معرفی و دانلود کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش

عکس جلد کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش

برایان تریسی در کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش، راهکارها و تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که می‌توانید به کمک آن‌ها فروش خود را افزایش دهید و به سود مالی خوبی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر:

برایان تریسی (Brian Tracy) در این کتاب صوتی از صفر تا صد فرآیند فروش و موارد مهم در طی این فرآیند را برای فروشندگان بیان می‌کند. ممکن است کتاب حاضر برای فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار مفیدتر باشد اما مطمئناً برای افراد عادی هم که به شکلی با خرید و فروش سر و کار دارند، مناسب و سودمند خواهد بود.

شاید بتوان گفت همه‌ی مردم به گونه‌ای همیشه در حال فروش هستند، فروش در معنای عرضه و ارائه‌ی توانایی‌ها و محصولات خودتان. پس بهره‌مندی از تکنیک‌های فروش و مطالب مهم در این باره برای همگان ضروری به نظر می‌آید.

تریسی می‌گوید: «نخستین پرسشی که باید برای خریدار مشخص شود، این است که شما در جایگاه یک فروشنده به طور دقیق چه چیزی را می‌فروشید؟ به محصولات و خدمات خود با دقت بیشتری بنگرید و این سؤال را از خودتان بپرسید.»

تمایل به بهره‌مندی و سود و فاصله گرفتن از ضرر و زیان در تمامی انسان‌ها به طور بالقوه وجود دارد. همه‌ی انسان‌ها میل به بهتر شدن شرایط و موقعیت خود دارند. قانون لذت به معنای رفتن به سوی راحتی و فرار از رنج و درد است. دقیقاً به همین علت مردم به خرید علاقه‌ی زیادی دارند.

هنگام خرید تجربه‌ای که برای مشتری به یادگار می‌ماند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. مردم در واقع خریدار سود و منفعت هستند، نه خود جنس و کالا. آن‌ها برای برطرف کردن نیازهای خود در حقیقت خواهان راه‌حل هستند. مردم زمانی دست به خرید می‌زنند که احساس نیاز کنند.

یکی از اساسی‌ترین مهارت‌هایی که هر شخصی آن را ندارد، مهارت در بازاریابی و فروش است. هنگامی که مشتری خریدی از شما انجام می‌دهد، در واقع این یک موفقیت برای شما و کسب‌وکارتان محسوب می‌شود. فروشنده‌های مبتدی در اغلب موارد از خصوصیات آن محصول یا خدمات سخن می‌گویند اما فروشندگان حرفه‌ای از تأثیر و کارایی محصول بر زندگی خریدار با او حرف می‌زنند. از باارزش‌ترین کشف‌های قرن بیستم در حوزه‌ی فروش این مسئله بود که فروشندگان حرفه‌ای در هر قسمت میزان برد خود را بالا برده و با ریسک کردن، سود و فروش خود را افزایش دادند.

با گوش کردن به این کتاب صوتی خود را از حالت رکود خارج کنید و فروش بیشتر را در کسب‌وکارتان تجربه کنید. بازاریابی و فروش دارای تکنیک‌های خاصی هستند که در مسیر موفقیت و افزایش درآمد باید آن‌ها را یاد و به کار بگیرید.

شنیدن کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر علاقه‌مند به فروش و یا افزایش فروش در کسب‌وکارتان هستید، این کتاب مناسب شماست.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی در زمستان سال 1944 در ونکوور کانادا متولد شد. او مجبور شد مدرسه را نیمه‌کاره رها کند تا به دنبال پول برود چرا که خانواده‌ی بسیار فقیری داشت. اولین کاری که پیدا کرد باربری در کشتی بود. برایان 8 سال به عنوان باربر این شغل سخت را انجام داد و ناچار به 80 کشور دنیا سفر کرد. بعد از انجام این کار تصمیم گرفت به شغل فروشندگی بپردازد. اما در این کار هم چندان موفق نبود.

سال‌ها گذشت و او با پیدا کردن مسیر درست زندگی‌اش به یک سخنران و مشاور حرفه‌ای تبدیل شد که شرکت‌های مشهور بسیاری از او مشاوره می‌گیرند. او یک میلیونر خودساخته و مدیر شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که یک کمپانی آموزشی و مشاوره‌ای در کالیفرنیا محسوب می‌شود. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به قورباغه را قورت بده، قورباغه را ببوس، مدیریت فروش، 21 راز میلیونر خودساخته، قدرت بیان و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر می‌شنویم:

در تحقیق جدیدی چند هزار مشتری مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد تا وقتی که مشتری تشخیص نداده باشد چیزی که شما می‌فروشید نیاز دارد، صحبت‌های شما برای فروش هیچ اهمیتی نخواهد داشت. مثلاً به این گفت‌وگو دقت کنید:

فروشنده می‌گوید: قرص می‌فروشم. ببین چه جعبه‌های شیک و خوبی دارد. این‌ها قرص‌های خیلی خوبی هستند و توسط یکی از بهترین شرکت‌های داروسازی دنیا تولید شده‌اند. من قرص‌های معرکه‌ای برای شما دارم.

خریدار می‌گوید: خب که چی؟

فروشنده می‌گوید: می‌دانستید براساس جواب آخرین آزمایش پزشکی‌تان شما به یک بیماری سخت مبتلا و اگر هر ساعت یکی از این قرص‌ها را نخورید بیش از سه روز عمر نمی‌کنید.

خریدار می‌گوید: واووووو! بله بله چی فرمودید؟ چه قرصی دارید؟ بله ادامه بدید. من به این قرص‌ها احتیاج دارم.

گفتیم که نیازهای مشتری می‌تواند به یکی از این سه حالت زیر باشد:

1. نیازی وجود دارد و مشخص است.
2. نیازی وجود دارد ولی نامشخص است.
3. نیازی وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
قسمت اول
8 دقیقه
قسمت دوم
11 دقیقه
قسمت سوم
9 دقیقه
قسمت چهارم
8 دقیقه
قسمت پنجم
5 دقیقه
قسمت ششم
13 دقیقه
قسمت هفتم
5 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۵/۱۲
این کتاب همراه با تکتیک‌های فروش اصول استراتژیک بازاریابی نیز آموزش میدهد ولی به شخصه به نظر من باید ایده‌ها را دسته بندی کنید و آن ایده‌ای که به کار شما و به فرهنگ فروش شما نزدیده استفاده کنید، هر چند به نظر من این کتاب قدیمی شده و تکنیک‌های جدید پ استراتژی‌های بازاریابی بهتر نیز موجود است
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی مفید بود 🌷🌷🌷🌷🌷
پنج ستاره و پنج شاخه گل تقدیم به شما 🙏
دوستان عزیز
اگر کارشناس یا مدیر فروش هستین برای شما خیلی لازم و ضروریه
کتاب‌ها و مطالب آموزشی آقای برایان تریسی بینظیره
و اگر به اندازه کافی تمرین و تکرار بشه
تاثیرات خیلی ارزشمندی داره
موفق باشید 🌹
احمد کتافی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
من این کتاب صوتی رو برای چندمین بار گوش میدم
و هر بار که گوش میدم انگار که نویسنده یه چیزای جدید و مفیدتری به کتاب اضافه کرده و باز هم از این کتاب چیزهای جدیدی یاد میگیرم و یا کارهایی که بهشون اهمیت نمیدادم رو با گوش دادن مجدد به این کتاب صوتی با اهمیت بیشتر دنبال میکنم
Tαɾα 𝘎𝘩𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘪
۱۴۰۰/۶/۲۴
اولین کتابیه که اینجا بهش 5 ستاره دادم. برای من خیلی کاربردی بود و ذهنمو باز کرد.
شگردهایی هم که معرفی کردن کاملا قابل اجراست و اصلا پیچیده نیست.. در واقع این کتاب شامل بیان نکات ریزیه که بکار بستنشون به موفقیت تو فروش محصول مورد نظر ختم میشه.
مصطفی ذوالفقار پور
۱۴۰۲/۲/۶
درود بر شما
کتاب خوبی هست.
اما‌ای کاش صدای گوینده با ریتم آرامتر همراه بود و بنظرم خشن هست و هر فصل که تمام می‌شه گوینده متن کتاب را هم تمام کرده باشه نه اینکه فصل کتاب تمام شده باشه و گوینده هنوز ادامه میده
احسان احسان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام به نظرم گوش دادن به این کتاب دیدگاه من رو به فروش خیلی تغییر داد، اصلا راه رو چپه طی میکردم، کتاب خیلی خوبیه وارزش خرید رو داشت و امیدوارم بتونه به بقیه خریداران هم به اندازه من کمک کنه
بهناز اعلایی
۱۴۰۱/۳/۲۶
بهترین در مدیریت فروش و بازاریابی-به نظرم هرکسی نیاز به مطالعه زیاد داره اما چون وقت کافی نداریم پس کتاب‌های صوتی مناسب شغل و حرفه‌ای که کار میکنیم بهترین انتخابه
مرتضی معتمدی
۱۴۰۰/۲/۸
علم فروش باید به روز و نسبت به جامعه‌ای که در ان زندگی میکنیم باشه
خب این کتاب هم خیلی قدیمیه و اینکه به فرهنگ کشور ما نمیخوره
ولی در کل چند نکته مفید کلی در ان است
Davood Askarzadeh
۱۴۰۰/۲/۲۹
این کتاب عالیه و بهتر وعالی تر ترجمه روان ااین کتاب خواننده این کتاب هم با صدای کم نظیرش کارو قشنگتر کرده سپاس ازهمه‌ی َشما عزیزان
احمدکرماجانی
۱۴۰۲/۶/۲۸
واقعا تاثیر گذار بوده برام توصیه میکنم هرکسی که تازه کسب و کارش رو شروع کرده حتما این کتاب رو تهیه کنه.
ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۴/۱۲
درسته کتاب کم حجم هست ولی نکاتی فوق‌العاده و آموزنده داره
حتما پیشنهاد میکنم دو بار گوش بدید 👍👍👍
حسین فرامین
۱۴۰۰/۴/۱۱
این کتاب واقعا بینظیر وکاربردی وصدای گوینده‌اش هم عالی خیلی استفاده کردم مرسی از کتابراه بابت خدماتش🙏
فاضل دریس سیدی
۱۴۰۰/۳/۱۳
اصلا این کتاب ربطی به فرهنگ ما نداره اصلا کاربردی نداره چندین ساله سابقه تولید و فروش دارم اصلا بدرد ایران نمیخوره
رامین رنجبر
۱۴۰۰/۲/۱۸
بسیار جذاب و پر محتوا، ولی هر کسی شاید نتونه این کتاب رو درک کنه. عالی.
Farshad Ghanavati
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
خیلی عالی بود، از جمله کتابهایی هست که میتونه فروشنده‌هایی اگاه تحویلِ بازار بده
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش

برای دریافت کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر: راه‌های فوق العاده برای یادگیری افزایش فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.