معرفی و دانلود کتاب صوتی بحران خیانت: نشانه، علل، راهکار، پیشگیری

عکس جلد کتاب صوتی بحران خیانت: نشانه، علل، راهکار، پیشگیری
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بحران خیانت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بحران خیانت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بحران خیانت: نشانه، علل، راهکار، پیشگیری

کتاب صوتی بحران خیانت نوشته‌ی منصوره شریفی، نسیم نوری و مهناز نقی زاده، کتاب راهنمایی است که دیدی جامع از پدیده‌ی خیانت، نشانه‌ها و علل آن ارائه می‌دهد. با شنیدن این کتاب از راهکارهای مواجهه با خیانت و همچنین راه‌های پیشگیری از آن مطلع خواهید شد.

درباره‌ی کتاب صوتی بحران خیانت

عشق و داشتن یک رابطه‌ی عاطفی با شخصی دیگر، جزئی جدایی‌ناپذیر از تجربه‌ی زندگی انسانی است. انسان‌ها هرقدر هم که به موفقیت و شادی دست پیدا کنند، باز هم زندگی را بدون حضور شخصی که بتوانند دوستش داشته باشند، به او تکیه کنند و از حمایت‌هایش بهره ببرند ناکافی و ناقص می‌دانند. ولی حضور در یک رابطه‌ی عاطفی دونفره چندان هم ساده نیست و چالش‌های فراوانی دارد. هر یک از طرفین در این رابطه باید برای دوام و تضمین سلامت و کیفیت ارتباطشان تلاش کنند و دانش خود را نیز در این زمینه بالا ببرند. یکی از کتاب‌هایی که می‌تواند برای بالا بردن اطلاعات زوجین مفید باشد، کتاب صوتی بحران خیانت است که به قلم منصوره شریفی، نسیم نوری و مهناز نقی‌زاده نگاشته شده است.

خیانت، یکی از پدیده‌های تلخ و رایج در روابط زناشویی است که می‌تواند زندگی مشترک را به بحران و فروپاشی برساند. افرادی که خیانت می‌کنند، مانند دیگران آدم‌هایی عادی‌اند و لزوماً انسان‌های پلیدی نیستند؛ به بیان بهتر، هر کدام از ما ممکن است در دام خیانت گرفتار شده و به شریک عاطفی‌مان آسیب بزنیم. برای اینکه بتوانیم خودمان را از این خطا مصون نگه داریم، لازم است تا سواد عاطفی‌مان را بالا ببریم و نسبت به رفتارهایمان و دیگر نشانه‌ها حساس باشیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بحران خیانت

کتاب صوتی بحران خیانت به شما کمک می‌کند تا انواع خیانت و علل آن را بشناسید و همچنین از نشانه‌های آن باخبر شوید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که احساسات و افکار ساده‌ای که ممکن است در طول روز از ذهنتان بگذرند و آن‌ها را بی‌اهمیت و بی‌معنی بشمارید، می‌توانند نشانه و پیش‌زمینه‌ی خیانت باشند. اگر شما هم درگیر چنین احساساتی شده‌اید اما هنوز به مرحله‌ی خیانت نرسیده‌اید، با شنیدن این کتاب از راه‌های پیشگیری از خیانت مطلع خواهید شد و قادر خواهید بود تا به موقع، زندگی‌تان را از خطر جدایی و آسیب نجات دهید.

از طرفی اگر شریک زندگی‌تان به شما خیانت کرده و پای شخص دیگری را به حریم رابطه‌تان گشوده، این کتاب به کمک شما می‌آید تا راه درمان و گذر از رنج این اتفاق را هرچه سریع‌تر پیدا کنید و بتوانید با مراقبت از خود و سلامت روانتان، بهترین تصمیم ممکن را برای رابطه‌تان بگیرید. کتاب صوتی بحران خیانت ضمن بررسی موارد واقعی، توضیحاتی مفید در رابطه با پدیده‌ی خیانت به مخاطب ارائه می‌کند.

کتاب صوتی بحران خیانت اثری از منصوره شریفی، نسیم نوری و مهناز نقی‌زاده است و با تلاش نشر صوتی موج کتاب و انتشارات ورجاوند منتشر شده. این کتاب را با صدای گروهی از گویندگان، که دکتر محمد نظری نیز جزو آن‌هاست می‌شنوید.

کتاب صوتی بحران خیانت برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمام زوجین پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بحران خیانت: نشانه، علل، راهکار، پیشگیری می‌شنویم

عشق ناکام گذشته در دو حالت منجر به خیانت می‌شود. در حالت اول، رابطه با عشق قبلی در زمان تصمیم به ازدواج قطع شده است ولی پس از مدتی با بازگشت یکی از طرفین مجدداً رابطه آغاز می‌شود. خانم 27 ساله‌ای که 7 ماه بعد از عقدش برای طلاق به دادگاه رفته بود، بیان می‌داشت که: «مدتی بعد از عقدمون، رفتار همسرم تغییر کرد. یه روز یه عکس تو گوشی موبایل همسرم پیدا کردم و وقتی ازش پرسیدم که عکس چه کسیه، خیلی راحت بهم گفت عکس دختریه که قبلاً با اون در ارتباط بودم و دوستش داشتم. الان هم مدتیه که طلاق گرفته و با من توی ارتباطه. از اول هم اون رو دوست داشتم. باید با اون ازدواج می‌کردم. باید شرایط رو بپذیری که به فکر برقراری رابطه‌ی جدی با اونم. یا اینکه می‌تونی از من جدا بشی.»

در حالت دوم رابطه با عشق قبلی به علت دخالت و مخالفت اطرافیان به ازدواج منجر نشده است و در موازات ازدواج اجباری، رابطه با عشق قبلی همچنان ادامه دارد. در این حالت با اینکه فرد با شخص دیگری ازدواج کرده است، ولی با عشق خود توافق کرده که پنهانی رابطه‌ی خود را ادامه دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
معرفی ـ سخن اول: پدیده‌ی خیانت
17 دقیقه
سخن دوم: بررسی واکنش‌ها و علل خیانت
15 دقیقه
سخن دوم ـ قسمت دوم
19 دقیقه
سخن دوم ـ قسمت سوم
18 دقیقه
سخن دوم ـ قسمت چهارم
18 دقیقه
سخن دوم ـ قسمت پنجم
22 دقیقه
سخن سوم: درمان خیانت
16 دقیقه
سخن سوم ـ قسمت دوم
10 دقیقه
سخن سوم ـ قسمت سوم
15 دقیقه
سخن چهارم: پیشگیری از خیانت
13 دقیقه
سخن چهارم ـ قسمت دوم
13 دقیقه
سخن چهارم ـ قسمت سوم
18 دقیقه
سخن چهارم ـ قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بحران خیانت: نشانه، علل، راهکار، پیشگیری
نویسنده، ،
راویگروه گویندگان
ناشر چاپینشر ورجاوند وابسته به شرکت ورجاوند
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بحران خیانت

mohsensharifi21
۱۴۰۳/۱/۱۷
به نظرم همه‌ی این‌ها به رگ و‌ ریشه و اصالت ادم برمیگرده. فرد با اصالت به هیچ‌بهایی تن به خیانت نمیده
Alireza darvish
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب غمبار ولی فوق العاده‌ای است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بحران خیانت

برای دریافت کتاب صوتی بحران خیانت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.