معرفی و دانلود کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن‮‏‫

عکس جلد کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن‮‏‫
قیمت:
72800 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن‮‏‫

کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم نوشته‌ی استفانی بنلمسلی، خانم‌های کارآفرین و فعال در کسب‌وکار را مخاطب خود قرار می‌دهد و به آن‌ها نکاتی کاربردی و انگیزشی درمورد شناسایی نقاط قوت و ضعف‌شان آموزش می‌دهد تا بتوانند به اهداف کاری خود دست یابند.

درباره کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم:

اگر شما هم قصد دارید برای هدف‌های مربوط به کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی بلندمدت و با کمترین نقص بچینید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. همچنین بانوانی که قصد دارند کسب‌وکاری راه بیندازند و نمی‌دانند چگونه و از کجا شروع کنند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب کمک بگیرند.

استفانی بنلمسلی (Stéphanie Benlemselmi) در کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم (Je suis une femme et j'ai décidé de réussir mon business) سعی کرده با دادن انگیزه کمک کند که شما کار خود را شروع کنید، به یک مدیر حرفه‌ای تبدیل شوید و شم اجتماعی خود را تقویت کنید. درواقع با انجام راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های این کتاب، نقشه راهتان تکمیل شده، اعتمادبه نفس خود را بازیافته و وارد میدان کارآفرینی می‌شوید. همچنین نویسنده در بخش آخر کتاب از تجربیات بین‌المللی چند نفر از زنان کارآفرین استفاده کرده و روش موفقیت هرکدام از آن‌ها را برای شما شرح می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به بانوان کارافرین و فعال در عرصه‌های اقتصادی و کسب و کار توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم می‌شنویم:

بیایید از ابتدا شروع کنیم. اگر به آمار مراجعه کنیم متوجه می‌شویم که تاسیس شرکت توسط بانوان رو به افزایش است. این در حالی است که بانوان اکثرا به دلیل ریسک پذیری پایین‌تر تولید سریع‌تر و مدیریت راحت‌تر خود کارآفرین می‌باشند... قبل از اقدام به کارآفرینی همه باید از فیلتر انتخاب ایده‌ی خوب بگذرند. همان ایده‌ای که از من یک مدیر واقعی ساخته، مرا زنده کرده و جواب می‌دهد. وقتی اولین کار را انجام دادید، ذهن شما خود را فعال کرده و می‌تواند مرحله به مرحله در مسیری که شما را به ایده‌ی خوب برساند، یعنی ایده‌ی خوبی که شما بتوانید کاری انجام دهید قدم بگذارید زیرا تمام ایده‌ها خوب هستند. تنها نکته‌ای که مهم می‌باشد این است که چگونه با آن ایده زندگی کرده و آن را در درازمدت پرورش بدهیم و چه چیز جدیدی می‌توانم پیشنهاد دهم که مرا در عرصه‌ی رقابت جلو بیندازد. نو بودن به معنای شی، خدمات یا کالای جدید نیست؛ بلکه یک حالت روانی و یک صفت شخصیتی است که می‌تواند طرز تفکرات دیگران را درمورد خدمات یا کالایی که شما قصد فروش آن را دارید تغییر دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
مرحله صفر تا چهارم
5 دقیقه
مرحله پنجم تا هشتم
13 دقیقه
مرحله نهم تا دوازدهم
17 دقیقه
مرحله سیزدهم تا هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم: رازهای موفقیت در تاسیس شرکت خود، توسعه و رونق آن‮‏‫
نویسنده
مترجمناعمه بریمانی
راویریحانه واحدی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
72800 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم

Marzieh Salehi
۱۴۰۰/۸/۵
زیاد دوسش نداشتم. خیلی کوتاه و تیتروار گفته شده بود. من زیاد باهاش ارتباط برقرار نکردم
Fatemeh Sedghi
۱۴۰۲/۷/۵
خوب بود ولی خیلی کلی و خلاصه و کم بود بنظرم در حد روانشسناسی‌های زرد که یه انگیزه‌ای کوتاه مدت بده بهت خوبه
سیما کیهاریان
۱۴۰۰/۱۱/۹
در حد یک مقاله ساده بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم

برای دریافت کتاب صوتی من یک زنم و مصممم در کسب و کار خود موفق شوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.