معرفی و دانلود کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

عکس جلد کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

اسراری از زندگی زنان موفق که هیچکس به شما نمی‌گوید! کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان اثری کاربردی از آشیل ولث است. در این کتاب راهنمایی‌هایی از معروف‌ترین زنان دنیای تجارت را می‌شنوید که در حرفه‌ی خود به بالاترین موقعیت‌های کاری رسیده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

یکی از قدیمی‌ترین آرزوهای خیرخواهانه در فرهنگ ایرانی این جمله است: «الهی دست به خاک بزنی طلا بشه» شاید فکر کنید دعای بلندپروازانه‌ای است، اما افرادی هستند که این جمله را زندگی می‌کنند و اوپرا وینفری یکی از آن‌هاست. ملکه‌ی قدرتمند تلویزیون، مجری توانمند و یکی از کاریزماتیک‌ترین چهره‌های جهان! اما او چطور به چنین جایگاهی دست یافته؟ آیا او تنها زنی است که توانسته قله‌های موفقیت را فتح کند؟ آشیل ولث در کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان (Les 10 commandements de la réussite au feminin) به این سوال جواب می‌دهد.

این اثر حاوی ده نکته‌ی ارزشمند از ده زن برجسته‌ی دنیاست: اوپرا وینفری (بانوی بلامنازع رسانه)، ایندرا نویی (مسئول اجرایی شرکت پپسی)، آیرن روزنفیلد (کارآفرین)، کارول بارتز (مدیر مسئول یاهو)، شریل ساندبرگ (رئیس اجرایی فیسبوک)، اورسولا برنز (مدیر شرکت Xerox)، کارلی فورینا (موسس هولت پاکارد)، مردیت ویتنی (آنالیزور وال استریت)، آلکسا وون تابل (مدیر جوان LearnVest) و آن سویینی (رئیس گروه تلویزیونی Disney-ABC).

هوشمندی، استعداد، پشتکار و نبوغ ویژگی مشترک همه‌ی افرادی است که در کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان با آن‌ها آشنا می‌شوید. اما این کتاب اثری تکراری نیست، چرا که تقریبا تمام آثار راهنمای تجارت و موفقیت برای مردان نوشته شده‌اند. این آثار در بسیاری موارد برای زنان غیرقابل استفاده‌اند زیرا افرادی را مخاطب قرار می‌دهند که دنیا از دیرباز مسئولیت تحقق بزرگترین رویاهای بشری را بر دوش آنان گذاشته در حالی که وظایف سنتی زن کاملا متضاد است.

زنان و مردان از دو مبدا متفاوت به سمت پیروزی حرکت می‌کنند پس عجیب نیست اگر به دستورالعمل‌های جدیدی نیاز داشته باشند. بانوان باید از تجربه‌های پیشکسوتان هم‌جنس خود برای پیشروی به سمت اهدافشان کمک بگیرند اما این کار زمانی عملی است که سفر را آغاز کنند. اگر آرزوهای دور و دراز دارید اما مطمئن نیستید کدام خواسته اصلی شماست، اگر می‌خواهید یکی از موفق‌ترین بانوان کشورتان باشید اما نگران مسئولیت‌های خانوادگی هستید یا اگر هدف جاه‌طلبانه‌ای دارید و از قضاوت‌های دیگران می‌ترسید کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان نوشته‌ی آشیل ولث (Achille Wealth) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این اثر کاربردی با ترجمه‌ی ناعمه بریمانی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات زنان باشد و به آن‌ها در گذر از موانع کمک کند. نسخه‌ی متنی و صوتی آن توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده و می‌توانید آن‌ها را از طریق سایت کتابراه تهیه نمایید.

کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی خانم‌هایی که می‌خواهند به موفقیت شغلی و شخصی در زندگی دست یابند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

جملات برگزیده کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

  • بزرگترین راز زندگی این است که هیچ رازی در زندگی وجود ندارد.
  • تو با موفقیتت اعتمادبه‌نفسی که در خود داری را اثبات می‌کنی.
  • عصری که پیش‌روست عصر بانوان خواهد بود! جهان برای زیستن ارزش‌هایی که برای خود مجسم دارد به بانوان نیاز دارد.
  • اطراف خود را پر کنید از افراد باهوش هم‌عیار خود و حتی باهوش تر.
  • بزرگترین کشف تاریخ، این است که انسان می‌تواند آینده‌ی خود را با تغییر عادت‌هایش تغییر دهد.
  • تا زمانی که جاه‌طلبی زنان به اندازه‌ی مردان نباشد، نمی‌توانند به اندازه‌ی آنان نیز موفق شوند.

در بخشی از کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان می‌شنویم

در جهانی که اکثر مردم به کمبودها می‌اندیشند، ثروتمندان فکر می‌کنند که منابع بسیارند و جهان پر از امکانات است. در زمانی‌که فقرا تکنیک " ذهنیت خرچنگ" را دارند، عادت ننگین (کسی که بالاست را به زیر کشیدن)، بانوان ثروتمند این ایده را می‌پرورانند که همه در زندگی و کار، موفق و پیروز بشوند.آن‌ها به افراد متوسط پیشنهاد می‌دهند که مشارکت روزانه را بکار گیرند- به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ایده، امکانات و منابع با دیگران به منظور اینکه وقتی ثروت در دست آن‌ها نیز قرار گرفت، آن‌ها نیز آن را ببخشند. مهم‌ترین فاکتور در مسیر شما برای استقلال مالیتان روحیه است. بحث در مورد میزان سرمایه موجود نیست، بلکه چگونگی مدیریت این ثروت است که اهمیت پیدا می‌کند. بخشی از دارایی خود را در بین نیازمندان تقسیم کنید. یک دهنده‌ی بخشنده باشید و در عین حال یک گیرنده‌ی عالی. خود را به گونه‌ای تصور کنید که ثروتمند هستید و «ذهنیت وفور»داشته باشید. جهان پر از برکت است و امکانات در جریان هستند. کافی است به اطراف خود بنگرید تا آن‌ها را بیابید.

مطالعات نشان می‌دهند که بانوان، توانایی بیشتری در تأثیرگذاری روی دیگران و مفید بودن برای آن‌ها را دارند. یکی از خصوصیات مهم بانوان کارآفرین، آرزوی ایجاد تغییر مثبت در زندگی دیگران است و این یک فاکتور مهم در فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها بحساب می‌آید. آمارها نشان می‌دهند که، در بین انگیزه‌های متفاوت مانند درآمد بالا، نمایش توانایی‌ها، استفاده از مدارک دانشگاهی، غیره، احساس مفید بودن و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی دیگران از مهم‌ترین فاکتورها برای بانوان کارآفرین به حساب می‌آید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
22 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان
نویسنده
مترجمناعمه بریمانی
راویزهرا خلیلی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

ساناز سمیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
واقعا هیچ نکته خاصی در این کتاب کوتاه ندیدم
از صدای خوبی هم استفاده نشده بود و بسیار روند کندی داشت
در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

برای دریافت کتاب صوتی اوپرا وینفری، 10 توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.