معرفی و دانلود کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری

عکس جلد کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری
قیمت:
83000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری

کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری، بهترین روش‌ها و ایده‌ها را برای ساخت یک مدل تجاری معرفی می‌کند که منجر به رشد و پیشرفت می‌شود.

کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری (Rebuiling your business model) مجموعه مقالاتی منتخب از مجله‌ی «هاروارد بیزنس ریویو» است که درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری، توصیه‌هایی تخصصی را به مخاطبان ارائه می‌کند.

این اثر به شما شرح می‌دهد که شرکت‌ها یا سازمان‌ها چگونه می‌توانند به طور مکرر و منظم با نگاه کردن به فراسوی مرزهای رقابتی که به صورت سنتی بیان شده‌اند به دنبال نوآوری در ارزش باشند. پیش‌تر از صنایع جایگزین، پیش‌تر از گروه‌های استراتژیک، پیش‌تر از گروه‌های خریدار، پیش‌تر از ارائه‌ی محصولات و خدمات تکمیلی، پیش‌تر از جهت‌گیری کارکردی‌ عاطفی یک صنعت و حتی فراتر از زمان.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید سودآوری کسب‌وکار خود را از نو بسازید؛ مدل تجاری خود را طوری تنظیم کنید که برای موفقیت و داشتن یک استراتژی رقابتی برنده باشد؛ تصوراتی را که درباره‌ی مشتریان دارید، مورد آزمایش و تغییر قرار دهید؛ گرایش‌هایی را که می‌توانند کسب‌وکارتان را دگرگون کنند، شناسایی کنید؛ فناوری‌های اخلال‌گر را شناسایی کنید؛ پیشنهادات سنتی را تقویت کنید؛ محصولات و خدماتی تولید کنید که برای صنعت و بازار شما بازی را تغییر بدهند و کسب‌وکار جدیدی در یک سازمان جا افتاده ایجاد کنید.

عنوان‌های این کتاب عبارت‌اند از: نقش مدیرعامل در بازآفرینی مدل تجاری؛ پیش از اینکه خیلی دیر شود کسب‌وکار خود را بازسازی کنید؛ بازآفرینی مدل تجاری؛ چرا مدل‌های تجاری مهم هستند؛ ایجاد بازار جدید؛ ایجاد کسب‌وکار پیشرفته و موفق درون سازمان‌های جاافتاده؛ پیداکردن کسب‌وکار اصلی بعدی؛ فناوری‌های اخلال‌گر؛ نقشه‌برداری از استراتژی نوآوری؛ شما نباید این مسائل را از دست بدهید و… .

در بخشی از کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری می‌شنویم:

همه می‌دانند که محصولات و خدمات دیجیتال یک نقش فوق‌العاده مرکزی در زندگی روزمره‌ی مصرف کنندگان بازی می‌کنند و رکود بزرگ باعث شده است مردم در مورد خرج کردن پول بسیار محتاطانه عمل کنند و نگرانیِ در حال افزایشِ عموم در مورد گرم شدن کره زمین روی تصمیماتی که برای خرید می‌گیرند تاثیرگذار است. اما آیا شما به معنی عمیق‌تر این گرایش‌ها به اندازه‌ی کافی توجه کرده‌اید؟ آیا می‌دانید کسانی که خیلی از محصولات و خدمات دیجیتال استفاده می‌کنند گرایش دارند به این که روی اهداف کوتاه مدت تمرکز کنند، به دنبال رضایت آنی هستند، انتظار دارند محصولات و خدمات، چند کار را به طور همزمان برایشان انجام بدهند و مایلند ایده‌های خود را با افرادی که هرگز حضورا با آن‌ها ملاقات نکرده‌اند در میان بگذارند؟ و این که طولانی شدن دوره‌ی رکود موجب ایجاد رخوت نشده بلکه اشتیاقی در مردم برای سر شوق آمدن و انرژی گرفتن ایجاد کرده است؟ و این که مصرف کنندگان سبز به شرکت‌هایی شک دارند که ادعا می‌کنند مثل آن‌ها نگران‌اند اما به آن‌ها انگیزه‌ای نمی‌دهند که با محیط زیست درست رفتار کنند؟

اکثر مدیران می‌توانند به خوبی درباره‌ی گرایش‌های اصلی روز صحبت کنند. اما ما در حین انجام تحقیقات میدانی و تحقیقات بازار در تعدادی از صنایع و کار مستقیم با شرکت‌ها کشف کرده‌ایم که مدیران، اغلب نمی‌توانند روش‌های عمیق‌تری را که این گرایش‌ها از طریق‌شان روی آرزوها و رفتارهای مصرف‌کنندگان اثر می‌گذارند تشخیص بدهند. این خصوصا در مورد گرایش‌هایی صدق می‌کند که مدیران، آن‌ها را در ارتباط با بازارهای اصلی خود، پیرامونی و در حاشیه می‌دانند.

در نتیجه در استراتژی‌های نوآورانه‌ی خود، گرایش‌های جدید بازار را مورد غفلت قرار می‌دهند. و فقط ویژگی‌هایی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند که به صورت سطحی تاثیر یک گرایش را روی مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار می‌دهد یا این که یک شیوه‌ی «منتظر بمان و ببین چه می‌شود» را در پیش می‌گیرند و به رقبا اجازه می‌دهند رهبری بازار را به دست بگیرند. در بهترین شرایط، چنین پاسخ‌هایی به فرصت‌های سود از دست رفته یا سرمایه‌گذاری‌های هدر رفته در بخش تحقیق و توسعه منجر می‌شود. در بدترین حالت با واگذاریِ فرصتِ تغییر دادنِ صنعت به رقبا، شرکت را در معرض خطر قرار می‌دهند. هدف این مقاله دو نکته است: یکی ترغیب مدیران برای این که به خوبی به این فکر کنند که گرایش‌ها چطور می‌توانند در بازارهای اصلی‌شان پیشنهاد ارزش جدیدی را ایجاد کنند. و دوم، فراهم کردن یک سری توصیه‌های عالی در مورد این که چطور سازمان‌هایی را که در زمینه‌ی تحقیقات بازار و تولید محصول کار می‌کنند در تحلیل گرایش‌ها و استفاده از آن‌ها ماهرتر کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
21 دقیقه
نقش مدیرعامل در باز‌آفرینی مدل تجاری - بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
11 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
پیش از این که خیلی دیر شود کسب و کار خود را بازسازی کنید - بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
16 دقیقه
بازآفرینی مدل تجاری - بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم
21 دقیقه
چرا مدل‌های تجاری مهم هستند - بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
آیا شما گرایش‌هایی را که می‌توانند کسب‌و‌کارتان را زیر‌و‌رو کنند نادیده می‌گیرید؟ - بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
ایجاد بازار جدید - بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
ایجاد کسب‌و‌کار پیشرفته و موفق درون سازمان‌های جا‌افتاده - بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
7 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
پیدا کردن کسب و کار اصلی بعدی - بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
12 دقیقه
فناوری‌های اخلال‌گر - بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
12 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
نقشه‌برداری از استراتژی نوآوری - بخش اول
12 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
بخش پنجم
2 دقیقه
شما نباید این مسائل را از دست بدهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری
مترجمآزاده مبشر
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
83000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری

برای دریافت کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیه‌های تخصصی درباره‌ی نوآوری در زمینه‌ی مدل تجاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.