معرفی و دانلود کتاب صوتی اکنون معجزه کن!

عکس جلد کتاب صوتی اکنون معجزه کن!
قیمت:
۳۹۰۰۰ 19500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اکنون معجزه کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اکنون معجزه کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اکنون معجزه کن!

105 تکنیک برای مبارزه با مشکلات رایجی همچون اضطراب، فرسودگی شغلی و اعتیاد! گابریل برنستین در کتاب صوتی اکنون معجزه کن! ​​​​​​با الهام از عملی‌ترین آموزه‌های معنوی، تمرین‌هایی را برای کاهش تنش، بهبود کارایی فردی و یافتن مقصود حقیقی ارائه‌ می‌کند. آموزه‌های این کتاب پرفروش زندگی شما را متحول خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی اکنون معجزه کن!

برای رویارویی با مشکلات زندگی مدرن راه‌ها و تکنیک‌های متفاوتی وجود دارد. هرکسی با توجه به باورهای خود تلاش می‌کند آماده‌ی رویارویی با مشکلات زندگی شود. گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) در کتاب صوتی اکنون معجزه کن! (Miracles Now) تکنیک‌هایی معنوی پیشنهاد می‌کند که سلامت روان ما را بهبود می‌بخشند. این ابزارها به ما کمک می‌کنند هدف واقعی و قدرت درون خود را پیدا کنیم. عمل به این تکنیک‌ها، ترس‌های اضطراب‌آور روزانه‌ی ما را کاهش می‌دهد و حس آرامش معنوی در ما به وجود می‌آورد.

اکثر ما وقت یا حوصله‌ی تمرین‌های یوگا و یا مراقبه‌ی طولانی را نداریم. بنابراین گابریل برنستین با درک این ویژگی زندگی مدرن امروزی، 105 تکنیک برای مبارزه با رایج‌ترین مشکلات ما انتخاب کرده است. استرس، فرسودگی شغلی، ناامیدی، حسادت و اندوه، بخشی از مشکلاتی هستند که در کتاب صوتی اکنون معجزه کن! برای مقابله با آن‌ها تعلیم می‌بینیم.

اصول معنوی کتاب صوتی اکنون معجزه کن! از یوگای کندالینی تاثیر گرفته است. گابریل برنستین مدیتیشن‌های کندالینی را به‌گونه‌ای شرح می‌دهد که بتوانیم هرکدام را با اطمینان و به‌درستی انجام دهیم. باوجوداینکه خیلی از مردم یوگا را صرفا به‌عنوان تمرینی بدنی انجام می‌دهند، کندالینی یوگا بر جنبه‌های معنوی یوگا تمرکز دارد. هدف این مکتب یوگا آرام کردن ذهن و بازکردن چاکراها برای بهبود جریان آزادانه‌ی انرژی در سراسر بدن است.

یوگای کندالینی ترکیبی از حرکت، تنفس (پانایاما)، مدیتیشن و آواز خواندن است. همان‌طور که گابریل برنستین در کتاب صوتی اکنون معجزه کن! نشان می‌دهد کندالینی یوگا علاوه‌بر تقویت بدن و انرژی‌های آن، سطح خودآگاهی و خودشناسی فرد را نیز افزایش می‌دهد. 105 تکنیک گابریل برنستین کمک می‌کند تا انرژی معنوی را وارد زندگی مدرن خود کنیم. او سنت‌های مراقبه‌ی شرقی را متناسب با شرایط امروزی ما ارائه می‌دهد و از این راه کمک می‌کند تا دوباره تجربه‌ی معنوی جایگاه خود را در زندگی روزمره‌ی ما پیدا کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب کتاب صوتی اکنون معجزه کن! توضیح ساده و واضح مودراها و مانتراها است. مودراها حرکات ظریفی هستند که برای هدایت جریان انرژی در بدن استفاده می‌شوند. این حرکات سطح آگاهی و هشیاری ما را نسبت به خودمان و کیهان افزایش می‌دهند. مانتراها کلمات و آواهایی هستند که هنگام یوگا بر چاکراها و مراکز انرژی ما اثر می‌گذارند. گابریل برنستین حرکات و آواهایی را به ما یاد می‌دهد که می‌توانیم در استراحت‌های بین کار یا زمان‌هایی که پیش‌ازاین فقط سپری می‌کردیم انجام داهیم. با انجام مودرا و مانترای مناسب می‌توانیم در کمترین زمان انرژی درونی خود را بازیابیم. او تاثیر هرکدام از این حرکت‌ها و آواها را شرح می‌دهد و پیشنهادهایی برای زمان‌ها و مکان‌های مناسب انجام یوگا در طول روز مطرح می‌کند.

آرامشی که انجام تمرین‌های کتاب صوتی اکنون معجزه کن! به‌همراه می‌آورد کمک می‌کند روح و روان ما برای جذب انرژی مثبت کیهان آماده شده و بدنمان توانایی مدیریت این انرژی‌ها را به نفع ما داشته باشد. گابریل برنستین به ما یاد می‌دهد تا ذهنمان را آرام کرده؛ در هرزمان و مکانی مدیتیشن کنیم؛ نگاهمان را نسبت به جهان تغییر دهیم و انرژی را دوباره به زندگی‌مان برگردانیم. این کتاب را حسنا حسینی فر ترجمه کرده و نسخه‌ی صوتی آن با صدای الهه لکی به همت انتشارات راوشید تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب اکنون معجزه کن!

  • گابریل برنستین در کتاب صوتی اکنون معجزه کن به روشی پست‌مدرن آرامش درونی و عشق به خود ایجاد می‌کند. (نشریه الی)

  • گابریل واقعا محشر است... من به کار او بی‌نهایت احترام می‌گذارم. (وین دایر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «آرزوهای تحقق‌یافته»)

  • اگر در مقابل مدیتیشن کردن مقاومت می‌کنید، چون آن را تنها برای افرادی می‌دانید که به آرامش نیاز دارند؛ کتاب اکنون معجزه کن! با نشان دادن ویژگی توانمندسازی آن نظر شما را تغییر خواهد داد. (مجله روح و سرنوشت)

کتاب صوتی اکنون معجزه کن! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که کمبود تجربه‌ی معنوی را در زندگی خود حس می‌کنند مفید است. اگر دوست دارید با رمزهای نوین مراقبه و مدیتیشن و کاربرد آن‌ها در زندگی مدرن آشنا شوید خواندن این کتاب برای شما آموزنده خواهد بود.

با گابریل برنستین بیشتر آشنا شویم

گابریل برنستین نویسنده و مربی، سخنران و کارآفرین آمریکایی است. او در رشته‌ی تئاتر تحصیل کرده است و علاوه بر کتاب‌هایی با موضوع خودشناسی درزمینه‌ی بازیگری و تئاتر نیز فعالیت دارد. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی همچون «معجزه‌گر باشید»، «کائنات هوای شما را دارد»، «رهایی از قضاوت» و «حال کاملا استمراری» است. اپرا وینفری لقب «رهبر فکری نسل بعد» را برای گابریل برنستین انتخاب کرده است. دیدگاه قدرت‌بخش و بینش دلسوزانه گابریل برنستین باعث شده تا نیویورک‌تایمز او را «الگویی برای نسل جدید جویندگان معنویات» خطاب کند.

جملات برگزیده کتاب اکنون معجزه کن!

  • گذشت، روشی عالی برای رهایی از گرفتاری و رفتن به سوی زندگی پرشور است.
  • عبادت و نیایش گروهی، هدف‌گذاری و مراقبه می‌تواند التیامی چشمگیر برای شما و جهان به‌دنبال داشته باشد.
  • برای ایحاد تغییر واقعی بیشتر از هر چیزی به عزم راسخ نیاز داریم.
  • به پول‌تان احترام بگذارید تا پول‌تان نیز به شما احترام بگذارد.
  • وقتی به جایی می‌رسیم که خواسته‌هایمان را رها می‌کنیم، از وجودی والاتر از خود دعوت می‌کنیم تا آن کار را به عهده بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی اکنون معجزه کن! می‌شنویم

مهم نیست چقدر خوشحال یا آرام هستیم، همیشه دوست، یکی از اعضای خانواده یا همکاری هست که اعصاب‌مان را به هم بریزد. به‌جای اینکه به این افراد اجازه دهید دنیای‌تان را به هم بریزند، باید به این درک برسید که آن‌ها اصلی‌ترین ماموریت شما برای رشد معنوی هستند.

تکنیک امروز یکی از مراقبه‌های فوق‌العاده‌ی کندالینی است که راه‌حلی سریع، ساده و موثر برای رهایی از خشمی که دیگران باعثش هستند به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید این مراقبه را در هر زمان و مکانی انجام دهید. حتی می‌توانید از همین حالا شروع کنید.

انگشت شست‌تان را به انگشت اشاره‌تان فشار دهید، سپس به انگشت وسط، سپس انگشت حلقه و بعد انگشت کوچک.

وقتی انگشت اشاره‌تان را لمس می‌کنید، بگویید: آرامش
وقتی انگشت وسطی‌تان را لمس می‌کنید، بگویید: با من
وقتی انگشت حلقه‌تان را لمس می‌کنید، بگویید: شروع
وقتی انگشت کوچک‌تان را لمس می‌کنید، بگویید: می‌شود

با بیان هرکدام از این کلمات نفس عمیق بکشید. می‌توانید هر چقدر دل‌تان می‌خواهد سریع یا آرام این کار را انجام دهید. وقتی در صف بانک هستید، یا زیر میزتان در جلسه‌ی کاری، یا وسط جروبحث با عشق‌تان از این تکنیک استفاده کنید. این تکنیک شما را از شر هر نوع احساس خشمی رها می‌کند و کمک‌تان می‌کند خیلی سریع رنجش و احساس ناخوشایندتان را کنار بگذارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
روز 1: پیام‌های معجزه‌گر 1تا 5
14 دقیقه
روز 2: پیام‌های معجزه‌گر 6 تا 10
15 دقیقه
روز 3: پیام‌های معجزه‌گر 11 تا 15
18 دقیقه
روز 4: پیام‌های معجزه‌گر 16 تا 20
24 دقیقه
روز 5: پیام‌های معجزه‌گر 21 تا 25
20 دقیقه
روز 6: پیام‌های معجزه‌گر 26 تا 30
17 دقیقه
روز 7: پیام‌های معجزه‌گر 31 تا 35
20 دقیقه
روز 8: پیام‌های معجزه‌گر 36 تا 40
17 دقیقه
روز 9: پیام‌های معجزه‌گر 41 تا 45
19 دقیقه
روز 10: پیام‌های معجزه‌گر 46 تا 50
18 دقیقه
روز 11: پیام‌های معجزه‌گر 51 تا 55
24 دقیقه
روز 12: پیام‌های معجزه‌گر 56 تا 60
17 دقیقه
روز 13: پیام‌های معجزه‌گر 61 تا 65
20 دقیقه
روز 14: پیام‌های معجزه‌گر 66 تا 70
17 دقیقه
روز 15: پیام‌های معجزه‌گر 71 تا 75
18 دقیقه
روز 16: پیام‌های معجزه‌گر 76 تا 80
21 دقیقه
روز 17: پیام‌های معجزه‌گر 81 تا 85
20 دقیقه
روز 18: پیام‌های معجزه‌گر 86 تا 90
18 دقیقه
روز 19: پیام‌های معجزه‌گر 91 تا 95
19 دقیقه
روز 20: پیام‌های معجزه‌گر 96 تا 100
22 دقیقه
روز 21: پیام‌های معجزه‌گر 101 تا 105

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اکنون معجزه کن!
نویسنده
مترجمحسنا حسینی فر
راویالهه لکی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 19500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اکنون معجزه کن!

Mojganshafahi5@gmail.com
۱۴۰۲/۸/۲۲
اصلاقابل گوش دادن نیست بیشتراست میگیرید صدای آهنگ ها تن بالا و صدای گوینده ضعیف هریک دقیقه آهنگ پخش میشه گویادارم رادیوگوش میکنم اصلا نپسندیدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اکنون معجزه کن!

برای دریافت کتاب صوتی اکنون معجزه کن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.