معرفی و دانلود کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری

عکس جلد کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری

کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری نوشته‌ی النا پلد، با یادآوری نکاتی ارزشمند نقش قابل توجهی در موفقیت تحصیلی دارد و نه تنها برای دانش آموزان و دانشجویان بلکه برای معلمان، مدرسان و استادان تمام سطوح آموزش قابل استفاده است.

النا پلد، چهار مدرک تحصیلی دارد که مدرک دکتری خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده است. او ادعا دارد که بعد از گرفتن اولین مدرک تحصیلی خود، 4 بار ترک تحصیل می‌کند. این کتاب برای کسانی نوشته شده که در هراسند چنین اتفاقاتی برایشان پیش آید.

کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه (Academic Success For All) در چهار فصل طراحی شده است که فصل اول آن سه راز درمورد موفقیت تحصیلی را بیان می‌کند. فصل دوم از سه آزمون ساده تشکیل شده که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید آیا برای موفقیت تحصیلی و دانشگاهی درک و ذهنیت صحیحی دارید یا خیر!

در فصل سوم این کتاب با بهره‌گیری از روانشناسی انرژی و تکنیک ای اف تی، آموزش می‌بینید که مانع‌های موجود بر سر راه موفقیت تحصیلی و دانشگاهی را چگونه از بین ببرید. و در آخر یاد می‌گیرید که از تکنیک اف تی ای برای حفظ آرامش، سلامت و موفقیت در تمام مراحل زندگی استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از سه آزمونی که در فصل سوم آموزش داده می‌شود، متوجه شوید چقدر برای موفقیت تحصیلی آماده هستید و اگر مشخص شود که هنوز آمادگی لازم را ندارید برای هماهنگ کردن خواست قلبی خود و ذهن ناخودآگاهتان ابزاری در اختیار دارید که می‌توانید برای رسیدن به موفقیت تحصیلی آمادگی لازم را کسب کنید.

در این فصل النا پلد شما را با روانشناسی انرژی آشنا می‌کند که توسط مربی‌های ورزشی، پزشکان متخصص و افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد دارند مدل واکنش مغزشان را در برابر انواع خاصی از محرک‌های محیطی عوض کنند. همچنین روش منحصر به فرد ضربه زدن بر گذرگاه‌های انرژی را بیان می‌کند که به آن تکنیک رهایی احساسات یا ای‌اِف‌تی هم می‌گویند.

النا پلد را بیشتر بشناسیم:

النا پلد (Elana Peled) علاوه بر صرف بسیاری از سال‌های بزرگسالی‌اش به عنوان یک دانشجو، پانزده سال از عمر خود را نیز صرف آموزش به دانشجوها در سطوح مختلف دانشگاهی کرده‌ است.

درک او از سه راز موفقیت تحصیلی که در این کتاب آن‌ها را با شما در میان گذاشته است علاوه بر این که نتیجه‌ی تجربیات شخصی‌اش به عنوان کسی است که ترک تحصیل کرده و همچنین یک فارغ‌التحصیل موفق است، نتیجه‌ی مشارکت و ارتباط او با هزاران دانشجو نیز هست که سال‌ها به آن‌ها درس داده‌، کارشان را مشاهده و با آن‌ها کار کرده‌ و مشاوره داده است.

آیا می‌دانستید به طور متوسط 40% افرادی که در ایالات متحده‌ی آمریکا برای دانشگاه ثبت نام می‌کنند قبل از پایان تحصیلات و کسب مدرک، ترک تحصیل می‌کنند؟ النا پلد هم، زمانی یکی از این افراد بوده که ترک تحصیل کرد. اما شما مجبور نیستید این را تجربه کنید. وقتی خواندن این کتاب را به پایان برسانید دقیقاً خواهید دانست که برای موفقیت دانشگاهی چه کاری باید انجام بدهید.

در بخشی از کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه می‌خوانیم:

اولین راز موفقیت تحصیلی دو بخش دارد. بخش اول، شامل درک این مسئله می‌شود که یادگیری، یک کار منفعلانه نیست. به راحتی می‌شود دید که دانش‌آموزان و دانشجویان موفق، افرادی هستند که فعالانه درگیر مطلبی می‌شوند که در حال یادگیری آن هستند. این درگیری ممکن است به صورت فیزیکی باشد، مثل وقتی که یک دانش‌آموز یا دانشجو در حال انجام یک آزمایش علمی یا آماده‌سازی یک ارائه برای کلاس است، اما همچنین می‌تواند به صورت ذهنی باشد. دانش‌آموزان و دانشجویانی که یادگیرنده‌های فعال هستند به احتمال زیاد هنگامی که مدرس در حال تدریس است با توجه بیشتری به درس گوش می‌دهند، یادداشت‌های مؤثر بیشتری سر کلاس برمی‌دارند و سؤالات محققانه از معلم یا استادشان می‌پرسند. همچنین، احتمالاً این افراد اطلاعاتی را که در حال یادگیری‌شان در کلاس هستند به اطلاعات دیگری که قبلاً در طول زندگی کسب کرده‌اند ربط می‌دهند.

بخش دومِ این راز این است که یادگیری فعالانه چیزی نیست که بعضی‌ها بدانند چطور انجام بدهند و بعضی دیگر مجبور باشند آن را یاد بگیرند. رویکرد فعالانه در قبال یادگیری، چیزی است که هر فردی وقتی به دنیا می‌آید از آن برخوردار است. اگر یک بچه را به دقت مورد مشاهده قرار بدهید متوجه خواهید شد که او فعالانه تلاش می‌کند تا محیط اطرافش را درک کند و به آن معنا بدهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
درباره‌ی نویسنده
فصل اول: سه راز کسب موفقیت تحصیلی
راز شماره یک: یادگیری، منفعلانه نیست
راز شماره دو: یادگیری، یک کار خلاقانه است
راز شماره سه: یادگیری، زمان‌بر است
فصل دوم: آزمودن میزان آمادگی شما برای موفقیت تحصیلی
آزمون شماره یک: میزان پذیرش خود را برای یادگیری بسنجید
آزمون شماره دو: میزان خلاقیت‌تان را بسنجید
آزمون شماره سه: نحوه استفاده از وقت‌تان را ارزیابی کنید
فصل سوم: استفاده از روانشناسیِ انرژی برای از میان برداشتن موانعِ موفقیت تحصیلی و دانشگاهی
استفاده از ای‌اِف‌تی
دستورالعمل ضربه زدن برای از بین بردن یک احساس ناخوشایند
دستورالعمل ضربه زدن برای از بین بردن یک خاطره‌ی آزار دهنده
دستورالعمل ضربه‌زدن برای از بین بردن یک باور محدود کننده
دستورالعمل ضربه زدن برای از بین بردن یک رفتار خودتخریبی
فصل چهارم: پیشروی با بهره‌گیری از ای‌اِف‌تی
سخن آخر
نمونه برنامه هفتگی
نقاط ضربه زنی در ای‌اِف‌تی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری
نویسنده
مترجمآزاده مبشر
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-7632-27-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری

مهراد امیرنیا
۱۳۹۹/۱/۲۳
این گونه فکر نکنید که کتاب “موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه” صرفا برای دانشجویانی است که در پی کسب نمرات بالا هستند. این کتاب تکنیکی تحت عنوان “اف‌ای تی” ارائه می‌دهد که با به کاربردن آن می‌توانید بر انواع احساساتتان آگاه شده و آن‌ها کنترل کنید. برای مثال حس غم انگیزی که قبل از شروع به درس خواندن در یک روز بهاری که اکثر هم سن و سال هایتان در حال تفریح و خوش گذرانی به شما دست می‌دهد؛ می‌تواند با این تکنیک تا حد زیادی قابل تحمل شود. کتاب خلاصه و مفیدی بود.
حسین بدیحی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
من اطلاعات زیادی از eft داشتم و روی بسیاری از اطرافیانم به خوبی کار میکنم ولی با این وجود این کتاب چند نکته به اطلاعاتم اضافه کرد برای کسانی اطلاعات کمی از‌ای اف تی دارند خیلی خوبه ولی باید قبلش حتما نقاط‌ای اف تی و نحوه ضربه زند را بلد باشند تا هنگام خواندن کتاب و تمارینش سر در گم نشوند
Reza Peyro
۱۳۹۹/۴/۲
کتاب در نهایت به چند تکنیک روانشناسی اشاره میکنه... و یکی از نکاتی که به نظرم قابل تامل بود، انجام تکلیف و مطالعه ۳ ساعت در هفته برای هر یک واحد از هر درس بود.
در این کتاب به انواع روش‌های مطالعه پرداخته نشده
الهه نصیری
۱۳۹۹/۵/۱
کتاب خوبی هست برای همه‌ی اونهایی که در حال تحصیل هستند و حتی همه‌ی افرادی که هدفی دارند اما موانع فکری نمیزاره به هدفشون برسن‌ای اف تی میتونه بهشون کمک کنه
mehdi askari
۱۴۰۱/۱۰/۵
کتاب خیلی خوبیه. همه چیز طبقه بندی شده. دیدتون رو نسبت به یادگیری تغییر میده که دیگه عاشق یادگیری میشید. برای من که یک دانش آموزم خیلی مفید بود
شروین دخت شمسی
۱۳۹۹/۳/۲۰
ولی واقعا اگه قرار باشه برای هر واحد درسی، هفته‌ای ۳ ساعت درس بخونیم، دیگه وقتی برای کارای دیگه نمی‌مونه! یعنی برای ۲۰ واحد هفته‌ای ۶۰ ساعت😶
کاربر S
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی در زمینه‌ای آف تی کاملا علاقمند هستم
Elaheh Bibak
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب خیلی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری

برای دریافت کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه: سه راز موفقیت تحصیلی همراه با آموزش تکنیک ای اف تی برای افزایش سطح یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.