معرفی و دانلود کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن

عکس جلد کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن
قیمت:
۴۲,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن

کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم نوشته‌ی استفانی بنلمسلی، به زنان نشان می‌دهد که چطور ایده‌های تجاری‌ خود را پرورش دهند و آن را به کسب‌و‌کاری پررونق تبدیل کنند. این کتاب انگیزه‌بخش، با ارائه‌ی نکات، ایده‌ها و راهکارهای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و مرور الگوی زنان کارآفرین موفق، تلاش دارد ثابت کند که موفقیت برای هر زنی ممکن است.

درباره‌ی کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم

بسیاری از زنان علاقه دارند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌ بیاندازند، اما معمولاً با موانع بسیاری روبه‌رو می‌شوند. قوانین، فرهنگ‌ها و عرف‌ جامعه موجب می‌شوند زنان با مشکلات عدیده‌ای ایده‌های تجاری‌شان را پیش ببرند و نسبت به مردان مسیر طولانی‌تری را تا موفقیت داشته باشند. استفانی بنلمسلی (Stéphanie Benlemselmi) کارآفرین و مربی فرانسوی، از جمله کسانی است که تلاش می‌کند مسیر کسب‌وکار را برای زنان هموارتر کند. او با این اعتقاد که زنان قادر نیستند شاغل و یا صاحب کسب‌وکار باشند، مخالفت می‌کند و معتقد است هرکسی، فارغ از جنسیتش می‌تواند در تجارت به موفقیت برسد.

بنلمسلی که خود مدیر و صاحب کسب‌وکار است، سال‌هاست که از کار زنان حمایت می‌کند. او چندین کتاب در این مورد به نگارش درآورده و در اکثر آن‌ها تلاش کرده به زنان کمک کند تا بین کار حرفه‌ای و زندگی شخصی‌ خود توازن برقرار کنند. کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم یکی از همین آثار او به شمار می‌رود. او در کتاب حاضر، تجربیاتی را به مخاطبانش انتقال می‌دهد تا ایده‌هایشان را بهتر پرورش دهند، به شیوه‌ای درست عمل کنند و به موفقیت شغلی دست یابند.

توانمندسازی زنان برای کارآفرینی و مدیریت یکی از دغدغه‌های اصلی استفانی بنلمسلی است. او کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم را با هدف انگیزه‌بخشی به زنان تألیف کرده. بنلمسلی به عنوان یک زن کارآفرین باتجربه می‌داند بر سر راه زنان چه موانعی قرار دارد و چه چیزهایی می‌تواند ناامیدشان کند. به همین خاطر او کتابش را به شکل گام‌به‌گام نگاشته تا بتواند نقش راهنما را بازی کند و مرحله‌به‌مرحله خوانندگان را در این مسیر پیش ببرد.

گام اول کارآفرینی انتخاب ایده خوب است. نویسنده بیان می‌کند که چطور می‌توان از میان انبوه ایده‌هایی که به ذهن خطور می‌کند، بهترین و عملی‌ترین آ‌ن‌ها را انتخاب کرد. او پس‌ از این مرحله به مخاطبانش می‌آموزد که چطور در مقابل مشکلات پیش‌بینی‌نشده مقاومت کنند و از خود واکنش مؤثر نشان دهند. بسیاری از زنان ممکن است در مورد نحوه‌ی ارائه‌ی خود و نشان دادن تخصصشان دچار ابهام باشند. نویسنده در قدم بعدی به آن‌ها آموزش می‌دهد که چگونه مهارت‌های خود را به اطرافیان عرضه کنند.

نکته‌ی دیگری که استفانی بنلمسلی به آن اشاره می‌کند، برنامه‌ریزی برای تغییر زندگی است. ممکن است دغدغه‌ی بسیاری از زنان این باشد که چطور باید خود را با زندگی جدید و پرمشغله وفق دهند. او به‌خوبی این مسأله را تشریح و کرده و به ایشان کمک می‌کند از پس این مسئله بربیایند.

بنلمسلی در ادامه‌ی کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم، به این مسئله می‌پردازد که زنان چطور می‌توانند شبکه‌ی دوستی و ارتباطی خود را شکل دهند تا به این وسیله بتوانند از یکدیگر پشتیبانی نمایند: با کمک کلاپ‌ها و انجمن‌های زنانه یا گردهم‌آیی‌های تخصصی. نویسنده در بخش پایانی کتاب، زندگی چندین بانوی موفق و کارآفرین در سرتاسر جهان را مرور کرده و مسیر زندگی ایشان را واکاوی می‌کند. کتاب پیش‌رو، ایده‌ی ساده‌ای دارد: موفقیت، فارغ از جنسیت، برای همه امکان‌پذیر است.

ناعمه بریمانی این کتاب را ترجمه کرده و شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر به همه‌ی زنانی که در پی موفقیت شغلی هستند، به‌ویژه زنان کارآفرین توصیه می‌شود.

با استفانی بنلمسلی بیشتر آشنا شویم

استفانی بنلمسلی، مربی، کارآفرین و نویسنده‌ی فرانسوی است. او غالباً به تدریس می‌پردازد و سال‌های بسیاری از زندگی‌ حرفه‌ای‌اش را صرف آموزش اصول سازمانی، ارتباطی، مدیریت و علوم شناختی در کشورهای فرانسه، لوکزامبورگ و بلژیک کرده. گفتنی‌ست او از دانشگاه استراسبورگ در رشته‌ی علوم آموزشی فارغ‌التحصیل شده.

بنلمسلی چندین کتاب با موضوع کارآفرینی زنان تدوین کرده و همواره سعی دارد از فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان پشتیبانی کند.

در بخشی از کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم می‌خوانیم

انتخاب نماینده! استخدام کردن! تنها «کار» را برای خود نخواستن و آن را به مشارکت گذاشتن! همچنین، اعتماد به همکاران آینده خود که حقوق‌بگیران شما برای بهتر شدن روند شرکت شما خواهند شد. در یک زمانی، دیگر نمی‌توان یک اداره، شرکت، مرکز تجاری، راهبرد ارتباط و یک حسابداری را به تنهایی مدیریت کرد! بله سخت است.

بله، فکر می‌کنیم که تنها ما هستیم که در خوب صحبت کردن تواناییم و می‌توانیم محصولات/خدمات خود را بفروشیم، ولی داشتن یک گروه، ارتباط با آدم‌های خوب و متخصصین توانمند، یک تضمین برای شما، برای رشد بیزینس‌تان و پیشرفت و ثبات آن است. به‌طور کل، طبیعی است که مؤسسین و تولیدکنندگان یک شرکت بهترین بازاریابان شرکت خود می‌شوند! آن‌ها هستند که آن شرکت را تولید و آن را چندین سال مدیریت کرده‌اند! هنگامی که شما نیز متخصص کسب‌و‌کار خود می‌شوید، روی قلب و مرکز شغل خود و همچنین رشد فروش‌های خود تمرکز کنید، بقیه امور شرکت را بدون هیچ احساس جرم و تردیدی به دیگران واگذار کنید!!!

همچنین پذیرفتن...

وقت برای استراحت نیست! یک شبانه روز تنها 24 ساعت دارد. از این 24 ساعت حداقل 6 ساعت را باید برای خوابیدن کنار بگذاریم. باقیمانده این زمان متعلق به شماست! این منبع وقت را بدین صورت ببینید: م-ث-ب-ت! خیلی از اوقات، بلکه اکثر اوقات، می‌شنویم که برخی از کارآفرینان می‌گویند وقت برای چنین کاری را نداریم، حتی اگر میز کارش را در خانه‌اش قرار داده باشد. وقت با ارزش است و معرف پول می‌باشد. زیرا وقتی که برای پیشرفت بیزینس شما استفاده نشود، کاملاً از دست رفته می‌باشد. پس امروز و فردا کردن را کنار بگذارید و وارد عمل شوید! از ابزارهایی استفاده کنید تا بتوانید زندگی روزانه خود را خوب (یا بهتر) مدیریت کنید. از لیست‌های کاری استفاده کنید!

فهرست مطالب کتاب

مرحله صفر: بررسی مختصر در کارآفرینی بانوان و آن‌چه که در این مورد گفته و نوشته می‌شود
مرحله اول: انتخاب ایده‌ خوب
مرحله دوم: تنها کسی موفق می‌شود که بخواهد موفق باشد
مرحله سوم: تصویر شما بازتاب ارتباطات شماست
مرحله چهارم: برنامه‌ریزی برای تغییر زندگی
مرحله پنجم: سریع و مفید کار کردن
مرحله ششم: برای خود اهداف قابل تحقق و اندازه‌گیری تعیین کنید‌
مرحله هفتم: من و دیگران. چرا او موفق شود و من نشوم؟
مرحله هشتم: موفقیت من
مرحله نهم: از شکست خود سکوی پرتاب بسازید
مرحله دهم: از حقوق‌بگیر به یک فرد مستقل تبدیل شو
مرحله یازدهم: چه کسی می‌تواند مرا در مسیر موفقیت یاری و همراهی کند؟
مرحله دوازدهم: مسافرت کارآفرین را می‌سازد!
مرحله سیزدهم: می‌خواهم پول در بیاورم، ولی چگونه این کار را انجام دهم؟
مرحله چهاردهم: من استراتژی ارتباط خود را تنظیم می‌کنم
مرحله پانزدهم: نگرانی‌های اداری و راه‌های پیشنهادی: پیشنهاد می‌شود!
مرحله شانزدهم: ریتم‌ها
مرحله هفدهم: الگوهای کارآفرینی موفقیت بانوان در سراسر جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن
نویسنده
مترجمناعمه بریمانی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-964-468-750-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم

برای دریافت کتاب من یک زنم و مصممم در کسب‌ و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.