست تا با استفاده از رهنمودهایی که ریو شینوهارا (Ryuu Shinohara) در آن ارائه داده است، بتوانید به رؤیاها و آرزوهایتان جامه‌ی تحقق بپوشانید.

آموزه‌های قانون جذب عمدتاً حول دو نوع انرژی می‌چرخند: افکار و احساسات. اندیشیدن مداوم به افکار منفی و به رسمیت شناختن آن‌ها به‌طور طبیعی منجر به رقم خوردن تجارب منفی بیشتری می‌شود. اگر مدام در فکر این باشید که بیمار می‌شوید، بیماری بیشتر به سراغتان خواهد آمد. و بالعکس، اگر همواره در این اندیشه باشید که هنگام رانندگی بدون هیچ آسیب و اتفاق غیرمنتظره‌ای به مقصد می‌رسید، کمتر از دیگران در زندگی خود تصادف را تجربه خواهید کرد. در حقیقت شما به‌مثابه‌‌ی یک نقاش هستید که بر روی بوم زندگی‌اش نقش می‌زند. انتخاب این که چه چیزی را بر روی بوم خود تصویر کنید بر عهده‌ی شماست. خواه یک منظره‌ی دلنواز باشد و خواه تصویری سیاه و تاریک و دلهره‌آور.

اگر ماهیت انرژی خود را درک نکنید، دشوار خواهد بود که بتوانید زندگی‌تان را مطابق آرزوها و خواسته‌هایتان رقم بزنید. با درک نکردن ماهیت انرژی، اعمال شما قدرت خود را از دست می‌دهند و عمدتاً بی‌اثر خواهند بود و از قانون جذب پیروی نخواهند کرد. اما اگر نسبت به ماهیت و حقیقت انرژی‌ها و افکار خود آگاهی پیدا کنید و بدانید که چگونه باید از این انرژی استفاده کنید، سهولت بیشتر و مقاومت کمتری در رسیدن به خواسته‌های خود کسب می‌کنید. این کاری است که ریو شینوهارا در کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم به شما کمک می‌کند تا در انجام دادن آن خبره شوید.

حقوق بالاتر، کسب‌وکار پررونق، رابطه‌ی عاشقانه‌ی ایده‌آل، خانه‌ی رؤیایی، دوستی‌های عمیق و... می‌توانند متعلق به شما باشند، اگر بدانید که چگونه باید از قانون جذب در زندگی خود استفاده کنید. شیوه‌ی درست این کار را ریو شینوهارا در این کتاب در اختیار شما قرار داده است.

نشر صوتی استودیو نوار با همکاری انتشارات یوشیتا این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است. کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم را با ترجمه‌ی فاطمه لطفی و صدای محمد ولیان می‌شنوید.

کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی قانون جذب علاقه دارید، این کتاب صوتی یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شماست.

با ریو شینوهارا بیشتر آشنا شویم

ریو شینوهارا فیلسوف، نویسنده و پژوهشگر حوزه‌ی متافیزیک است. او در تلاش است تا قوانین پنهان زندگی را درک کند و به دیگران معرفی نماید. شینوهارا اشتیاق دارد تا اصول اثبات‌شده و جاودانه‌ی واقعیت را (اعم از عرفانی و علمی) که در طول زندگی خود به آن‌ها رسیده است به دیگران نیز آموزش دهد. او از تجاربی که داشته در نوشتن کتاب‌هایش الهام می‌گیرد. آثار او برای تمام مخاطبان با هر سطحی از درک، حتی افراد بی‌ایمان واضح و روشن و کاربردی است. در تمام این کتاب‌ها هر نظریه به عمل تبدیل می‌شود و هر عمل نیز نتیجه‌ای دارد. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به کتاب‌های «تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم»، «جادوی آشکارسازی پول» و «جادوی تحقق رویاها» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

  • همهٔ دانش ما، ریشه در ادراک و فهم ما ‌دارد. (لئوناردو داوینچی)
  • اگر دری برای‌تان باز نشد، به این معنی است که باز شدن آن در، مقدر شما نیست. (ناشناس)
  • تا زمانی که ضمیر ناخودآگاه را آگاه نکنید، زندگی شما را هدایت می‌کند و شما آن را سرنوشت می‌نامید. (کارل یونگ)
  • زندگی مثل یک ترن هوایی است. شما می‌توانید هر بار که دست‌انداز وجود دارد، فریاد بزنید یا می‌توانید دستان خود را بالا ببرید و از سواری لذت ببرید. (ناشناس)

در بخشی از کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم می‌شنویم

چرا انسان‌ها رنج می‌برند؟ دلایل زیادی وجود دارد، اما اگر آن را به موارد اساسی تقسیم کنید، همیشه به یک مسئله ختم می‌شود. دلیل رنج بردن ما انسان‌ها مستقیماً با باورهای کمبود ما در ارتباط است. با اینکه ما می‌توانیم به موارد دیگری مثل آسیب جسمی و روحی، ناتوانی جسمی، وضعیت بد مالی یا روابط منفی اشاره‌کنیم، اما این درک ما از فقدان و کمبود است که باعث رنج ما شده است.

موقعیت‌های واضحی وجود دارد که باعث رنج و درد ما می‌شوند؛ مثلاً غم از دست دادن یکی از عزیزان. بیماری فراگیر. مشکلات مربوط به شغل، تنهایی. همۀ این شرایط می‌تواند احساس کمبود فعلی یا قریب‌الوقوع را در ما ایجاد کند. چرا این‌ها را بیان کردم؟ چون احساس کمبود؛ خواه فقدان عشق، سلامتی، آرامش، مصاحبت و... باشد، می‌تواند بر توانایی فرد در تجلی خواسته‌هایش تأثیر بگذارد.

اگر می‌خواهید بر متجلی‌کردن خواسته‌های‌تان مسلط شوید، باید درک کنید که جهان، به دنبال آن، در حال گسترش و بی‌نهایت فراوان است. کمبود در جهان وجود ندارد. کمبود توهم است. برای مثال، تصور کنید که یک روز گرم تابستانی است و شما در هوای خنک جنگل، زیر سایه درختان سبز دراز کشیده‌اید. در این موقعیت می‌توانید یکی از این سه کار را انجام دهید: 1- می‌توانید به خاطر این روز زیبا سپاسگزار باشید و استراحت کنید تا بتوانید با جریان و موقعیت موجود، هماهنگ باشید. 2- می‌توانید از حرکت در جهت جریان موجود لذت ببرید و با تلاش کمتری، به‌سرعت به سمت پایین حرکت کنید و 3- می‌توانید بر خلاف جریان موجود حرکت کنید. به نظر شما کدام انتخاب باعث رنج می‌شود؟ البته که حرکت بر خلاف جریان موجود! اگر با جریان طبیعت درونی‌مان پیش بروید، همه‌چیز به‌راحتی متجلی می‌شود؛ اما اگر بر خلاف جهت جریان حرکت کنید، در برابر جریان موجود مقاومت می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
ویژگی‌های بارز کسی که در تجلی آرزوهایش مهارت دارد
10 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده
27 دقیقه
فصل اول: اساس انرژی
34 دقیقه
فصل دوم: طرح درونی
36 دقیقه
فصل سوم: غلبه بر چالش‌ها
40 دقیقه
فصل چهارم: راهنمای رسیدن به خوشبختی
26 دقیقه
فصل پنجم: انرژی حضور
25 دقیقه
فصل ششم: نقش افکارتان
25 دقیقه
فصل هفتم: تقویت احساسات
1 دقیقه
پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم
نویسنده
مترجمفاطمه لطفی
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۸
بهترین کتابی هست که تو این حوزه چاپ شده، باور کنین بیشتر از ۴ بار خوندمش و حتی بقیه کتابهای این نویسنده رو هم خریدم. بشدت توصیه میکنم این کتاب رو بخرین و بخونین! این کتابیه که من هر موقع احساساتم رو به منفی میره میخونمو خودمو زود تعمیم میدم. کتاب لایق بیشتر از ۵ ستاره هست. از کتابراه عزیز بابت این کتاب ممنونم و در خواست دارم اگه از این نویسنده باز هم کتاب موجود هست بذارن.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۷
سلام و درود فراوان کتاب تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم فوق العاده بود، مطالبی که در این کتاب بیان شده است بسیار راه گشاست. با سپاس از کتابراه
مرتضی تیموری
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب در زمینه متا فیزیک هست و واقعا عالی و کاربردی
احسان جعفری
۱۴۰۳/۱/۱۹
واقعا بهترینه خیلی عالی و روان با گویندگی خوب
ممنون از کتابراه
افسانه امیری
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کتاب خوبیه توصیه میکنم بادقت گوش کنید
Queen
۱۴۰۱/۹/۲۸
خیلی خوب بود🙏🙏
طاهره
۱۴۰۳/۱/۵
مطالب خیلی پراکنده بود و قابل درک نیست.
ابوالفضل شاهی
۱۴۰۱/۱۲/۶
عالی پیشنهاد میشه
مسعود شهبازی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کاتب خوبیه ولی مخاطب رو سردر گم میکنه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم

برای دریافت کتاب صوتی تجلی آرزوها با هماهنگ کردن روح، ذهن و جسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.