معرفی و دانلود کتاب صوتی ای کاش گفته بودم

عکس جلد کتاب صوتی ای کاش گفته بودم
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش گفته بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش گفته بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ای کاش گفته بودم

آذین قاضی میرسعید در کتاب صوتی ای کاش گفته بودم، با کنار هم چیدن شخصیت‌هایی از ملیت‌ها و عقاید گوناگون، داستانی عاشقانه را خلق کرده است. نویسنده در خلال وقایع رمان، گوشه‌چشمی هم به جریان‌های سیاسی، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی ای کاش گفته بودم

«هانا»، «جاکوب»، «لیزا»، «جاستین» و... دوستانی هستند که شخصیت اول داستان غالباً اوقات خود را با آن‌ها می‌گذراند و از بودن درکنار آن‌ها لذت می‌برد. راوی این رمان که به‌تازگی وارد دنیای غرب شده، هرآنچه در نخستین برخورد با این دنیای پرسرعت به چشمش می‌آید، از تکنولوژی و فناوری پیشرفته تا یک درخت معمولی، در نظرش زیبا جلوه می‌کند. البته اگر با قهرمان اصلی کتاب همراه باشید، می‌بینید که اصولاً نگاه زیباپسندی دارد و در هرکجا که باشد، در کافه یا خانه‌ی دوستش، به دنبال زیبایی‌های طبیعت و زندگی می‌گردد.

آذین قاضی میرسعید در کتاب صوتی ای کاش گفته بودم در لابه‌لای عشق‌هایی که شاید در ظاهر سطحی به نظر برسند، حقایق تاریخی را برایتان بازگو می‌کند. حقایقی که او را با فساد برخی قدرت‌های سیاسی و البته خطرناک بودن ابرقدرت‌ها آشنا می‌کند. شاید غرب آن‌چنان که برای نخستین‌بار در چشم راوی زیبا جلوه می‌کرد، در جهان واقعی دلنشین نباشد. می‌توان گفت بیشتر به فریبی می‌ماند که به ظاهری دلربا آراسته شده است.

لحن صمیمی نویسنده و توصیفات دقیقی که از فضا و محیط دارد، کتاب صوتی ای کاش گفته بودم را به رمانی پرکشش و جذاب بدل کرده است. اثری سرگرم‌کننده که تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی را به روشنی در برابرتان مجسم می‌کند. کتاب حاضر از معدود رمان‌های ایرانی‌ست که وقایع آن فراتر از مرزهای ایران رخ می‌دهند. با شنیدن این داستان می‌بینید که شخصیت اول رمان با تلاش فراوان توانسته به آن سوی مرزهای ایران راه پیدا کند و تجربیات جدیدی را در زندگی رقم بزند. اگرچه او پذیرای تغییرات گسترده و یک زندگی کاملاً تازه است اما گویا رشته‌های نامرئی او را به گذشته و اصالت خود پایبند می‌کنند.

این رمان شنیدنی با خوانش سارا نوری از سوی نشر صوتی موج کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های عاشقانه و تاریخی تقدیم می‌شود.

کتاب صوتی ای کاش گفته بودم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی با درون‌مایه‌ی اجتماعی و تاریخی، از شنیدن کتاب صوتی ای کاش گفته بودم لذت فراوانی خواهند برد.

با آذین قاضی میرسعید بیشتر آشنا شویم

آذین قاضی میرسعید نویسنده و داستان‌نویس جوان ایرانی است که توانسته در مدت کوتاه حضور خود در دنیای رمان‌نویسی خوش بدرخشد و توجه برخی منتقدان را به آثار خود جلب کند. کتاب‌های «عمارت سرخ» و «کنار خیابان‌های تهران» از دیگر تألیفات اوست.

در بخشی از کتاب صوتی ای کاش گفته بودم می‌شنویم

توی پارک هر دو ساکت بودیم. حدس می‌زدم هانا به هم‌خونه شدن با جاستین فکر می‌کنه. کمی که گذشت گفتم: «پاشو بریم.» هانا همون‌طور که توی فکر بود گفت: «چرا جاستین اصلاً به من این پیشنهاد رو نداده؟»

«ای بابا! صبر کن ببینیم اصلاً من می‌تونم با الکس کنار بیام یا نه. ما ایرانیا به سرنوشت خیلی معتقدیم. تو هم عجله نداشته باش. طبیعت به وقتش کار خودش رو می‌کنه.»

بلند شدیم و خیلی زود به در خونه‌شون رسیدیم. قبل از اینکه در بزنیم جاکوب در رو باز کرد و بعد از خوشامدگویی گفت: «لیزا میز رو توی حیاط‌پشتی چیده.» حیاط‌پشتی واقعاً زیبا بود. خیلی دوست داشتم داخل خونه رو هم ببینم اما نشد. بعداً متوجه شدم هانا هم مثل من مشتاق بوده داخل رو ببینه. وسط حیاط میز سنگی بزرگ و زیبایی با چندتا صندلی باغی قدیمی قرار داشت. حیاط پر بود از گل‌های زیبا و شاداب صورتی و سفید. لیزا با پیراهن قرمز زیبایی منتظر ما بود و به قدری زیبا شده بود که انگار گلی از گل‌های حیاطه. مجسمه‌های گوشه‌و‌کنار خیلی توجه من رو جلب کرده بود و طرح خاصی داشتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی و مقدمه
22 دقیقه
بخش اول
20 دقیقه
بخش دوم
21 دقیقه
بخش سوم
21 دقیقه
بخش چهارم
19 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
24 دقیقه
بخش هشتم
23 دقیقه
بخش نهم
20 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
22 دقیقه
بخش سیزدهم
22 دقیقه
بخش چهاردهم
18 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ای کاش گفته بودم
نویسنده
راویسارا نوری
ناشر چاپینشر ورجاوند وابسته به شرکت ورجاوند
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ای کاش گفته بودم

پريا رضايي
۱۴۰۲/۱۲/۷
با سلام به کتابراه عزیز و خانم نوری که هم صداشون عالی و گیرا بود و هم اجرایشون اولین بار کتاب عمارت سرخ رو از خانم قاضی میر سعید خوندم و جذبم کرد این دومین کتابه و از این هم خوشم امد دختری ایرانی که در دیار فرنگ زندگی میکنه ولی همچنان عشق به وطن و آب و خاکش داره یک سری ماجراها براش پیش میاد که جدید و جالبن
البته کمی با واقعیات فاصله داره به خصوص ماجرای پیدا کردن اردشیر
ولی توصیف ها و تعریف های نویسنده از اشخاص و مکان ها خیلی نزدیک به واقعیت بود. رابطه ماندگار با اطرافیان و دوستانش هم خیلی صمیمی بود و انگار این جمع دوستانه در ایران با هم ارتباط داشتند
کمی سیاست هم چاشنی داستان بود که به نظرم به جا بود لحن شاد و پر انرژی خوانشگر عزیز هم آدم رو تشویق به شنیدن داستان تا آخرش میکرد در کل از شنیدنش لذت بردم و مثل داستان عمارت سرخ پایانش شاد بود و با خواستگاری و ازدواج تمام شد توصیه میکنم حتما گوش بدید
🌸
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتابی جذاب با متنی زیبا در داخل متنش چند داستان رو باهم پیش میبره خیلی جاها متوجه میشی اشک توی چشمات جمع میشه و گاهی ناخود آگاه لبخند روی لبهات میاد. در کل داستانی جذاب و زیبا داره و خوبی رو توی ذهن بارها یاد آوری میکنه یاد میگیری انسانهای خوب حتی بعد از مرگشون آثار خوبشون توی زندگی آدمها در جریان، جزو داستانهاییست که انتهای زیبا دلنشینی داره در کا آدم رو جذب میکنه و روای با صدای زیبا دلنشینی که داره جذابیت داستان رو چندین برابر میکنه، داستان پر بود از داستان ‌های خوشحال کننده وغمگین روال عادی زندگی که غم وشادی در کنار هم هستن
شهرزاد قیطاسوند
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
خیلى معمولى بود هیچى نداشت نه هیجان نه روایت تاریخى آنطور که در معرفى کتاب گفته شده. فقط یه سرى خاطرات
اگر صدا و گویندگی حرفه اى راوى نبود امکان نداشت تا آخر گوش کنم.
Masoumeh Pedram
۱۴۰۱/۱۲/۹
داستان رو دوست داشتم ولی خیلی کلی بود و انگار یکی تند تند از خاطراتش میگه، ولی خیلی از کارگردانی و صداگذاری کتاب صوتیش خوشم اومد و اهنگهای متن خیلی به جا و زیبا بود.
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب بسیار خوبی است و خیلی لذت بردم پیشنهاد میکنم گوش دهید راوی هم بسیار عالی با توجه به اولین کتاب این نویسنده که گوش دادم علاقه مند شدم کتابهای دیگر این نویسنده را گوش دهم
liliya Lil
۱۴۰۳/۱/۱۷
راوی و موسیقی خیلی خوب بود ولی خود داستان در مقایسه با نوشته های قبلی که از نویسنده خوندم خیلی سطح پایین بود
زهرا بوربور
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی نود هشتیا طور بود چقدر. ایران رو کوبیده نویسنده یکم آرزوی فرنگ رفتن داره
فرشته کسری
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
عالی بود لذت بردم داستان به سرعت پیش می‌رفت گوینده داستان عالی
m salimi
۱۴۰۲/۲/۹
کتاب باب میل من بود و لحظات خوبی رو با شنیدنش گذروندم
سهیلا اکبری
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
جالب و سرگرم کننده و البته با راوی بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ای کاش گفته بودم

برای دریافت کتاب صوتی ای کاش گفته بودم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.